Gå til innhold

Ryddt i min manns gamle kommode i boden, og fant kondomer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sammen med min mann i slutten av januar 2010 og vi har omtrent aldri brukt kondomer, da jeg alltid har gått på p-piller eller spiral.

Han har en historie med utroskap online og også fysisk utroskap, og i 2015 eller 2016 fant jeg noen kondomer i en toalettmappe som han fortalte meg at han hadde kjøpt i tilfelle han fikk sjans på en dame da han skulle på seminar tidligere den høsten, men det ble ikke noe sex på han fortalte han meg.

Fre år senere knullet han en venninne på julebord og dette har vi snakket ut om og gått i terapi for.

I dag skulle jeg rydde i boden og fant noen gamle skuffer fra en kommode og måtte ta ut masse papirrusk fra skuffene, og der fant jeg en pakke kondomer som jeg aldri har sett før.

Jeg vet ikke om kondomene selges i norske butikker engang, og ser at utløpsdatoen er 2015 og lurer på om dette er kondomer han hadde i forholdet en måned før han ble sammen med meg i 2010, eller om det er kondomer han har kjøpt i løpet av de første par årene sammen med meg.

Hvor lang holdbarhetstid har egentlig kondomer?20231129_183348.thumb.jpg.d2ca7bdb306c5ddadf23eeee292c3c41.jpg20231129_183403.thumb.jpg.0a391106edf1fcbee1bd8b6a2d684327.jpg

Anonymkode: 29fbe...154

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

4dc112fd403b422957dc41bde98659cd1bbd512b

Anonymkode: 606f5...b77

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor er du sammen med denne mannen?

Anonymkode: 745d9...534

• Liker 22
  • Nyttig 8
Skrevet

Hvorfor spiller det noen rolle? 
Du stoler jo ikke på han og han har allerede vært utro, så hvorfor gidder du å være i dette forholdet? 

Anonymkode: 8abc3...86b

• Liker 14
  • Nyttig 12
Skrevet

Hadde forstått hvis du tilgang etter en gangs utroskap, men flere 🤦‍♀️

Du plages ennå siden du må spørre her inne. Mannen juger og har jugd i alle år 

Anonymkode: 8ca32...f5c

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Kondomer har en holdbarhetsdato på fem år fra produksjon. Så disse er trolig fra juli 2010.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Ts her

Alle kondomene er i pakken og ja han har hatt et avhengighetsskapende forhold til oppmerksomhet fra andre damer, men det er over nå.

Skrevet

Har det noe å si nå, i 2023? Dere har jo gått i terapi og dette har dere jo snakket ut om for flere år siden, skriver du. 

Anonymkode: 26077...c35

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts her

Alle kondomene er i pakken og ja han har hatt et avhengighetsskapende forhold til oppmerksomhet fra andre damer, men det er over nå.

Da tipper jeg det er gamle kondomer du har funnet.

Anonymkode: d3dd1...2cc

• Liker 1
Skrevet

15 år gammel dong må du vel nesten bare ignorere.

• Liker 4
Skrevet

Det ser ut som om det er kondomer fra en automat 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det ser ut som om det er kondomer fra en automat 

Ts

Har mannen din hatt en jobb reise til Asia?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ts her

Det er ikke over, han skjuler det bedre.

Det er jo ikke holdbarhet på kondomer som er problemet her.

Problemet er jo at du dro i terapi, MED gubben.

Du burde jo dratt i terapi fordi du har en kjip eks, og nå vil gå inn i ett nytt sunt forhold isteden.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

2016 fant jeg noen kondomer i en toalettmappe som han fortalte meg at han hadde kjøpt i tilfelle han fikk sjans på en dame da han skulle på seminar tidligere den høsten, men det ble ikke noe sex på han fortalte han meg.

Fre år senere knullet han en venninne på julebord og dette har vi snakket ut om og gått i terapi for.

Julebordet i 2020 ja.

Sikkert veldig mye å snakke om du.

Anonymkode: 294fe...3b9

Skrevet
K.B. skrev (6 minutter siden):

Har mannen din hatt en jobb reise til Asia?

Han har aldri vært i Asia

Ts

Skrevet

Ser ut som utenlandske kondomer. Men jeg er ingen ekspert 

Anonymkode: a5bc4...d7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ts her

Herregud så naiv. Enkelte simpelthen bare venter på å bli lurt. 

Den mannen liker å ligge rundt. Han har selvsagt ikke sluttet å like det. 

Anonymkode: a2703...c17

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Man kan nesten ikke begynne å dra opp urgamle kondomer nå. Hva han gjorde da er ikke ok. Men når du har valgt å gå videre og tilgi må du nesten la det fare. Virker som de er fra 2010.

Anonymkode: 7d67a...db8

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke alle som er monogamt anlagt. I mine øyne har du to valg her; ente godta at han driver på med andre på ulike vis, eller bli singel.

Skrevet

Hvorfor er disse kondomene et problem, minst 7 år etterpå? De er jo ikke brukt engang...

Anonymkode: d6096...67a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...