Squirtle Skrevet 29. november 2023 #1 Del Skrevet 29. november 2023 Er det noen som har erfaring med dette merket hodetelefoner? Virker som de får mye god kritikk, men vil høre andres erfaringer. Spesielt boom by miiego ANC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 29. november 2023 #2 Del Skrevet 29. november 2023 Jeg bruker Miiego Boom ANC til trening. Er veldig fornøyd. De første ble ødelagt etter kort tid. Butikken tok ikke noe ansvar. Produsent sendte meg da nye og de har fungert problemfritt. Veldig god engasjerende lyd. Støydempingen er dårlig. Hjelper litt, men ikke mye. Ikke på nivå med sony (jeg har også Sony WH1000 XM4). Før jeg kjøpte Miiego prøvde jeg flere headset av forskjellige merker, og ble skuffet over lyden. Jeg vil anbefale Miiego Boom ANC. Men hvis du trenger bedre støydemping vil de nok skuffe. Lading tar litt lang tid, og det brukes USB micro. Dette er litt skuffende, når de fleste har gått over til USB C og har hurtiglading. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Squirtle Skrevet 29. november 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 29. november 2023 male32 skrev (2 timer siden): Jeg bruker Miiego Boom ANC til trening. Er veldig fornøyd. De første ble ødelagt etter kort tid. Butikken tok ikke noe ansvar. Produsent sendte meg da nye og de har fungert problemfritt. Veldig god engasjerende lyd. Støydempingen er dårlig. Hjelper litt, men ikke mye. Ikke på nivå med sony (jeg har også Sony WH1000 XM4). Før jeg kjøpte Miiego prøvde jeg flere headset av forskjellige merker, og ble skuffet over lyden. Jeg vil anbefale Miiego Boom ANC. Men hvis du trenger bedre støydemping vil de nok skuffe. Lading tar litt lang tid, og det brukes USB micro. Dette er litt skuffende, når de fleste har gått over til USB C og har hurtiglading. Takk for godt svar! Sliter med å finne hodetelefoner som tåler litt fukt, har grei lyd og støykansellering og dom ikke koster en arm og et bein😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå