AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Skrevet 29. november 2023 Synes det er vanskelig å bli interessert i folk og skjønner egentlig ikke hvordan folk blir venner og får kjærester. Flere som har det slik? Jeg har prøvd å få meg venner men greier ikke holde på de da jeg ikke er interesset i dem. Det samme gjelder med kjærester. Tenker jeg bare må akseptere at slik er det og regne med at jeg kommer til å være mye alene i fremtiden. Anonymkode: 04e7e...ca9
Fant80 Skrevet 29. november 2023 #2 Skrevet 29. november 2023 Kjæreste har jeg,men det med venner kjenner jeg meg veldig igjen I. Er veldig lite interessert I hva andre mennesker driver med. Når jeg gjør en effort for å prøve å interessere meg I andre,så ender der bare med energitap. Gir meg lite. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #3 Skrevet 29. november 2023 Jeg blir så lei av damer(jeg er dame) som jevnlig oppdaterer hvert steg de tar, alt de tenker😬🥹Har lurt på om jeg har en diagnose jeg ikke vet om(sliter med angst da), siden jeg irriterer meg og ikke skjønner noe av det🙂Er totalt uinteressert i alle tankene deres😫Sååå mye analysering😳 Anonymkode: 0d952...1ae 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #4 Skrevet 29. november 2023 Har du noen interesser da? Hva med å møtes til felles hobbyer eller idrett? Å møtes og ha felles fokus er også sosialt. Anonymkode: 9959f...fbd
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #5 Skrevet 29. november 2023 Mulig du er på spekteret? Anonymkode: c8970...9ba
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #6 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mulig du er på spekteret? Anonymkode: c8970...9ba Ja er nok det. Anonymkode: 04e7e...ca9
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #7 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har du noen interesser da? Hva med å møtes til felles hobbyer eller idrett? Å møtes og ha felles fokus er også sosialt. Anonymkode: 9959f...fbd Ja det kan være noe. Anonymkode: 04e7e...ca9
Grüner Skrevet 29. november 2023 #8 Skrevet 29. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes det er vanskelig å bli interessert i folk og skjønner egentlig ikke hvordan folk blir venner og får kjærester. Flere som har det slik? Jeg har prøvd å få meg venner men greier ikke holde på de da jeg ikke er interesset i dem. Det samme gjelder med kjærester. Tenker jeg bare må akseptere at slik er det og regne med at jeg kommer til å være mye alene i fremtiden. Anonymkode: 04e7e...ca9 Høres ut som du er autistisk eller har en schizoid personlighetsforstyrrelse? Endret 29. november 2023 av Grüner
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #9 Skrevet 29. november 2023 Grüner skrev (6 minutter siden): Høres ut som du er autistisk eller har en schizoid personlighetsforstyrrelse? Ja stemmer nok det. Men jeg trives med noen i familien, selv om det kan være krevende til tider. Jeg liker ikke å bo alene. Jeg liker ikke å være ensom, men synes det er vanskelig å bli interesert i folk og da blir man jo gjerne ensom. Anonymkode: 04e7e...ca9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå