AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #41 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi hadde ikke mulighet til å forbedre karakteren minst tre, eller opp til fire ganger. Ikke da jeg studerte ved et universitet. Konte er for de som har strøket, og ikke noe en kan kreve for å forbedre karakteren. Counter Attack? Spiller du litt mye, kanskje? Gikk du kanskje på VGS? Klarer ikke huske tilbake, men mulig det var sånn der. Og du, du trenger ikke kommentere i en tråd som gjør deg forbannet. Det er faktisk kjekt om du lar være. Anonymkode: 8527a...da5 Hva heter dette såkalte "universitetet" i Norge hvor du angivelig "ikke får lov å forbedre en karakter minst 3 ganger på bachelor nivå? Ser frem til å høre hvordan du bare lyger. CounterAttack er når man ikke er en sytepave, reiser seg opp og tar en konting, ja. Akkurat som i en boksering. Du har ikke tapt kampen, selv om første runden er over, og i Norge har man faktisk opptil 3 "runder" (minst 3 forsøk). Du kan fortsatt forbedre en karakter selv om man ikke har strøket. Det eneste er at man venter til neste gang faget undervises, som vanlig. Så jo, du kan forbedre karakteren minst 3 ganger. Som sagt, i Danmark, går det ikke. Så det spiller ingen rolle om man fikk karakter F eller karakter E, når det jeg påpeker er det maksimale antallet forsøk en kan ha for å forbedre en karakter, samlet sett. Det finnes til og med regler at vi kan utsette bachelor diplom opptil 1 år etter skrever bacheloroppgave. Igjen, nok en regel som ofte ikke eksisterer i andre land. Jeg skjønner ikke om du bare later som du er dum eller om du faktisk er det. Jeg er både ferdig med VGS og bachelor for en stund siden, og vet hvordan reglene på det er i dag. Det går an å holde seg oppdatert, skjønner du. Anonymkode: df225...4b5 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå