AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Skrevet 29. november 2023 Er en slik lapp som de printer ut å klistrer på posen man får maten i. Fks vårrull eller lunsjkake. Så står det hva d er, ingredienser og klokkeslett + pris. -Min sønn var i butikken å kjøpte mat etter skolen (sa han). På klistrelappen på posen står ett klokkeslett som er noen timer før på dagen. Er dette fra da de ble kjøpt av han eller fra da de ble lagt i varm disken? (For de som måtte mene at jeg bare skal spørre han så kan jeg det men bekymrer meg litt for at han lurer seg unna skolen avogtil pga mobbing. Men dette jobber vi med jeg prøver bare følge litt mer i kulissene ettersom han syns jeg maser mye om det og🥲) Anonymkode: d3eaa...872 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #2 Skrevet 29. november 2023 Hvis du blir ekspedert der og da, står tidspunktet når du kjøpte. Men hvis det du kjøpte lå klart og innpakket i en disk og du plukket den med deg, står tidspunktet for når det ble innpakket. Anonymkode: 99727...26f 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 Det AB over sier er riktig. Om han ble ekspedert av en ansatt som plukket varen for han, og la det i sånn pose, er det klokkeslettet han hentet maten. Om maten er lagt i varmdisken for selvplukk er klokkeslettet da de ansatte pakket maten. Om han betalte med bankkort tilknyttet trumf kan du se kvittering og klokkeslettet han betalte inne på trumf.no. Anonymkode: 99d18...f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå