Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som ver hvilken sminke kalender som har vært veldig populær i mange år? Husker ikke navnet på den, og fruen ønsker seg til jul…

Anonymkode: 0bb51...355

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det virkelig er en som er veldig populær, så er den nok utsolgt forlengst. 

Anonymkode: 7c5a5...d14

Skrevet

Dessverre så kan det være at den er utsolgt nå. For dem går veldig fort med en gang dem kommer ut. Men jeg anbefaler deg å dra innom Kicks eller en annen parfymeri så hjelper dem deg. Kan være dem har igjen. Men på nettet så er det tomt vil jeg tru. 

Skrevet

Jeg anbefaler ikke kalender med sminke. Er som regel mange produkter i dem som man ikke passer eller liker. Får kalender av mannen hvert år, men han kjøper de med diverse kremer, såper, shampoer osv. Body Shop, Rituals, Korres osv.

Anonymkode: fbf08...7d6

Skrevet

Har kjøpt Mac sin👌🏻

Anonymkode: b1bfd...083

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg anbefaler ikke kalender med sminke. Er som regel mange produkter i dem som man ikke passer eller liker. Får kalender av mannen hvert år, men han kjøper de med diverse kremer, såper, shampoer osv. Body Shop, Rituals, Korres osv.

Men nå ønsket fruen seg en sminke kalender da. Jeg elsker sminke. Så for meg så hadde det vært perfekt at han hadde kjøpt det til meg. Men jeg kjøper selv istedenfor. Elsker det. Og får prøvd ting jeg helt sikkert ikke har kommet til å kjøpt selv. 

Skrevet

Det er garantert RITUALS sin det er snakk om😊

Anonymkode: 92cca...1c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo ikke en sminkekalender!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg vil anta hun mener Lyko sin, den er utsolgt for mange måneder siden og veldig populær. 

Blant de som fortsatt er mulig å få tak i, ville jeg vurdert boots apotek sin, eventuelt glossybox. Det letteste er vel gjerne å søke på nettet. 

Skrevet

Det var visst Babor….

Anonymkode: 0bb51...355

Skrevet
Anonym-09 skrev (1 time siden):

Men nå ønsket fruen seg en sminke kalender da. Jeg elsker sminke. Så for meg så hadde det vært perfekt at han hadde kjøpt det til meg. Men jeg kjøper selv istedenfor. Elsker det. Og får prøvd ting jeg helt sikkert ikke har kommet til å kjøpt selv. 

Ja, skjønner det 🙃. Er ofte f.eks et par kølsvarte eyliner-blyanter og leppestifter og glosser i grelle farger, så jeg kan ikke ha sånne. Hvis fruen aldri har hatt sånn kalender, så er det ikke sikkert hun har tenkt over det 🙃

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde Rituals sin ifjor, null sminke 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...