Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 

Nå som det har vært Black Friday og slikt, gjorde dere ferdig med julegave innkjøp da? :klo:

Har kommet halvveis heldigvis, men de store ungene mine er litt i forkant, de var så og si ferdige med sin handling for julen kommer. :nisse:

Endret av tussi680
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke begynt, har ikke visst hva folk ønsker seg 

Skrevet

Vi kjøpte vel en tredel av gavene på Black Week-tilbud. Det var litt tilfeldig og er egentlig ikke noe vi har pleid å gjøre, men det ble slik i år siden vi så at det var gode tilbud på akkurat de tingene vi hadde tenkt å kjøpe. :) 

Skrevet

Ferdig med gaver til eget barn men har kjøpt 2 andre små gaver bare. Handlet ingen av de på black friday da. 

Anonymkode: 0a6f6...d44

Skrevet

Var ferdig med julegavene lenge før Black Friday. De er til og med pakket inn.

Anonymkode: 25ca8...a90

Skrevet

Kjøpte litt under black friday, og noen kjøpte jeg før og andre må jeg kjøpe nå etterpå😊

Anonymkode: 90767...eb4

Skrevet

Ferdig med alle. Måtte begynne ganske tidlig (før sommer) og kjøpe litt og litt når jeg fant ting som passet og var på salg. Slik at det ikke skulle merkes så godt på lommeboka. Ble mange fine gaver og sier meg fornøyd.

Anonymkode: 513e7...f3a

Skrevet

Har ikke begynt. Har ikke penger og økonomi til det 😅 Må vente til senere og ofre litt penger som kunne gått til sparing og mye annet for å få råd.

Kjennes at julen er ekstra slitsom

Anonymkode: 39bbd...bc7

• Liker 1
Skrevet
tussi680 skrev (På 29.11.2023 den 15.50):

Hei! 

Nå som det har vært Black Friday og slikt, gjorde dere ferdig med julegave innkjøp da? :klo:

Har kommet halvveis heldigvis, men de store ungene mine er litt i forkant, de var så og si ferdige med sin handling for julen kommer. :nisse:

Ikke helt ferdig, men er komt ganske langt på veg. Mangler 1 og så noen småting til noen,men har planene klare for hva det skal bli. 

Anonymkode: 7f2f2...b9c

Skrevet

Mangler ett av mine to søsken, min mamma og ett av mine tantebarn. Resten har gått unna ganske raskt. 

Skrevet

Kjøpt en (må få mer), mangler 19...

Pleier å være ferdig rundt disse tider, men ikke i år. 

Anonymkode: 41797...855

Skrevet

Som sagt, er litt på etterskudd, det er ikke lett å vite hva en skal kjøpe til et mannfolk, et voksent mannfolk som omtrent har alt. 

Skrevet

Kjøper ikke julegaver utenom til kjæresten og to til. Ikke ferdig enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...