Rødstrupa Skrevet 29. november 2023 #1 Del Skrevet 29. november 2023 Hva synes du om konseptet er det brukt opp? Synes han er hysterisk morsom.😂😂😂Det blir spennende hvilke gjester han inviterer inn…..🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. november 2023 #2 Del Skrevet 29. november 2023 Konseptet er greit nok og jeg likte Asbjørn i Nissene på låven, men kommer ikke til å se julekalenderen hans i år. Det er ikke pga Asbjørn selv, men fordi gjestene de har reklamert for ikke på noen måte interesserer meg og da tenker jeg at resten av dem sannsynligvis ikke er noe bedre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #3 Del Skrevet 29. november 2023 Elsker hvordan han ofte tar rotta på folk hehehe Anonymkode: 0244c...512 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #4 Del Skrevet 29. november 2023 Aldri klart den humoren🙄 Anonymkode: 7a4de...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #5 Del Skrevet 29. november 2023 Asbjørn er veldig veldig oppbrukt. Anonymkode: ed55d...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #6 Del Skrevet 7. desember 2023 Av og til er det "litt" kleint, og jeg liker egentlig ikke klein humor. Men luke 6 med Fetisha - lenge siden jeg har ledd høyt helt alene 🤣 Anonymkode: 8af7e...183 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #7 Del Skrevet 7. desember 2023 Liker Asbjørn og synes ikke nødvendigvis han er oppbrukt. Men synes han fremstår som litt tam i årets julekalender, og noen ganger snakker han nesten helt normalt uten diksjonsfeil og hans karakteristiske, rare ansiktsuttrykk. Og egentlig foretrekker jeg han uten gjester, for jeg blir for ofte flau på gjesten vegne og det er slitsomt. Anonymkode: 62aaf...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Denstorebjørnen Skrevet 19. desember 2023 #8 Del Skrevet 19. desember 2023 Liker Asbjørn, men synes ikke figuren helt kommer til sin rett i denne settingen (ca. samme som Asbjørn Brekke show). Han blir litt for høyrøstet her. Men noen morsomme øyeblikk er det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå