Gå til innhold

Så lyst å sove hos han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Etter 1,5 mnd... Er det er must hos dere som har datet like lenge? Jeg får spørre siden han ikke gjør det. Vi har kun ukedagene sammen, ikke helgene pga barn. Igrunnen veldig greit å ikke sees hele tiden, da blir man ikke lei så fort. 

Anonymkode: 98bf3...edc

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er SÅ mye bedre å sove alene og slippe å høre på noens snorking og promping hele natta. Du burde være lettet.

Anonymkode: 584b3...877

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Bor dere i nærheten av hverandre? 

Kanskje han tenker at du får sove best alene, eller at han gjør det? At det er lettere for dere mht jobb neste dag?

Vi sov litt hos hverandre så tidlig. Men noen ganger ikke.

• Nyttig 1
Skrevet

Har dere sex? Ja da syns jeg overnatting er naturlig, hvis ikke så blir du jo bare som en eskorte som kommer og går igjen.. Men om begge har barn boende hjemme må dere overnatte sammen andre steder, hotell, hytte. Altfor tidlig å ta med overnattingspartner hjem til barna!

Anonymkode: 069e9...8da

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Overnatting er veldig koselig da😍 Hadde foreslått det. 

Anonymkode: dc56d...041

• Liker 2
Skrevet
exictence skrev (1 time siden):

Bor dere i nærheten av hverandre? 

Kanskje han tenker at du får sove best alene, eller at han gjør det? At det er lettere for dere mht jobb neste dag?

Vi sov litt hos hverandre så tidlig. Men noen ganger ikke.

Ja vi bor veldig nærme igrunnen. Kanskje vente til en dag vi begge har fri. Kan også godt hende han tenker jeg vil sove best uten han. Igrunnen liker jeg godt å sove alene også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Har dere sex? Ja da syns jeg overnatting er naturlig, hvis ikke så blir du jo bare som en eskorte som kommer og går igjen.. Men om begge har barn boende hjemme må dere overnatte sammen andre steder, hotell, hytte. Altfor tidlig å ta med overnattingspartner hjem til barna!

Ja vi har sex, men ikke hver gang vi møtes. Vi har begge barn og sees kun 3 ganger annenhver uke, ganske lite. Men bå får vi se hvordan det ender med oss😊

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

...Etter 1,5 mnd... Er det er must hos dere som har datet like lenge? Jeg får spørre siden han ikke gjør det. Vi har kun ukedagene sammen, ikke helgene pga barn. Igrunnen veldig greit å ikke sees hele tiden, da blir man ikke lei så fort. 

Jeg synes overnatting er fint når man har begynt å ha sex, ellers kan det lett kjennes som et "tøm og røm" opplegg. 

Han jeg treffer nå har barn motsatt av meg, noe som gjør at det ikke blir like lett å få til å møtes med overnatting. Da blir det gjerne korte treff i hans barneuker da han har store barn  som kan klare seg selv noen timer. Vi sover sammen de gangene vi kan, og begynte med dette etter 4.treff. Jeg foretrekker de gangene vi har bedre tid, men akkurat nå tar vi det vi får🙃

Anonymkode: 280e6...0a2

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg synes overnatting er fint når man har begynt å ha sex, ellers kan det lett kjennes som et "tøm og røm" opplegg. 

Han jeg treffer nå har barn motsatt av meg, noe som gjør at det ikke blir like lett å få til å møtes med overnatting. Da blir det gjerne korte treff i hans barneuker da han har store barn  som kan klare seg selv noen timer. Vi sover sammen de gangene vi kan, og begynte med dette etter 4.treff. Jeg foretrekker de gangene vi har bedre tid, men akkurat nå tar vi det vi får🙃

Koselig 😊 Han her er litt stille av seg. Skulle be han på middag nå til uka når vi skal treffes, men han takket fint nei til middag, kunne heller ta litt kaffe. Jeg spurte om han ville komme her, og med det svarte han "neeeh" for spøk da, men altså. Tuller han bare med meg? Etter det skrev vi natta og han tok 🥰 med. Men altså, snakk om å gjøre meg usikker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Koselig 😊 Han her er litt stille av seg. Skulle be han på middag nå til uka når vi skal treffes, men han takket fint nei til middag, kunne heller ta litt kaffe. Jeg spurte om han ville komme her, og med det svarte han "neeeh" for spøk da, men altså. Tuller han bare med meg? Etter det skrev vi natta og han tok 🥰 med. Men altså, snakk om å gjøre meg usikker. 

Sorry, men han er ikke like interessert. Vent litt og se om han tar initiativ til noe 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nok en gang: han er ikke interessert. Nå er det på høy tid å overlate alt initiativ til ham. 

Anonymkode: 5738f...ac4

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det forstår jeg godt at du blir, for det hadde jeg også blitt. Å takke nei til middag kan jo høres ut som at han ikke er så interessert. Hadde sikkert valgt å trekke meg litt unna, og heller ventet på at han skulle ta initiativ. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har dere sex? Ja da syns jeg overnatting er naturlig, hvis ikke så blir du jo bare som en eskorte som kommer og går igjen.. 

Eskorte?? Litt av en sammenligning...du er jo helt på jordet. En eskorte å selge sex for penger.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Regner med at du er litt for masete og pågående. Å sove sammen er det heller ikke alle som liker :) 

Anonymkode: 148b7...670

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Oj da, han er ikke interessert i deg.

Anonymkode: 80a72...625

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det forstår jeg godt at du blir, for det hadde jeg også blitt. Å takke nei til middag kan jo høres ut som at han ikke er så interessert. Hadde sikkert valgt å trekke meg litt unna, og heller ventet på at han skulle ta initiativ. 

Han takket nei, liksom litt sånn " du trenger jo ikke det". Før jeg bare trekker meg unna vil jeg jo gjerne vite om han egentlig vil. Det kan jo være en høflighet også. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han takket nei, liksom litt sånn " du trenger jo ikke det". Før jeg bare trekker meg unna vil jeg jo gjerne vite om han egentlig vil. Det kan jo være en høflighet også. 

Ingen mann takker nei til middag laget av en dame han er interessert i.

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen mann takker nei til middag laget av en dame han er interessert i.

Men tror han tenker det er bry for meg. Litt brutalt å avslutte dette nå pga dette. Han vil jo og gleder seg til å se meg. 

• Nyttig 1
Skrevet

KGs mest omtalte mann.

Anonymkode: a0c62...28e

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Høres ut som han ikke er interessert desverre. 

Ofte hvis man er usikker og ting ikke føles helt naturlig /rett er det noe off og man kjenner at ting mangler, man blir usikre osv 

Når en mann liker deg er du ikke i tvil! Jeg har datet to i år en som var hot/cold som din og hvor jeg og ble usikker, ting fløt ikke naturlig osv. 

Date nr 2 er kjæresten min nå her var det trygghet og alt helt naturlig og riktig med en gang. Vi kommuniserer daglig han er her ofte og overnatter og jeg der. Jeg har møtt venner osv osv alt vi kvinner driver og er usikre på forsvinner når en mann virkelig liker oss. Har ikke vært i tvil ett sekund på at han liker meg for han viser det på alle nivå jeg kan tenke meg og nye nivå jeg ikke har opplevd før. 

Jeg snakker absolutt av erfaring sist det var slik enkelt og naturlig og gikk helt av seg selv ble jeg samboer med mannen, fikk barn og hadde mange gode år.  Så jeg vet at dette er min nye store kjærlighet. Vi snakker om fremtid, hva vi skal gjøre neste jul, hva vi ser for oss rundt barn, bolig, alderdom osv. Som sagt igjen mannen jeg beskriver her er intressert på ekte. Du merker forskjell! 

Du må lytte til deg selv. Du får ikke det du trenger, han viser ikke effort og engasjement. Han er ikke interessert. Enda viktigere nå bruker du tiden din på en dust og setter lav standard for deg selv og hva du kan forvente. Hva hvis han her blokkerer tiden din og rundt neste sving venter en som elsker å sove med deg? Som gleder seg og lengter til neste gang og viser deg det ved både ord og handling? 

Sett deg selv fri❤️

Anonymkode: 69f19...5d0

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

Tilog med min FF sover over hos meg, jeg sover ikke over til han for jeg ikke har lyst til å være i hans leilighet. (Min er mye bedre 😅). 

Jeg er ikke som mange andre her ihvertfall.. Haha, en jeg dater seriøst og har sex med ligger jeg såklart over til å motsatt. Basically hver gang vi møtes 😅  Jeg er ikke en særboer type😅😅

Anonymkode: 5838e...2f1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...