Gå til innhold

Greit for en mann å holde alder skjult ved ONS?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg nærmer meg 40, men er tydeligvis heldig med genene siden jeg ofte blir tatt for å være i slutten av tyveårene. Kler meg bra, er godt trent og så videre. Nå har jeg ved to ulike anledninger opplevd å bli avvist ute på byen på grunn av alder. Nå sist spurte hun tidlig hvor gammel jeg var og jeg ba henne gjette. Hun tippet 30 og jeg sa spøkefullt, "Jøss. Hvordan visste du det?" Hun var overlykkelig over å ha gjettet riktig og ting utviklet seg greit utover kvelden, men før vi skulle gå hjem til meg sa jeg at jeg måtte tilstå at jeg tullet når hun gjettet alderen min tidligere på kveld. Og når hun da fikk vite hvor gammel jeg var ombestemte hun seg. Ble ikke noe dårlig stemning siden det hele var litt spøkefullt i starten, men hun sa at hun hadde en øvre grense på 33. Jeg sa jeg selvsagt hadde full forståelse for det og presset ikke noe videre på og vi gikk hver til oss ved stengetid.

Synes det var dumt at alt endret seg bare på grunn av et tall når vi hadde god kjemi ellers, så det frister å ikke være like ærlig neste gang :) 

Anonymkode: 9fc9e...e42

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er forskjell på å ikke opplyse om noe og å lyve. Hvis du ikke har forstått det i en alder av 40 så er det ikke bare utseendet ditt som henger etter.

Anonymkode: 08a02...477

• Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp hvordan markedet har utviklet seg er det forståelig at man trekker fra en del år om man faktisk ser yngre ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er forskjell på å ikke opplyse om noe og å lyve. Hvis du ikke har forstått det i en alder av 40 så er det ikke bare utseendet ditt som henger etter.

Anonymkode: 08a02...477

Det er jo ganske vanlig når man blir kjent med noen at spørsmålet om alder kommer opp. Alt annet enn å si sannheten vil jo per definisjon være å lyve. Selvsagt kan jeg la være å opplyse om det, men det er jo litt vanskelig når man får et direkte spørsmål.

Flere spydigheter?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør nok være ærlig med alder ja. Har selv røket på en sur der. Når jeg var i 20-årene så hadde jeg sex med ei gammel dame på 60. Hun sa hun var 40 og noe. Ble flau og dårlig etterpå av å ligge med en såpass gammel dame. 

Anonymkode: 369aa...6e7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se for meg at alder betyr noe som helst dersom det bare er ons som er aktuelt? Foruten at man er gammel nok så klart. 

Jeg tolker det som hun var ikke var interessert i ons så lenge hun var opptatt av alder. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trek skrev (6 minutter siden):

Kan ikke se for meg at alder betyr noe som helst dersom det bare er ons som er aktuelt? Foruten at man er gammel nok så klart. 

Jeg tolker det som hun var ikke var interessert i ons så lenge hun var opptatt av alder. 

Det er naturlig å tenke at det var en unnskyldning og ofte kan det sikkert være det, men akkurat i denne situasjonen var hun rimelig klar på at vi skulle hjem sammen og vi hadde alt kysset, men fikk kalde føtter når hun fikk vite min faktiske alder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde sikte mot litt eldre damer som ikke synes 40 er for gammelt?

Anonymkode: a0cd7...160

• Liker 7
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver du deg bare på mye yngre damer? Og spør du om det er redelig å lyve? Svaret på det vet du selv.

Anonymkode: b2ce3...459

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er naturlig å tenke at det var en unnskyldning og ofte kan det sikkert være det, men akkurat i denne situasjonen var hun rimelig klar på at vi skulle hjem sammen og vi hadde alt kysset, men fikk kalde føtter når hun fikk vite min faktiske alder. 

Kanskje det, er jo ikke lett for oss på KG å vite hva som rørte seg i hodet hennes. Jeg for min del hadde vert mest opptatt av kjemi ved ett eventuelt ONS. 

Det er mulig hun fikk kalde føtter fordi hun fant ut at du løy til henne og ikke fordi du nærmer deg 40.

Endret av Trek
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Prøver du deg bare på mye yngre damer? Og spør du om det er redelig å lyve? Svaret på det vet du selv.

Går etter kvinner jeg opplever som attraktive. De kan være jevngamle eller eldre også. Men av og til kommer man jo i kontakt med noen som er en del yngre og kjemien og tiltrekningen er der. 

Nå har jeg jo vært ærlig og redelig hittil. Sier bare at det er fristende å ikke være like ærlig neste gang, men betyr ikke at jeg kommer til å være det :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Går etter kvinner jeg opplever som attraktive. De kan være jevngamle eller eldre også. Men av og til kommer man jo i kontakt med noen som er en del yngre og kjemien og tiltrekningen er der. 

Nå har jeg jo vært ærlig og redelig hittil. Sier bare at det er fristende å ikke være like ærlig neste gang, men betyr ikke at jeg kommer til å være det :) 

Å bli fristet betyr ikke at det er greit, med mindre du kan argumentere for at noe som er uredelig å gjøre er greit, eller mener at man ikke trenger å opptre redelig overfor fremmede. Jeg synes ikke det er greit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trek skrev (3 minutter siden):

Kanskje det, er jo ikke lett for oss på KG å vite hva som rørte seg i hodet hennes. Jeg for min del hadde vert mest opptatt av kjemi ved ett eventuelt ONS. 

Det er mulig hun fikk kalde føtter fordi hun fant ut at du løy til henne og ikke fordi du nærmer deg 40.

Umulig å vite. Det var litt spøkefullt når jeg først sa det, så jeg vil ikke si det var en ren løgn som at jeg så på henne med et kaldt blikk og løy rett frem. 

Uansett historie. Mest nysgjerrig på diskusjonen og hva folk tenker både rundt spørsmålet og alder i en slik setting. Jeg har jo sett tråder her hvor yngre kvinner oppgir en øvre grense for maks alder, men hadde jo kanskje tenkt at de gjorde unntak om det var noen som holdt seg godt for alderen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Flere spydigheter?

Dette er kg, det kommer garantert flere.

Anonymkode: 0e21a...311

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Bør nok være ærlig med alder ja. Har selv røket på en sur der. Når jeg var i 20-årene så hadde jeg sex med ei gammel dame på 60. Hun sa hun var 40 og noe. Ble flau og dårlig etterpå av å ligge med en såpass gammel dame. 

Så at du fikk vite dette i etterkant satte hele den fysiske opplevelsen til side?

Anonymkode: fd025...168

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva slags 60 årige damer har sex med 20 åringer? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva slags 60 årige damer har sex med 20 åringer? 

En luremus.

Anonymkode: fd025...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje du burde sikte mot litt eldre damer som ikke synes 40 er for gammelt?

Hvorfor det? Man ønsker jo deiligst mulig damer. 

Anonymkode: 936fe...35d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at du er en middelaldrende fyr som lyster rundt etter bare de helt unge damene. Du hadde ikke hatt dette "problemet" om du siktet deg inn på damer på din egen alder, eller nærmere din egen alder. F.eks noen i tredveårene. 

Du ligger veldig godt an til å bli en gammel gris. Jepp.

Anonymkode: 0fb10...57d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor det? Man ønsker jo deiligst mulig damer. 

Anonymkode: 936fe...35d

Fordi han ikke får seg noe når han prøver seg på mye yngre kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...