AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Del Skrevet 29. november 2023 Noen som ser? 🌸 Anonymkode: 89dfa...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #2 Del Skrevet 29. november 2023 Ja Anonymkode: 00452...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #3 Del Skrevet 29. november 2023 Nei Anonymkode: cf9ff...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #4 Del Skrevet 29. november 2023 Kanskje Anonymkode: ef05f...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #5 Del Skrevet 29. november 2023 Mest sannsynlig, men han virker veldig ambivalent, litt sånn imot dette på en måte. Men gi det tid og han fred, det kan ta litt tid men jeg ser en ny begynnelse for dere. Bare tenk deg om hvis dette virkelig er noe du vil ha og ønsker deg. Han virker litt av/på her. Anonymkode: 2be65...1a4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #6 Del Skrevet 29. november 2023 44 minutter siden, AnonymBruker said: Mest sannsynlig, men han virker veldig ambivalent, litt sånn imot dette på en måte. Men gi det tid og han fred, det kan ta litt tid men jeg ser en ny begynnelse for dere. Bare tenk deg om hvis dette virkelig er noe du vil ha og ønsker deg. Han virker litt av/på her. Anonymkode: 2be65...1a4 Tusen takk 🩷 Anonymkode: 89dfa...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #7 Del Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Tusen takk 🩷 Anonymkode: 89dfa...913 Meg igjen, jeg vil gi deg råd om å bruke tiden dere har fra hverandre nå til å reflektere over alt som har vært, alt du har følt i forhold til dette, gå dypt i deg selv og kjenn etter om dette er i tråd med dine ønsker og verdier. Om du velger å gå videre med dette når den tiden kommer, at du har tatt det valget basert på ditt beste i tankene. Kortene for dette lyser refleksjon og bearbeiding av det som har skjedd, og vært, spør deg selv om din plass i denne relasjonen til ham og om det er noe du ønsker å endre til neste runde. Anonymkode: 2be65...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #8 Del Skrevet 29. november 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Meg igjen, jeg vil gi deg råd om å bruke tiden dere har fra hverandre nå til å reflektere over alt som har vært, alt du har følt i forhold til dette, gå dypt i deg selv og kjenn etter om dette er i tråd med dine ønsker og verdier. Om du velger å gå videre med dette når den tiden kommer, at du har tatt det valget basert på ditt beste i tankene. Kortene for dette lyser refleksjon og bearbeiding av det som har skjedd, og vært, spør deg selv om din plass i denne relasjonen til ham og om det er noe du ønsker å endre til neste runde. Anonymkode: 2be65...1a4 Takk for at du brukte tid på dette, du er utrolig snill 🥰 Har bearbeidet en stor sorg og datet andre en stund for å glemme han, men kjenner at jeg elsker han fremdeles og ikke klarer å legge han helt bak meg. Han var varm og kald som du beskriver. Skal reflektere nøye over alt og om jeg burde gi en ny sjanse eller ikke når/hvis han skulle kontakte meg igjen Anonymkode: 89dfa...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #9 Del Skrevet 30. november 2023 Hvorfor skal du sitte å vente på en fyr på denne måten? En som ikke vil ha deg 100%? Med mindre dere har vært kjærester før, og du har gjort noe som såret ham slik at han trakk seg vekk, så sier det seg selv at du ikke skal VENTE på at noen en dag finner det for godt å kontakte deg - kanskje bare for et ligg!? Det er ikke hvordan han er når dere først er sammen eller snakker som betyr noe, det som betyr noe er om han regelrett ghoster deg og ikke drar relasjonen mot et forhold - sammen med deg! Tror du legger mye mer i dette enn det ER, fordi ingen - verken menn eller kvinner - overser noen de elsker eller har sterke følelser for, i lengre perioder, eller i det hele tatt! Dette kalles å bli utnyttet eller "played", spesielt hvis det kun er en halvveis-greie dere har hatt tidligere, uten noen gang å ha blitt sammen. Så hva forventer du? At han skal komme tilbake, spørre om å bli sammen? Bli konsistent og ikke "ghoste" igjen? Yeah right. Han kommer ikke til å endre seg over natten, og det er ikke noe du kan gjøre for å få ham til og føle 100% for deg. Anonymkode: 00452...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #10 Del Skrevet 30. november 2023 Nei. Anonymkode: ce16d...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #11 Del Skrevet 30. november 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor skal du sitte å vente på en fyr på denne måten? En som ikke vil ha deg 100%? Med mindre dere har vært kjærester før, og du har gjort noe som såret ham slik at han trakk seg vekk, så sier det seg selv at du ikke skal VENTE på at noen en dag finner det for godt å kontakte deg - kanskje bare for et ligg!? Det er ikke hvordan han er når dere først er sammen eller snakker som betyr noe, det som betyr noe er om han regelrett ghoster deg og ikke drar relasjonen mot et forhold - sammen med deg! Tror du legger mye mer i dette enn det ER, fordi ingen - verken menn eller kvinner - overser noen de elsker eller har sterke følelser for, i lengre perioder, eller i det hele tatt! Dette kalles å bli utnyttet eller "played", spesielt hvis det kun er en halvveis-greie dere har hatt tidligere, uten noen gang å ha blitt sammen. Så hva forventer du? At han skal komme tilbake, spørre om å bli sammen? Bli konsistent og ikke "ghoste" igjen? Yeah right. Han kommer ikke til å endre seg over natten, og det er ikke noe du kan gjøre for å få ham til og føle 100% for deg. Anonymkode: 00452...685 Jeg har latt han gå i den forstand at jeg ikke lenger tror det blir et seriøst forhold og jeg leter etter det med noen andre. Men det er utrolig vanskelig og føler nesten abstinenser til tider, jeg hadde følt meg bedre om han tok kontakt så jeg visste at han i det minste tenkte på meg. Han har heller ikke ghostet, det var han som sendte siste meldingen. Når det er sagt kan faktisk menn komme tilbake etter lang tid etter å ha endret seg. Min eks gjennom flere år kom tilbake etter 3 år og han hadde vært i terapi og sa at hvis jeg sier ja til å komme tilbake så skulle han fri til meg, han hadde ikke klart å komme seg videre selv om han datet masse damer og hadde like sterke følelser selv etter 3 år uten kontakt. Man kan elske noen uten å ta kontakt, jeg tar jo ingen kontakt selv om jeg er forelsket i han jeg skriver om. Men jeg tror ikke han er forelsket i meg og har ingen forventninger, vil bare ha en melding. Anonymkode: 89dfa...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #12 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har latt han gå i den forstand at jeg ikke lenger tror det blir et seriøst forhold og jeg leter etter det med noen andre. Men det er utrolig vanskelig og føler nesten abstinenser til tider, jeg hadde følt meg bedre om han tok kontakt så jeg visste at han i det minste tenkte på meg. Han har heller ikke ghostet, det var han som sendte siste meldingen. Når det er sagt kan faktisk menn komme tilbake etter lang tid etter å ha endret seg. Min eks gjennom flere år kom tilbake etter 3 år og han hadde vært i terapi og sa at hvis jeg sier ja til å komme tilbake så skulle han fri til meg, han hadde ikke klart å komme seg videre selv om han datet masse damer og hadde like sterke følelser selv etter 3 år uten kontakt. Man kan elske noen uten å ta kontakt, jeg tar jo ingen kontakt selv om jeg er forelsket i han jeg skriver om. Men jeg tror ikke han er forelsket i meg og har ingen forventninger, vil bare ha en melding. Anonymkode: 89dfa...913 Det er nettopp det! Du ville visst det, om det ble et forhold, fordi menn har en tendens til å "seal the deal" ganske raskt. Ikke dermed sagt at folk ikke kan bruke tid på å bestemme seg/bli klar, men vanligvis fører det ikke den veien. Du fortjener bedre enn en som må veie opp, vurdere, dra ut tiden, og kanskje drive med andre, før han evt. mot formodning skulle finne ut at du var den rette også... Slike folk fører med seg mer bryderi enn kjærlighet og glede. Abstinenser, ja. Er vel kun fordi han gir en "high" når han først er inne i bildet, og en enda verre low når han er ute... Verste man kan gjøre ifb med slike, er å la dem legge lista og styre hvordan du føler. Anonymkode: 00452...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #13 Del Skrevet 30. november 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Det er nettopp det! Du ville visst det, om det ble et forhold, fordi menn har en tendens til å "seal the deal" ganske raskt. Ikke dermed sagt at folk ikke kan bruke tid på å bestemme seg/bli klar, men vanligvis fører det ikke den veien. Du fortjener bedre enn en som må veie opp, vurdere, dra ut tiden, og kanskje drive med andre, før han evt. mot formodning skulle finne ut at du var den rette også... Slike folk fører med seg mer bryderi enn kjærlighet og glede. Abstinenser, ja. Er vel kun fordi han gir en "high" når han først er inne i bildet, og en enda verre low når han er ute... Verste man kan gjøre ifb med slike, er å la dem legge lista og styre hvordan du føler. Anonymkode: 00452...685 Ja, du har nok rett. Jeg tror og håper at han vil glemmes om jeg treffer en ny jeg faktisk er interessert i. Og føler en melding ville hjulpet så håper jeg får en selv om det blir med den. Takk for though love 😅 Anonymkode: 89dfa...913 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå