Gå til innhold

Burgeren på Circle K

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får de den så god? Jeg mener det, er ikke tull dette. Har aldri smakt en dårlig burger fra Circle K, og jeg lurer på hva det er de gjør som gjør at den blir så god i smaken?

Anonymkode: 43977...76f

• Liker 2
Skrevet

Det ser ut til å være en slags automatisk prosess, de putter dem i en grill, og vipps så er de ferdige. Men spør ikke om slik mat her inne. Her er det selvfanget fisk og gårdsmat som gjelder. Selvsagt laget fra bunnen av 😊

Anonymkode: 92178...6e1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Sikkert msg eller noe tilsvarende ;)

Anonymkode: 91f01...13b

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, TS! Den et veldig god. Formoder at vi ikke bor på samme plass, men jeg har heller aldri smakt dårlig burger derfra. 

Anonymkode: 365c2...f1d

• Liker 3
Skrevet

Det er sikkert en burger som oftest blir kjøpt når man er ekstra sulten (litt sånn panikkjøp). Men noe annet er det også, for en McDonalds-burger vil aldri smake godt (om man ikke er helt utsultet).

Jeg er enig i at den er god, har kun prøvd et par ganger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan får de den så god? Jeg mener det, er ikke tull dette. Har aldri smakt en dårlig burger fra Circle K, og jeg lurer på hva det er de gjør som gjør at den blir så god i smaken?

Har du smakt burgeren på flere Circle K-stasjoner eller kun fra din lokale?
Det er vel Engrospartner (skiftet navn til Kolly) som leverer bl.a. maten som selges på Circle K-stasjonene, tror jeg.
Tror ikke det skal være noe hokus pokus

Anonymkode: def6e...e00

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

God?

Jo da, den er spisendes men å ta av i ellevill begeistring for Circel-K burgerne er det ingen grunn til, i forhold til virkelig gode burgere så er burgeren deres ikke noe å skrive om...

Men spørs hva man sammenligner med naturlig nok, er det McDonalds så klart Circel-K sin kommer greit ut. Men Circel-K sin er en like stor nedtur sammenlignet med de som virkelig har gode burgere.

Jeg kjøper sjelden eller aldri burger på Circel-K, rett og slett fordi jeg synes burgerne der ikke er verdt å kjøpe, men kan betale vesentlig mer og kjøpe burger andre steder. Tar heller turen innom en restaurant og kjøper god mat, heller enn å kjøre innom Circel-K, eller jeg velger et sted hvor de selger mye bedre burgere dersom det er en burger jeg vil ha.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for avsporing.

Etterfølgende innlegg ble slettet for kommentarer til moderering, som er avsporing fra trådens emne, og som derfor besvares i Private forumhenvendelser.

Rhodiola, adm.

Endret av Rhodiola
etterfølgende innlegg ble slettet den 29.11.23 kl. 20:36
  • Liker 1
Skrevet

Aner ikke hva de gjør, men jeg også elsker burgeren hos Circle-K.  Tror de har det samme burgerkonseptet i hele kjeden sin.  Synes burgeren er mer delikat og mindre deigete.  Og så har de akkurat passelig med tilbehør til.  

• Hjerte 1
Skrevet

ah, norsk matkultur på sitt ypperste 🤣

Anonymkode: a9449...af8

• Liker 1
Skrevet

Enig i at de er ganske gode. Men en gang jeg kjøpte (da det var kampanje) ble de servert småkalde, så ekstremt viktig at de er skikkelig varme når de blir servert. F.eks hvis du bestiller 3 stk. blir de 2 første liggende å vente på den tredje...og blir derfor kalde og "uspiselig" Her tror jeg ikke Circle K har gode nok rutiner dessverre.

• Liker 1
Skrevet

en superburger kl 0630 i 10 kuldegrader ute...umulig å få en bedre frokost...min mening..

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har du smakt burgeren på flere Circle K-stasjoner eller kun fra din lokale?
Det er vel Engrospartner (skiftet navn til Kolly) som leverer bl.a. maten som selges på Circle K-stasjonene, tror jeg.
Tror ikke det skal være noe hokus pokus

Anonymkode: def6e...e00

Enig, kan være noe de gjør på akkurat den stasjonen. Jeg er mye rundt I stor-oslo og har mange bensinstasjoner å velge i, og har erfart at samme burger fra samme kjede kan smake vidt forskjellig,  etter hva slags rutiner de har på akkurat den stasjonen.

Anonymkode: ae872...eeb

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

ah, norsk matkultur på sitt ypperste 🤣

Anonymkode: a9449...af8

Og ypperste "kvalitet" av matsnobbene sine kommentarer i tråden her også ser jeg.🥱

Liker en ikke konseptet er det vel heller ingen grunn til å svare.

Jeg digger CK burgeren❤️

Anonymkode: 33fa5...433

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...