AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Skrevet 29. november 2023 Synes jeg takler det dårlig. Han er i slutten av 50-årene, veldig kjekk, og sa han har vel vært sammen med 40-50 kvinner totalt. Synes det er veldig mange, og kjenner på sjalusi. Jeg har søkt opp de fem av dem han har vært sammen med før meg, basert på ting han har sagt om dem har jeg klart å søke dem opp på facebook f.eks. Og, de er jo ikke engang pene. Barnemoren er heller ikke pen. Er de unntak? Er de jeg ikke vet om pene? Jeg blir forvirret. Jeg er ikke en modell selv heller, men yngre og penere enn de jeg vet om han har datet. Og, når noen har vært sammen med så mange, så føler jeg iblant på at kanskje jeg bare er den midlertidlig siste i en lang rekke. At det bare er tilfeldig at han er sammen med meg. Virker som så mye i livet hans har vært tilfeldig. Han har f.eks. et barn, som ble til fordi barnemoren løy om prevensjon. Så fikk han et barn. Og så møtte han diverse kvinner fra nettet, noen av dem virket desperate, og han tar alt og alle? Jeg forstår det ikke. Jeg har sett litt hva to av dem skriver på SoMe, og de er ikke vakre på innsiden heller utfra det jeg har lagt merke til. Når byttes jeg ut? Han har sagt at han ikke følte noe for alle disse eksene, men hvorfor være sammen med dem da? Tidsfordriv? Tuller han, lyver? Er det mulig å få et lykkelig liv med en mann som har vært sammen med 40-50 kvinner før meg? Anonymkode: a57d5...913
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #2 Skrevet 29. november 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er det mulig å få et lykkelig liv med en mann som har vært sammen med 40-50 kvinner før meg? Selvsagt er det mulig! Jeg, kvinne 35, har omtrent samme antall som din partner. For meg er ikke tilfeldig sex det samme som et forhold. Jeg ville aldri ha byttet ut min partner eller vært utro. Derimot er jeg trygg på hva jeg ønsker, vet at gresset blir ikke grønnere osv. Anonymkode: b4b16...ba3 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #3 Skrevet 29. november 2023 Jeg har vært med dobbelt så mange, men jeg er fortsatt en veldig lojal mann. De tidligere damene påvirker ikke forholdet jeg har nå, så hun har ingen grunn for å være usikker pga det Anonymkode: 0c783...5a3 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #4 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Synes jeg takler det dårlig. Det synes jeg også. Nr 1, ikke snok i eksene hans, dropp den utseendefikseringen din, bare tull å henge seg opp i hvordan de så ut! Nr 2, lev nå, nyt tiden og slapp av! Nr 3, det er du som virker desperat, ikke eksene hans. Nr 4, slapp av! Nr 5, slapp av! Anonymkode: bd929...bc4 10 4
Havbris Skrevet 29. november 2023 #5 Skrevet 29. november 2023 Slutt å snoke på ekser. Slutt å være så opptatt av utseende. Det du holder på med nå er mat for sjalusien din. Tenker du at mannen kun er opptatt av utseende? Da har du i så fall degradert han kraftig. 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #6 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har vært med dobbelt så mange, men jeg er fortsatt en veldig lojal mann. De tidligere damene påvirker ikke forholdet jeg har nå, så hun har ingen grunn for å være usikker pga det Anonymkode: 0c783...5a3 Men hva følte du for disse kvinnene fra fortiden? Savner du dem, skulle du ønske du fikk være med dem igjen? Er/var de bedre enn kjæresten? Eller følte du mer for dem? Anonymkode: a57d5...913
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #7 Skrevet 29. november 2023 Min har også vært populær blant damene, og han har hatt mye forskjellig til sengs. Jeg har også søkt de opp og ser at han har en "type" utseende han tiltrekkes av. Jeg er penest av de jeg har kommet over, men hun som er 20 år yngre har sikkert bedre kropp allround siden hun ikke har født barn. Han har vært innom det meste, piercing, tatoveringer, lite sminke, mye sminke, babes, rocka chicks, osv. Jeg forsøker å tenke at han har VALGT meg. Ikke tatt til takke med meg. For når man er sist i en lang rekke så kan man tenke som du sier ts, når blir jeg byttet ut? Eller, singel mann 40+ som har gitt opp forhold, sier ja til meg fordi jeg er forelsket og villig. Han får tross alt daglig sex og godord. Anonymkode: fcced...502
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #8 Skrevet 29. november 2023 Havbris skrev (2 minutter siden): Slutt å snoke på ekser. Slutt å være så opptatt av utseende. Det du holder på med nå er mat for sjalusien din. Tenker du at mannen kun er opptatt av utseende? Da har du i så fall degradert han kraftig. Jeg er ikke så opptatt av utseende. Men alle tenker jo litt på det. Og når han virker å ha tatt "alt," så er jo ingen off-limits for han? Da trenger jeg ikke bare bekymre meg over de som er penere, slankere, men "alle" andre. Anonymkode: a57d5...913
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #9 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hva følte du for disse kvinnene fra fortiden? Savner du dem, skulle du ønske du fikk være med dem igjen? Er/var de bedre enn kjæresten? Eller følte du mer for dem? Anonymkode: a57d5... De aller fleste av de var bare knullevenner eller tilfeldig sex, så ingen andre følelser enn begjær og kåtskap, og tenker egentlig ikke på de, fornøyd med sexen med kjæresten, for selv om jeg har mange ligg bak meg, så er fortsatt sex med følelser best Anonymkode: 0c783...5a3 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #10 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Selvsagt er det mulig! Jeg, kvinne 35, har omtrent samme antall som din partner. For meg er ikke tilfeldig sex det samme som et forhold. Jeg ville aldri ha byttet ut min partner eller vært utro. Derimot er jeg trygg på hva jeg ønsker, vet at gresset blir ikke grønnere osv. Anonymkode: b4b16...ba3 Enig i at tilfeldig sex ikke er det samme som forhold, men han har jo også hatt noen forhold. Ikke alle har vært kun sex. Anonymkode: a57d5...913
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #11 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De aller fleste av de var bare knullevenner eller tilfeldig sex, så ingen andre følelser enn begjær og kåtskap, og tenker egentlig ikke på de, fornøyd med sexen med kjæresten, for selv om jeg har mange ligg bak meg, så er fortsatt sex med følelser best Anonymkode: 0c783...5a3 Men "knullevenner," kan det også innebære at du møter noen over noe tid, f.eks. et års tid eller litt mer? Vil det likevel være i kategorien "knullevenner" selv om dere lager mat sammen f.eks.? Anonymkode: a57d5...913
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #12 Skrevet 29. november 2023 Det har ikke slått deg at det er de som ikke ville ha ham, da? Jeg synes han høres ut som en max useriøs og uattraktiv type. Skjønner ikke at du gidder. Anonymkode: 21549...cd1 8 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #13 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Min har også vært populær blant damene, og han har hatt mye forskjellig til sengs. Jeg har også søkt de opp og ser at han har en "type" utseende han tiltrekkes av. Jeg er penest av de jeg har kommet over, men hun som er 20 år yngre har sikkert bedre kropp allround siden hun ikke har født barn. Han har vært innom det meste, piercing, tatoveringer, lite sminke, mye sminke, babes, rocka chicks, osv. Jeg forsøker å tenke at han har VALGT meg. Ikke tatt til takke med meg. For når man er sist i en lang rekke så kan man tenke som du sier ts, når blir jeg byttet ut? Eller, singel mann 40+ som har gitt opp forhold, sier ja til meg fordi jeg er forelsket og villig. Han får tross alt daglig sex og godord. Anonymkode: fcced...502 Men noen av disse damene har han jo hatt forhold til også, bl.a. to samboerskap (ett år hver, men likevel -har bodd sammen). Det plager meg også veldig, siden vi ikke har flyttet sammen. Han har også vært innom "det meste" tror jeg, og selv om det for noen kan bety at "wow, bra, han er ikke kun opptatt av utseende" så kan det jo også bety at "hvem som helst" er aktuelle for han, at han tar "alt." Det gjør meg grunnleggende usikker og engstelig. Anonymkode: a57d5...913
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #14 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har ikke slått deg at det er de som ikke ville ha ham, da? Jeg synes han høres ut som en max useriøs og uattraktiv type. Skjønner ikke at du gidder. Anonymkode: 21549...cd1 Var sikkert noen av dem som ikke ville ha han og ja. De jeg har søkt opp, som han har fortalt om, ville fortsette med han. Den ene fridde til og med, den andre prøvde å sabotere for han når han gikk videre og datet en ny. Anonymkode: a57d5...913
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #15 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men "knullevenner," kan det også innebære at du møter noen over noe tid, f.eks. et års tid eller litt mer? Vil det likevel være i kategorien "knullevenner" selv om dere lager mat sammen f.eks.? Anonymkode: a57d5...913 For meg er det det, men dette er vel noe folk definerer forskjellig. Lengste relasjon var vel rundt 2 år, oftest mye kortere, møtene gikk stort sett i middag, vin og sex, jeg må kunne ha gode samtaler med en sexpartner også, selv om det ikke er et seriøst forhold. Anonymkode: 0c783...5a3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #16 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For meg er det det, men dette er vel noe folk definerer forskjellig. Lengste relasjon var vel rundt 2 år, oftest mye kortere, møtene gikk stort sett i middag, vin og sex, jeg må kunne ha gode samtaler med en sexpartner også, selv om det ikke er et seriøst forhold. Anonymkode: 0c783...5a3 Hva var det som gjorde at det ikke ble seriøse forhold? Manglet følelser, eller andre årsaker? Anonymkode: a57d5...913 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #17 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men noen av disse damene har han jo hatt forhold til også, bl.a. to samboerskap (ett år hver, men likevel -har bodd sammen). Det plager meg også veldig, siden vi ikke har flyttet sammen. Han har også vært innom "det meste" tror jeg, og selv om det for noen kan bety at "wow, bra, han er ikke kun opptatt av utseende" så kan det jo også bety at "hvem som helst" er aktuelle for han, at han tar "alt." Det gjør meg grunnleggende usikker og engstelig. Anonymkode: a57d5...913 Ja, det et jo helt åpenbart at han «tar alt» han kan få, så det er jo ikke noe å lure på. I tillegg virker det som om han mangler evnen til å knytte langsiktige bånd. Anonymkode: 21549...cd1 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #18 Skrevet 29. november 2023 Alle menn fantaserer om fortid og andre. Nytter ikke bli sjalu over det. Anonymkode: 489d7...34f
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #19 Skrevet 29. november 2023 Du høres veldig usikker ut. Og bør kanskje ikke være i lag med en så populær mann, da det nærer sjalusien din. Jeg har selv hatt 40-50 sexpartnere men har null problem med å være trofast. Til syvende og sist, så handler det om å kjenne sin egenverdi og å være trygg på seg selv. Jeg har alltid tenkt at sjalu folk føler/vet at andre har mer å tilby enn hva de selv har å tilby. Anonymkode: bbc51...ea4 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #20 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva var det som gjorde at det ikke ble seriøse forhold? Manglet følelser, eller andre årsaker? Anonymkode: a57d5...913 Det varierte. Oftest var det vel at det var i perioder hvor jeg ønsket å være singel, andre ganger var det bare at vi ikke passet sammen, det kunne være pga helt forskjellige livsstil og alder feks Anonymkode: 0c783...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå