AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Skrevet 29. november 2023 Tenker da for forhold. Foretrekker du helst en kvinne som oppriktig ikke liker sex, men har en holdning om at hun «gir sex» for å blidgjøre deg? Helt ærlig. Anonymkode: ce2fc...2db
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #2 Skrevet 29. november 2023 Foretrekker definitivt ikke en kvinne som ikke liker sex nei 😂 hva tror du? Anonymkode: 94f23...58c 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #3 Skrevet 29. november 2023 Selvfølgelig gjør mange det, når de forventer at kvinnen holder seg jomfruelig gjennom hele singelperiode. En kvinne som er glad i sex, lever ikke i sølibat frivillig. Anonymkode: de71d...00b 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #4 Skrevet 29. november 2023 Menn som asexuelle foretrekker nok kvinner som ikke liker sex. Anonymkode: 8343c...278 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #5 Skrevet 29. november 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig gjør mange det, når de forventer at kvinnen holder seg jomfruelig gjennom hele singelperiode. En kvinne som er glad i sex, lever ikke i sølibat frivillig. Anonymkode: de71d...00b Kona har hatt sex som single, jeg har aldri det. Det er jeg som er mest glad i sex av oss to. Forskjellen er at hun ikke kobler sex til følelser like sterkt som meg. Det er to litt forskjellige ting. Jeg har aldri hatt sex utenfor forhold, men blir nesten hyperseksuell med en partner. Det er helt sikkert også mulig for kvinner å ha det sånn. Anonymkode: c88c4...a4d 1 2
LadeJarl Skrevet 29. november 2023 #6 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tenker da for forhold. Foretrekker du helst en kvinne som oppriktig ikke liker sex, men har en holdning om at hun «gir sex» for å blidgjøre deg? Helt ærlig. Anonymkode: ce2fc...2db 🙈😂...Nei huttetu! 1
sicario Skrevet 29. november 2023 #7 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Foretrekker du helst en kvinne som oppriktig ikke liker sex, men har en holdning om at hun «gir sex» for å blidgjøre deg? Helt ærlig. Anonymkode: ce2fc...2db Nei 1
Pippi Lotta Skrevet 29. november 2023 #8 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Selvfølgelig gjør mange det, når de forventer at kvinnen holder seg jomfruelig gjennom hele singelperiode. En kvinne som er glad i sex, lever ikke i sølibat frivillig. Anonymkode: de71d...00b Nå går det an å likke sex i forhold, uten og like tilfeldig sex.
Bombasi Skrevet 29. november 2023 #9 Skrevet 29. november 2023 Jeg foretrekker selvfølgelig en kvinne som liker sex og som ønsker å ha sex med meg. Men i valget mellom kronisk, ufrivillig ensomhet inn i evigheten og et forhold med en aseksuell kvinne som jeg elsker, så ville jeg valgt sistnevnte...
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #10 Skrevet 29. november 2023 Pippi Lotta skrev (27 minutter siden): Nå går det an å likke sex i forhold, uten og like tilfeldig sex. Altså, har du virkelig BEHOV for sex og normal sexdrift, så holder du deg ikke jomfruelig i flere år bare for å tilfredsstille en potensiell kommende ektemanns krav til jomfruelighet. Anonymkode: de71d...00b 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #11 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Altså, har du virkelig BEHOV for sex og normal sexdrift, så holder du deg ikke jomfruelig i flere år bare for å tilfredsstille en potensiell kommende ektemanns krav til jomfruelighet. Anonymkode: de71d...00b Nei, men kanskje fordi sex utenfor forhold ikke gir noe? Anonymkode: 529cd...111 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #12 Skrevet 29. november 2023 Nei, er svaret her. Anonymkode: bb66f...cf7 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #13 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kona har hatt sex som single, jeg har aldri det. Det er jeg som er mest glad i sex av oss to. Forskjellen er at hun ikke kobler sex til følelser like sterkt som meg. Det er to litt forskjellige ting. Jeg har aldri hatt sex utenfor forhold, men blir nesten hyperseksuell med en partner. Det er helt sikkert også mulig for kvinner å ha det sånn. Anonymkode: c88c4...a4d Kan bekrefte at også kvinner kan ha det slik. Riktignok har jeg hatt sex som singel, men fant ut at det ikke var noe for meg. Jeg blir bare mer frustrert over både å være uten sex ellers, og ikke minst det å ikke ha sex med en det er gjensidige følelser med. Jeg har høy sexlyst, men gidder ikke ha sex med noen jeg ikke har følelser for lenger. Og derfor har jeg nå vært uten sex i fem år. Frivillig, ufrivillig, kommer an på hvordan man ser det - men det er et bevisst valg jeg lever greit med inntil jeg treffer en mann jeg kan dele livet videre med. Men jeg har mye sex å ta igjen den dagen han dukker opp Anonymkode: bfd1b...29d 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #14 Skrevet 29. november 2023 Følelsen av at hun "gir", men egentlig ikke har lyst på sex, det hadde gjort meg kvalm, så nei Anonymkode: 7e177...b52 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #15 Skrevet 29. november 2023 Nei. De som isåfall gjør det er særdeles desperate menn som tror at deres selvverdi og selvfølelsen skal bedre seg ved at en kvinne vil være sammen med dem. De burde skaffe seg bedre selvtillit i utgangspunktet så hadde de tiltrukket seg bedre damer. Anonymkode: 5d61f...95e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #16 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan bekrefte at også kvinner kan ha det slik. Riktignok har jeg hatt sex som singel, men fant ut at det ikke var noe for meg. Jeg blir bare mer frustrert over både å være uten sex ellers, og ikke minst det å ikke ha sex med en det er gjensidige følelser med. Jeg har høy sexlyst, men gidder ikke ha sex med noen jeg ikke har følelser for lenger. Og derfor har jeg nå vært uten sex i fem år. Frivillig, ufrivillig, kommer an på hvordan man ser det - men det er et bevisst valg jeg lever greit med inntil jeg treffer en mann jeg kan dele livet videre med. Men jeg har mye sex å ta igjen den dagen han dukker opp Anonymkode: bfd1b...29d Jeg var også mektig lei av sex uten følelser, og prøvde å vente til jeg ble forelsket. Men, jeg har vært skikkelig forelsket bare en gang i mitt liv, å jeg fant ut at det beste for meg da var å ha sex med en mann, jeg har gode følelser for. Jeg har kjent han leeeeenge og han liker meg godt å respektere meg. Det ble veldig bra løst slik for meg, selvom jeg er enig i at det blir lettere å bli frustrert mellom "slags". Men, alikevel mye bedre 😅😅 (riktig nok så skjer det så hyppig jeg ønsker, når barna ikke er hos meg). Hadde blitt helt deprimert om jeg skulle fortsette å leve i sølibat. Anonymkode: 34d52...775
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #17 Skrevet 29. november 2023 Liker kvinner som liker sex og som foretrekker sex i forhold. Damer som liker sex. God kvalitetssex. Finner seg en fast sexpartner og ender opp i forhold dersom resten av dama også er bra. Da får man mye og god sex med et lavt antall partnere. Damer som ikke er særlig å samle på ender opp med å hore seg ut til mange menn. Gjerne for middelmådig sex. Gjerne ikke særlig hyppig sammenlignet med et bra forhold. Jeg tenker ikke at slike damer liker sex bedre enn damer med få partnere. Tvert imot. Anonymkode: 0c1f8...be5 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #18 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Selvfølgelig gjør mange det, når de forventer at kvinnen holder seg jomfruelig gjennom hele singelperiode. En kvinne som er glad i sex, lever ikke i sølibat frivillig. Anonymkode: de71d...00b Du er inne på noe her. Det gjelder de mennene som helst vil ha en jomfruelig dame, ikke alle menn såklart. Men jeg har merket at mange av de type mennene egentlig har like trekk som voldtektsmenn, de vil ha en dame som sier nei og som de må overtale. Som bare "gir" sex til de, som om sex er noe menn "tar" og ikke noe kvinner kan ha og har hatt fordi vi liker det Anonymkode: 72b5c...bd4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå