AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Skrevet 29. november 2023 (Bare for info er jeg en kvinne i 20 årene) Svippet meg en tur innom en Kiwi butikk i dag i 9 tiden for å kjøpe meg to bokser med energidrikk. Så at ingen var ved kassene og skjønte det var sikkert fordi de holder på å setter på plass litt varer som har kommet inn så jeg stilte meg bare ved siden av en kasse og ventet. Har jobbet i butikk selv, og jobber nå i et annen serviceyrke så jeg prøver alltid å være en tålmodig og hyggelig kunde siden jeg vet hvordan det er. Så ville ikke mase på noen for å komme og hjelpe meg. Står der i 1 minutt kanskje før en dame som jeg gjetter kanskje er omtrent like gammel som meg eller et par år eldre kommer bort til kassen der jeg sto og ventet. Fikk øyekontakt med henne og hun så skikkelig irritert/sint ut nesten i blikket og sa bare et kaldt og monotont "hei" til meg. Jeg er vant til at hvis man bare kjøper noe småting som det jeg gjorde i dag at de plasserer det ved siden av der du betaler med kortet slik at det er lett for deg å bare plukke det opp og ta det med deg. Men neida denne dama bare slengte boksene ivei full fart nedover der. Jeg bare kikket på dette mens jeg la på kortet mitt for å betale og tenkte til meg selv at jeg hadde jo egentlig tenkt å åpne en av de og drikke de nå når jeg kom meg ut i bilen, men nå tørr jeg nesten ikke når hun slengte de ivei sånn. I tilfelle den bare "eksploderer" når jeg åpner den. Skjønner godt at hun kanskje bare hadde en dårlig dag eller nettopp kanskje hadde en frekk kunde rett før meg, men syns dette var så unødvendig liksom... Anonymkode: 32fca...f53 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #2 Skrevet 29. november 2023 Du legger for mye i det. Drikken har roet seg innen du kommer i bilen, men for sikkerhets skyld kan du knipse på den noen ganger. Anonymkode: 78ead...63e
Sofakona Skrevet 29. november 2023 #3 Skrevet 29. november 2023 Kansje hun hadde en skikkelig dårlig start på dagen... kansje sovet dårlig...syk... ikke beste humøret denne dagen... ikke legg for mye i dette. Du fikk kjøpt og betalt det du skulle ha 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #4 Skrevet 29. november 2023 Er mye grinete og frekke folk i diverse serviceyrker fra tid til annen(som i alle andre yrker). Neste gang er mitt tips å kommentere det når det skjer. Da får du gitt vedkommende en heads-up på at sånn oppførsel ikke er greit, og får minsket risikoen for at det samme skjer med kunden etter deg😊 Anonymkode: 3f355...dee 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 Hehe, jeg hadde kommet til å gått tilbake til butikken og spørre om å snakke med sjefen og si hva du opplevde. Anonymkode: b3c0c...a20
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (På 29.11.2023 den 10.28): (Bare for info er jeg en kvinne i 20 årene) Svippet meg en tur innom en Kiwi butikk i dag i 9 tiden for å kjøpe meg to bokser med energidrikk. Så at ingen var ved kassene og skjønte det var sikkert fordi de holder på å setter på plass litt varer som har kommet inn så jeg stilte meg bare ved siden av en kasse og ventet. Har jobbet i butikk selv, og jobber nå i et annen serviceyrke så jeg prøver alltid å være en tålmodig og hyggelig kunde siden jeg vet hvordan det er. Så ville ikke mase på noen for å komme og hjelpe meg. Står der i 1 minutt kanskje før en dame som jeg gjetter kanskje er omtrent like gammel som meg eller et par år eldre kommer bort til kassen der jeg sto og ventet. Fikk øyekontakt med henne og hun så skikkelig irritert/sint ut nesten i blikket og sa bare et kaldt og monotont "hei" til meg. Jeg er vant til at hvis man bare kjøper noe småting som det jeg gjorde i dag at de plasserer det ved siden av der du betaler med kortet slik at det er lett for deg å bare plukke det opp og ta det med deg. Men neida denne dama bare slengte boksene ivei full fart nedover der. Jeg bare kikket på dette mens jeg la på kortet mitt for å betale og tenkte til meg selv at jeg hadde jo egentlig tenkt å åpne en av de og drikke de nå når jeg kom meg ut i bilen, men nå tørr jeg nesten ikke når hun slengte de ivei sånn. I tilfelle den bare "eksploderer" når jeg åpner den. Skjønner godt at hun kanskje bare hadde en dårlig dag eller nettopp kanskje hadde en frekk kunde rett før meg, men syns dette var så unødvendig liksom... Anonymkode: 32fca...f53 Sorry at jeg sier dette på denne måten men meg koste meg mens jeg leste innlegget ditt, mens jeg leste hadde jeg dette scenario i hodet. Du er flink til å skrive Anonymkode: 0bd45...272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå