AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Skrevet 29. november 2023 Tenker da helt spesifikt på de (damene) som har tv2 nyhetene. Disse damene sitter å leser opp nyheter ved et bord som er konstruert slik at man innimellom får se hele figuren av den som leser opp nyhetene. Ikke noe feil med det da. Men så: I disse dritkalde tider hvor alle drar på seg varme klær og strømper, så sitter disse å "flasher" vinter-bleke bare legger gjerne med bukser som stopper midt på leggen.. brrr.. ser ikke særlig elegant ut heller. Er dette kleskode i tv2? Mens vi andre gjerne tar på oss ullstrømpebukse og varme sokker før vi drar på jobb, må disse nyhetsoppleserne da kle av seg alt når de kommer på jobb for å vise frem noen bleike legger? Ser nokså patetisk ut spør du meg, grøsser bare med tanken! Men det er meg da. Anonymkode: 66403...652
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #2 Skrevet 29. november 2023 Det patetiske her er vel mer måten du snakker om andre mennesker på. Nei, det er ikke kleskode i tv2, damene får kle seg som de vil. Og ikke alle har det kjempekaldt i lokalet de jobber i... Anonymkode: ddbe0...948 8
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #3 Skrevet 29. november 2023 Det er mange som skifter når de kommer på jobb. Du tror vel ikke sykepleier drar hjemifra i den hvite uniformen? Anonymkode: 155c8...022 8
kaarebjarne Skrevet 29. november 2023 #4 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker da helt spesifikt på de (damene) som har tv2 nyhetene. Disse damene sitter å leser opp nyheter ved et bord som er konstruert slik at man innimellom får se hele figuren av den som leser opp nyhetene. Ikke noe feil med det da. Men så: I disse dritkalde tider hvor alle drar på seg varme klær og strømper, så sitter disse å "flasher" vinter-bleke bare legger gjerne med bukser som stopper midt på leggen.. brrr.. ser ikke særlig elegant ut heller. Er dette kleskode i tv2? Mens vi andre gjerne tar på oss ullstrømpebukse og varme sokker før vi drar på jobb, må disse nyhetsoppleserne da kle av seg alt når de kommer på jobb for å vise frem noen bleike legger? Ser nokså patetisk ut spør du meg, grøsser bare med tanken! Men det er meg da. Anonymkode: 66403...652 Tror du at TV2-studioet er utendørs?! 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #5 Skrevet 29. november 2023 Stakkars deg som blir så forstyrret av «bleike legger» at du ikke klarer å konsentrere deg om nyhetene. Flott prioritering. Næh, tilbake til victoriatiden, det hadde vært noe det, da fikk ikke kvinner vise legger i det hele tatt! Anonymkode: 1166e...de9 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #6 Skrevet 29. november 2023 Lurer på hvordan du kler deg på julebord. Eller kanskje dere holder selskapet i en iglo? Anonymkode: 1f2f2...7c4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #7 Skrevet 29. november 2023 Det matcher vel ikke akkurat årstiden nei, er bare å dra på seg et par knestrømper, ser litt "varmere ut" med en gang Anonymkode: 66403...652 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #8 Skrevet 29. november 2023 Jeg går ikke med ullstrømper og ullstrømpebukse innendørs på jobben. Det tar jeg da av når jeg kommer dit. Er vel ikke akkurat minusgrader i studio heller. Anonymkode: b084b...dc4 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #9 Skrevet 29. november 2023 Ser bare litt "feil" ut med nakne legger om vinteren, ser "feil" ut med skistrømper om sommeren også? Er det så vanskelig å skjønne at man kan tenke slik? Anonymkode: 66403...652 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #10 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser bare litt "feil" ut med nakne legger om vinteren, ser "feil" ut med skistrømper om sommeren også? Er det så vanskelig å skjønne at man kan tenke slik? Anonymkode: 66403...652 Skistrømper om sommeren kan bli for varmt - bare legger om vinteren, INNENDØRS!! kan være helt innafor. Og så er det én ting å tenke en ting, inne i hodet sitt, og en helt annen ting å si det høyt, og snakke nedlatende om det. Har du ikke noe fint å si, kan du la være å si det, som man lærte i gamledager.. Anonymkode: ddbe0...948 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #11 Skrevet 29. november 2023 Har hørt at slike tv-studioer er veldig varme på grunn av alle lampene og at rommene de gjør opptakene i er veldig mye mindre enn man får inntrykk av når vi ser dem på tv. Anonymkode: 973f9...f1d 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #12 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skistrømper om sommeren kan bli for varmt - bare legger om vinteren, INNENDØRS!! kan være helt innafor. Og så er det én ting å tenke en ting, inne i hodet sitt, og en helt annen ting å si det høyt, og snakke nedlatende om det. Har du ikke noe fint å si, kan du la være å si det, som man lærte i gamledager.. Anonymkode: ddbe0...948 Usjamei og fy skam, tenk å kunne finne på å si og mene noe slikt da! Kanskje tanken burde streife deg selv også?? Ingen navn eller person er nevnt her, er problemet DITT innafor? Anonymkode: 66403...652 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #13 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (På 29.11.2023 den 14.26): Usjamei og fy skam, tenk å kunne finne på å si og mene noe slikt da! Kanskje tanken burde streife deg selv også?? Ingen navn eller person er nevnt her, er problemet DITT innafor? Anonymkode: 66403...652 He he passende kommentar🤣 Anonymkode: 66403...652
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #14 Skrevet 30. november 2023 Jeg tar ikke på meg ullstillongs for å dra på jobben. Det har heg aldri gjort. Bor i en by og jobber innendørs. Anonymkode: 125bd...01e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå