AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Skrevet 29. november 2023 Jeg måtte overta katten til kjæresten min som døde brått i høst. Foreløpig bor jeg hjemme i kjærestens bolig, men skal flytte da det er litt ubehagelig og trist å bo her videre. Katten har sørget i perioder, spist lite og har sovet i sengen vår/min om natten, men har siste uken flyttet ut i stolen sin i stuen igjen. For to dager siden begynte jeg å tømme klesskapet for klær som tilhørte kjæresten min, og la tilfeldigvis en bunke med vaskede t-skjorter på sengen for å finne ut om jeg skal ta vare på de eller gi de bort. Katten har hver kveld etter at jeg har lagt meg kommet opp i sengen, snust på bunken med t-skjorter, strøket seg litt inntil de før han har lagt seg på fotenden eller gått inn i stuen igjen. Trodde ikke at dyr kan lukte sin eiers lukt etter at klærne er vasket? Uansett er det både fint og trist at pus gjør dette ❤️ Anonymkode: 6be1b...87a 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #2 Skrevet 29. november 2023 Selvsagt kan katten kjenne igjen eierens lukt selv om tøy er vasket, de har mye sterkere luktesans enn oss. Anonymkode: b2943...ea7
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #3 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt kan katten kjenne igjen eierens lukt selv om tøy er vasket, de har mye sterkere luktesans enn oss. Anonymkode: b2943...ea7 Har bare ikke tenkt over at de kan lukte sin eier når klær er vasket, siden katten tidligere alltid har lagt seg oppå klær som vi bruker/er skitne og aldri brydd seg med rene klær. Ts Anonymkode: 6be1b...87a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #4 Skrevet 29. november 2023 Så trist å miste kjæresten, kondolerer 💔 Anonymkode: 32c43...a08 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #5 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så trist å miste kjæresten, kondolerer 💔 Anonymkode: 32c43...a08 Ja helt for jævlig 😭 Ts Anonymkode: 6be1b...87a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #6 Skrevet 29. november 2023 Kondolerer og takk for at du tar vare på katten ❤️ og ja - katters luktesans er noe helt spesielt Anonymkode: ade1d...3f8 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå