Gå til innhold

Katten til min avdøde kjæreste ❤️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte overta katten til kjæresten min som døde brått i høst.

Foreløpig bor jeg hjemme i kjærestens bolig, men skal flytte da det er litt ubehagelig og trist å bo her videre.

Katten har sørget i perioder, spist lite og har sovet i sengen vår/min om natten, men har siste uken flyttet ut i stolen sin i stuen igjen.

For to dager siden begynte jeg å tømme klesskapet for klær som tilhørte kjæresten min, og la tilfeldigvis en bunke med vaskede t-skjorter på sengen for å finne ut om jeg skal ta vare på de eller gi de bort.

Katten har hver kveld etter at jeg har lagt meg kommet opp i sengen, snust på bunken med t-skjorter, strøket seg litt inntil de før han har lagt seg på fotenden eller gått inn i stuen igjen.

Trodde ikke at dyr kan lukte sin eiers lukt etter at klærne er vasket?

Uansett er det både fint og trist at pus gjør dette ❤️

Anonymkode: 6be1b...87a

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt kan katten kjenne igjen eierens lukt selv om tøy er vasket, de har mye sterkere luktesans enn oss.

Anonymkode: b2943...ea7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvsagt kan katten kjenne igjen eierens lukt selv om tøy er vasket, de har mye sterkere luktesans enn oss.

Anonymkode: b2943...ea7

Har bare ikke tenkt over at de kan lukte sin eier når klær er vasket, siden katten tidligere alltid har lagt seg oppå klær som vi bruker/er skitne og aldri brydd seg med rene klær.

Ts

Skrevet

Så trist å miste kjæresten, kondolerer 💔

Anonymkode: 32c43...a08

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Så trist å miste kjæresten, kondolerer 💔

Anonymkode: 32c43...a08

Ja helt for jævlig 😭

Ts

Skrevet

Kondolerer og takk for at du tar vare på katten ❤️ og ja - katters luktesans er noe helt spesielt

Anonymkode: ade1d...3f8

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...