AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Skrevet 29. november 2023 Hei! Kompisen til min man fyller år og skal feire med brask og bram sammens med en annen. Min mann er selvfølgelig bedd,og alle andre tenkelige. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt det ble "guttafest" ,men ser at det er mange partnere som også er bedd. Jeg ble ikke bedd! Vi bruker å ha kjekke spill/spise mat kvelder kanskje 5-6 ganger i året en liten gjeng. Alle i den gjengen er bedd. Så jeg såg jo litt på denne kompisen til min mann som en venn .Men ikke nå lenger. Er det nå man bare takker nei til å være noe mer sammen med denne personen? For utestenging er ikke greitt samne hvilken alder man er i. Jeg har ikke noe imot han,og jeg kan ikke forstå hva han har imot meg. Aldri sagt/gjort han noe,har de veldig kjekt når vi møtes. Eneste jeg tenker,er at jeg veldig skjelden drikker alkohol.og dette er en person som VELDIG glad i alkohol. Anonymkode: ba314...39e 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #2 Skrevet 29. november 2023 Det er sikkert en misforståelse/forglemmelse. Det er sikkert meningen å invitere deg og? Anonymkode: 84ae9...219
MyMichelle Skrevet 29. november 2023 #3 Skrevet 29. november 2023 Jeg kan ikke svare på hva du bør gjøre. Men alkohol kan være årsaken til at du ikke ble bedt. Mange synes det er ubehagelig å være sammen men folk som ikke drikker, når de selv ikke er edru.
Rødstrupa Skrevet 29. november 2023 #4 Skrevet 29. november 2023 Ville synes det var naturlig at din mann spurte. I og med at det ikke er bare gutta som skal møtes til feiring men andre par også, kan det være en misforståelse. Du er nok invitert skal du se.🙃 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #5 Skrevet 29. november 2023 Dette er virkelig ikke greit om fet er tilfelle og det er grunnen til at vi gjetter på en misforståelse. Såfall er der noe uoppklart mellom dere du ikke har skjønt er der. Uansett burde det ikke være et problem for mannen din å spørre kompisen sin rundt dette. Er du ikke invitert er han selvsagt ikke en kompis lengre, verken for deg eller mannen din. Anonymkode: 83cc7...838
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #6 Skrevet 29. november 2023 Det er ikke sikkert de har bedt med partnere, men invitert de som de anser som sine beste venner. Det er noen par hvor jeg ser på begge som mine nære venner, mens andre bare er min venns partner. De sistnevnte ville kanskje ikke blitt invitert på min fest hvis jeg prioriterer egne venner framfor venners partner. Anonymkode: fca25...4c1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #7 Skrevet 29. november 2023 Det er ikke sikkert de har bedt med partnere, men invitert de som de anser som sine beste venner. Det er noen par hvor jeg ser på begge som mine nære venner, mens andre bare er min venns partner. De sistnevnte ville kanskje ikke blitt invitert på min fest hvis jeg prioriterer egne venner framfor venners partner. Anonymkode: fca25...4c1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå