AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Skrevet 29. november 2023 Har fått denne kommentaren av menn på fest noen ganger, og nå var det en på tinder som skrev det som åpner. Jeg har en helt uskyldig profil med bilde med hunden min i naturen, lite sminke, ikke noe hud utenom ett kjolebilde med langermet men knekort kjole. Ikke noe thirst trap bilder eller bad girl image. Hva menes med "Du ser ut som trøbbel"? Er det et kompliment eller bare en cheesy linje for menn som vil ha en unnskyldning for å "ikke kunne styre seg selv" og kjappe seg med å prøve å komme i buksene på meg? Anonymkode: 105e3...0e7
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #2 Skrevet 29. november 2023 Standardkommentar fra fantasiløse folk. Har nok funket en gang på 90-tallet. Anonymkode: 62b08...00d 11
Motelvibes Skrevet 29. november 2023 #3 Skrevet 29. november 2023 At de er ute etter en ting, og er lavkvalitetsmenn. 8 1
Amistad Skrevet 29. november 2023 #4 Skrevet 29. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Standardkommentar fra fantasiløse folk. Har nok funket en gang på 90-tallet. Anonymkode: 62b08...00d Motelvibes skrev (8 minutter siden): At de er ute etter en ting, og er lavkvalitetsmenn. næsj ikke nødvendigvis ... Jeg tror noen menn finner deg litt spennende og attraktiv. Ved førsteinntrykk tar dem deg for å være ei jente som oser at hun er med på ting. At hun med glimt i øyet overhode ikke er prippen, og ser ikke noe galt i et ons ila natten ... men at de kanskje ikke ville datet deg fast samme av grunn. ( og så feil kan man ta da du helt sikkert ikke er slik med tanke på innlegget ditt her ) Noen menn er flinke til å kunne plukke ut dem som er slik av en gruppe. Men noen ganger tar dem feil. Er du godt humør, sprudlende og utadvent med glimt i øyet, det er da dem kajpt kan missforstå deg. Eller mer riktig å si dem misstolker førsteinntrykket. Endret 29. november 2023 av Amistad 1
ClausSaus Skrevet 29. november 2023 #5 Skrevet 29. november 2023 At de har lest noen eldgamle bøker om sjekking. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #6 Skrevet 29. november 2023 Amistad skrev (12 timer siden): Ved førsteinntrykk tar dem deg for å være ei jente som oser at hun er med på ting. At hun med glimt i øyet overhode ikke er prippen, og ser ikke noe galt i et ons ila natten ... men at de kanskje ikke ville datet deg fast samme av grunn. Noen menn er flinke til å kunne plukke ut dem som er slik av en gruppe. Men noen ganger tar dem feil. Er du godt humør, sprudlende og utadvent med glimt i øyet, det er da dem kajpt kan missforstå deg. Eller mer riktig å si dem misstolker førsteinntrykket. Den skjønte jeg ikke helt. Du sier at damer som har glimt i øyet, godt humør og er utadvendte bare ses på som godt nok for et one night stand? Jeg skjønner meg virkelig ikke på menn! Er vi rolige og stille blir vi oppfattet som sure, alle sier de ønsker en blid dame med glimt i øyet men da er vi plutselig bare god nok for sex? Anonymkode: 105e3...0e7 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #7 Skrevet 29. november 2023 At de ønsker å ta deg med på et eventyr (les: Et dårlig ligg). Anonymkode: 8ea29...866 6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #8 Skrevet 29. november 2023 For å være ærlig tror jeg det er slikt menn sier til tenkelige og forsiktige damer i et forsøk på å smigre.. Anonymkode: 74e91...f5f 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #9 Skrevet 29. november 2023 Just now, AnonymBruker said: For å være ærlig tror jeg det er slikt menn sier til tenkelige og forsiktige damer i et forsøk på å smigre.. Anonymkode: 74e91...f5f Tekkelige 😄 Anonymkode: 74e91...f5f
Fjellmannover190 Skrevet 29. november 2023 #10 Skrevet 29. november 2023 "Hey, little troublemaker!" Kommer fra Django(film), jeg liker sitatet, men bruker det kun veldig intimt!
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #11 Skrevet 30. november 2023 Jeg kan si til noen, jeg tror du er gærn. som kan bety det samme, de spør hva mener du, jeg svarer igjen jeg tror du er gærn med et lite smirk. og når vi har sex en eller annen gang, så sier jeg igjen, jeg viste du kunne være gærn! jeg sa det til deg på første date! haha Anonymkode: d0442...24d 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #12 Skrevet 30. november 2023 I went looking for trouble. And Boy, i found her Type o negative ❤️ Anonymkode: 8cb8e...69b 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #13 Skrevet 30. november 2023 Dårlig sjekkereplikk, hverken mer eller mindre. Kan tolkes som at de liker det de ser, rent fysisk. Anonymkode: 49dd7...acb 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #14 Skrevet 30. november 2023 Når jeg tenker meg om så tror jeg utsagnet er basert på ideen om at veldig flotte damer ikke er til å stole på, fordi de kan få akkurat den mannen de vil ha. Det er så klart veldig trangsynt. Litt som når damer ikke liker deg, fordi du er pen og de går utifra at du er en bitch. Anonymkode: 83774...0a8
I Grosny Skrevet 30. november 2023 #15 Skrevet 30. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 29.11.2023 den 1.10): Har fått denne kommentaren av menn på fest noen ganger, og nå var det en på tinder som skrev det som åpner. Jeg har en helt uskyldig profil med bilde med hunden min i naturen, lite sminke, ikke noe hud utenom ett kjolebilde med langermet men knekort kjole. Ikke noe thirst trap bilder eller bad girl image. Hva menes med "Du ser ut som trøbbel"? Er det et kompliment eller bare en cheesy linje for menn som vil ha en unnskyldning for å "ikke kunne styre seg selv" og kjappe seg med å prøve å komme i buksene på meg? Anonymkode: 105e3...0e7 De mener nok at du ser så tiltrekkende ut at de ønsker å begå utroskap med deg. Hvis du tillater det så kan de få trøbbel på hjemmebane. Endret 30. november 2023 av I Grosny 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #16 Skrevet 30. november 2023 De mener at du er en de altfor lett kunne røket på en runde i senga med. Skikkelig smart starter hvis en vil ha noe seriøst....NOT Anonymkode: a6a40...1ba 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #17 Skrevet 30. november 2023 1. Du ser så ung ut at de vil få "trøbbel" fordi du er ulovlig (lite sannsynlig) 2. De er allerede i et forhold, kan tenke seg å pule deg, og skjønner at det ville føre til trøbbel (mye mer sannsynlig). 3. De ser for seg at du kun er ute etter et ligg og de kunne lett falt for deg, og dermed ville de få trøbbel i form av kjærlighetssorg (veldig lite sannsynlig). Anonymkode: 8e90e...25f 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #18 Skrevet 30. november 2023 Oppdstering: Jeg spurte han hva han mente med det og han sa "En flott dame som deg er trøbbel for meg" Jeg spurte igjen hva han mente og han unmatchet hehe. Tenker det betyr at de er svak for utseendet , men det er en kjedelig oneliner som ikke leder til noe ordentlig prat for hva skal man liksom svare på en sånn åpner? "Åh meg? Nei jeg er bare snill jeg!" eller "Jepp. Slapp ut fra fengsel for to måneder siden så pass deg lol!". Tipper svaret de håper på er noe djeveltegn og blunketegn så de kan følge opp med "Snap? Pule?" som er helt uinteressant for meg 🙃 Anonymkode: 105e3...0e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå