AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #1 Skrevet 28. november 2023 Folk er så forskjellige. Liker du at kvinner beholder håret mellom beina at hun friserer det, eller tar bort alt? Og er det annerledes i fohold til menn- er det mer ok at han beholder hår der? Jeg har selv beholdt naturlig hårvekst, og liker det hos kvinner også. Voksen mann. Anonymkode: e7556...0ef
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #2 Skrevet 28. november 2023 Dette er ingen kvinner Vs menn sak men en individsak Anonymkode: d6044...04d 11
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #3 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er ingen kvinner Vs menn sak men en individsak Anonymkode: d6044...04d Men hva foretrekker du da? Anonymkode: e7556...0ef
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #4 Skrevet 28. november 2023 Tipper alle menn jeg tror har full behåring, trimmer litt. Vil tippe alle kvinner du tror har full behåring, trimmer mye😂 Seriøst liksom. Greit å fantasere om naturlige urkvinner med hår under armene som føder stående, men vil du virkelig gå langs stranden med en kvinne med kinnskjegg ut av bikinitrusen? Mange av oss har hår nok til å gjøre menn testosteronløs av redsel om vi ikke holder kontroll på krattet. Anonymkode: 8392b...6b9 6
Touria Skrevet 28. november 2023 #5 Skrevet 28. november 2023 Jeg er kvinne og nøyer meg å trimme og foretrekker det hos mannen også. Da jeg var yngre, stresset jeg mye med hårfjerning, men det gav meg så mange plager at det faktisk gikk utover sexlivet i lengre perioder. Jeg tenker det er et personlig valg, men jeg føler meg iallefall mer attraktiv nå, uten betente byller, stikkende 2-dagers og massiv kløe. 6 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #6 Skrevet 29. november 2023 Touria skrev (1 time siden): Jeg er kvinne og nøyer meg å trimme og foretrekker det hos mannen også. Da jeg var yngre, stresset jeg mye med hårfjerning, men det gav meg så mange plager at det faktisk gikk utover sexlivet i lengre perioder. Jeg tenker det er et personlig valg, men jeg føler meg iallefall mer attraktiv nå, uten betente byller, stikkende 2-dagers og massiv kløe. Samme her! Anonymkode: e04e0...274
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #7 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tipper alle menn jeg tror har full behåring, trimmer litt. Vil tippe alle kvinner du tror har full behåring, trimmer mye😂 Seriøst liksom. Greit å fantasere om naturlige urkvinner med hår under armene som føder stående, men vil du virkelig gå langs stranden med en kvinne med kinnskjegg ut av bikinitrusen? Mange av oss har hår nok til å gjøre menn testosteronløs av redsel om vi ikke holder kontroll på krattet. Anonymkode: 8392b...6b9 Fantaserer gjerne ut fra det man kan ha sett tidligere. Ig som man har likt å se Anonymkode: e7556...0ef
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #8 Skrevet 29. november 2023 Jeg er en mann som voksen alt nedentil, men når det kommer til damer så liker jeg både glatt og naturlig hårete. Anonymkode: ba8b8...d26 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #9 Skrevet 29. november 2023 Trimming helt ok. Glattbarbert er komisk og usexy. Anonymkode: 45b2a...ff3 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #10 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trimming helt ok. Glattbarbert er komisk og usexy. Anonymkode: 45b2a...ff3 👌 Anonymkode: 613d0...9a6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #11 Skrevet 29. november 2023 Vi er et par i midten av 40 åra, begge er glattbarbert kun for vår egen del og ingen andres, føler det er rensligere og freshere, spontan oralsex blir det jo en del av også Anonymkode: 80298...067 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #12 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trimming helt ok. Glattbarbert er komisk og usexy. Anonymkode: 45b2a...ff3 Hos menn eller kvinner? Jeg vokser alt nedentil. Mest fordi jeg ikke takler hår mot trusa. Da klør pg stikker det. Så for min egen velvære så må alt bort. føler det er lettere å holde hygienisk rent utover dagen, så alt i alt så føler beg meg bedre uten noe hår. Jeg har aldri hørt noen kommentere det en gang. Så jeg vet ikke om de jeg har hatt foretrekker med eller uten behåring. På menn liker at de er glattbarberte. Det gir en helt annen følelse, lettere og deiligere å suge, både baller og stav. Samme tanke om hygjene. Litt som mat i skjegget, bare hakke verre, æsj. Hårene som ligger i bokseren hele dagen og få skikkelig godtgjort seg av klamme, varmesøkende bakterier. Anonymkode: 2e400...718
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #13 Skrevet 29. november 2023 Jeg trodde jeg foretrakk naturlig behåring, fram til det kom en type som ville barbere meg, og det viste seg at jeg liker det godt. Ikke så mye jobb å vedlikeholde som jeg trodde, og null underlivsplager. Hadde noe av det tidligere, men det var muligens av andre årsaker, da. Foretrekker barbert mann også nå. Estetisk sett gjerne med litt pynt foran, men det er ikke så farlig. Enkleste er egentlig å bare fjerne alt. Anonymkode: 287e4...a1a 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #14 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Trimming helt ok. Glattbarbert er komisk og usexy. Anonymkode: 45b2a...ff3 Helt enig. Det er ingenting som er så avtennende som å prøve å se ut som man har et prepubertalt underliv. Anonymkode: 3b20f...201 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #15 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Helt enig. Det er ingenting som er så avtennende som å prøve å se ut som man har et prepubertalt underliv. Anonymkode: 3b20f...201 Tror neppe det er grunnen. Men de krusete hårene på musa hennes er for meg utrolig turn-on. Anonymkode: e7556...0ef
skreppamedleppa Skrevet 30. november 2023 #16 Skrevet 30. november 2023 (endret) Foretrekker glatt hos meg selv. Det å legge seg nydusjet og glatt og nytt sengetøy 🙌 ikke bare mellom beina men legger og armhuler er for meg vælvære som er urokkelig. Og hadde nok garantert tatt med meg barberblader på en øde øy også. Barberer meg sommer som vinter og i et forhold eller ei. Det er med andre ord ingen mann eller andre kvinner som kunne fått meg til å ha noe hår verken mellom beina eller ellers. Jeg har aldri hatt noen problemer med barbering og føler meg absolutt mer attraktivt uten masse kjønnshår eller kroppshår, bare veldig digg med glatt hud. I og med at jeg ikke tenner på kvinner spiller det liten rolle hvordan andre kvinner har det, det får være opp til hver enkelt men i og med at det er lite respekt for de som velger å barbere seg har jeg tilsvarende like lite respekt for de som rakker ned på mitt valg med deres valg. På menn er det helt greit om de har det trimmet eller glatt, men er ikke noe fan av den urskogen og fri jungel stemning da jeg finner det helt avtennende og fullstendig turn off. Endret 30. november 2023 av skreppamedleppa 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #17 Skrevet 30. november 2023 Glattbarbert er både deiligst og mest sexy. -Mann 36 Anonymkode: c652d...d4d 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #18 Skrevet 30. november 2023 Glattbarbert er det som er mest sexy på en kvinne Trimmer det selv da det er det dama foretrekker M 32 Anonymkode: 8243d...a5c 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #19 Skrevet 30. november 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Trimming helt ok. Glattbarbert er komisk og usexy. Anonymkode: 45b2a...ff3 👆🏻 Gjelder både kvinner og menn. Vil ikke ha sex med noen som ser ut som et barn nedentil. Anonymkode: 49ef9...0dc
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #20 Skrevet 30. november 2023 De fleste vil nok si glattbarbert. MEN som med kjærester, ordentlige, gode, menn, det er som å finne gråstein i jubgelen. «alle» vil ha deg glatt, men du merker at på MENN så er du nok, bare fordi du er kvinne. Anonymkode: f2a19...652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå