AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #1 Del Skrevet 28. november 2023 Med andre stener enn diamant eller hvit stein. Er det pent eller noe man tenker ikke ser ut som forlovelsesring? Post gjerne bilde av ringer som ikke er helt klassiske diamantring!😁 https://www.nangi.store/no/blog/planning-to-pop-the-question-give-it-a-pop-of-color disse er kjempe fine! Anonymkode: ccef6...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Del Skrevet 2. desember 2023 Så lenge ringen har én litt større sten i midten og bæres på ringfingeren på høyre hånd så tror jeg de fleste skjønner at det er en forlovelsesring. Er ringen uten stener, eller en alliansering, så blir man kanskje litt i stuss. Anonymkode: 60d29...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 4. desember 2023 #3 Del Skrevet 4. desember 2023 Flotte ringer. ❤️ Det er ikke sikkert jeg ville forstått at det er en forlovelsesring om jeg hadde sett noen bære en slik ring. Jeg kunne gjerne hatt en sånn selv, uten at det hadde vært en forlovelsesring for meg. Men med mindre det er veldig viktig for deg at ringen roper "Jeg er forlovet!!!" gjør jo ikke det noe. Det er hva ringen betyr for dere som er viktig. I motsetning til AB...320 over her forbinder ikke jeg alle ringer på høyre hånd, og med én større stein med forlovelsesringer. Allianseringer, derimot, er slett ingen uvanlig forlovelsesring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 4. desember 2023 #4 Del Skrevet 4. desember 2023 For meg er forlovelsesring lik en giftering, så jeg forstår ikke nødvendigvis at ring med stein er noe sånt. (Men som nevnt, er vel ikke hva andre mener det viktigste). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå