AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #1 Skrevet 28. november 2023 I sommer valgte min mann å flytte ut. Vi har tre barn sammen der yngste er 11 år gammel. De tok bruddet tilsynelatende fint. De siste gangene de har vært hos far har yngste vært utrolig «klengete» når hun kommer hjem til meg. Hun vil vær HELT nær meg. Sier hun ikke føler seg nær nok selv om hun klemmer seg mot meg. Vil ha kos og klem hele tiden. Noe hun selvfølgelig får. Bruddet mellom meg og mannen gikk stille og rolig for seg. Hun har sett meg gråte et par ganger. Hun har det fint hos far. Han har fått det han kaller en venninne som han og yngste treffer noen timer hver gang barna er hos han. Er dette en reaksjon på bruddet? En fase? Alderen? Noen som har erfart det samme? Er faktisk litt slitsomt, selv om det burde være et luksusproblem å få så mye kjærlighet fra barnet. Anonymkode: 35721...89e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Har ikke noe svar på det, men kjenner veldig igjen den klengingen. 9-åringen begynte plutselig å måtte ligge i samme seng som meg, helst i armkroken på natta. Lar henne bare gjøre det, har vel behov for ekstra trygghet i en periode. Anonymkode: 9fa27...bfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå