AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #41 Skrevet 29. november 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Kommer hver gang, Nettop fordi det er en svært vanlig assosiasjon mange får. Sier ikke at deg er saklig osv, men det er like fullt en assosiasjon mange får. Anonymkode: 86942...96e Nei det er det ikke. Det er noe de har lest på nett engang også sprer de det videre. Det er alltid mennesker om skal kalle opp andre og komme med kvalme utsagn bare fordi man ikke er enige om en bagatell Anonymkode: ad01c...907 1
AndreaJohan Skrevet 29. november 2023 #42 Skrevet 29. november 2023 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Fordi det stemmer kanskje? Anonymkode: 7e4c8...1ea Javel. Da liker du å ligge med dyr. Siden en hårete mann ligner litt mer på en ape betyr det at du innerst inne vil knulle en sjimpanse. Det er den logikken du bruker. En ganske pervers tankegang. Tenk å sitte å tenke på barn når du har sex eller du ser en naken mann. Fysj! Endret 29. november 2023 av AndreaJohan 2
skreppamedleppa Skrevet 29. november 2023 #43 Skrevet 29. november 2023 (endret) Jeg foretrekker barbert. Trimmet ok, men helt naturlig og masse kjønnshår og en vill overgrodd jungel: Nei takk!! Jeg foretrekker også glattbarbert på meg selv og har en mann som mener akkurat det samme både om seg selv og meg Endret 29. november 2023 av skreppamedleppa 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #44 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kommer hver gang, Nettop fordi det er en svært vanlig assosiasjon mange får. Sier ikke at deg er saklig osv, men det er like fullt en assosiasjon mange får. Anonymkode: 86942...96e Det er få som får denne assosiasjonen. Er vel vare pedofile som får det så det sier mest om deg faktisk Anonymkode: 1dd97...e98
Bonzki Skrevet 18. januar 2024 #45 Skrevet 18. januar 2024 skreppamedleppa skrev (På 29.11.2023 den 21.16): Jeg foretrekker barbert. Trimmet ok, men helt naturlig og masse kjønnshår og en vill overgrodd jungel: Nei takk!! Jeg foretrekker også glattbarbert på meg selv og har en mann som mener akkurat det samme både om seg selv og meg De er bra .er selv 58 år mann som altid er helt glatt nedentil å de er herligt
Bonzki Skrevet 18. januar 2024 #46 Skrevet 18. januar 2024 Bonzki skrev (6 minutter siden): De er bra .er selv 58 år mann som altid er helt glatt nedentil å de er herligt
Bonzki Skrevet 18. januar 2024 #47 Skrevet 18. januar 2024 Bonzki skrev (7 minutter siden): De er bra .er selv 58 år mann som altid er helt glatt nedentil å de er herligt
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #48 Skrevet 18. januar 2024 Synes et glattbarbert underliv hos menn ser ut som en kalkunhals. Så naturlig behåring for meg. Anonymkode: 6e6e3...e18 1
Bonzki Skrevet 18. januar 2024 #49 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synes et glattbarbert underliv hos menn ser ut som en kalkunhals. Så naturlig behåring for meg. Anonymkode: 6e6e3...e18 Er du glatt selv eller er du mann ?
Storbs Skrevet 18. januar 2024 #50 Skrevet 18. januar 2024 Jeg er mann, hetero, og barberer meg daglig. Helt glatt er finest på begge kjønn. 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #51 Skrevet 18. januar 2024 Jeg som mann opp i 30 årene klarer ikke hår på kroppen. Må ha glatt brystkasse, mage og kropp ellers, nedentil glatter jeg men lar det gå til "tredagers skjegg" imellom. Kona foretrekker glatt nedentil når hun går ned og gir oral. Jeg på min side liker at dama er litt hårete der nede, både ved oral, fingring og sex. Glatt en gang iblandt er digg. Men når hun har ukes / 2 ukers bursh er det mye mere turn on enn helt ny shavet og glatt. Men klarer bare ikke og få busskas selv rundtom på overkropp. Rygg, skuldre og brystkasse klarer jeg iallefall ikke og la hår gro ut på. Er veldig tatovert på overkropp så shaver ofte så jeg får frem bryst, nakke og magetatoveringer som jeg synes ser litt ekstra "apete" ut når de blir grodd igjen av hår som også skjuler motivene. Hun sier det ikke gjør noe Men merker hun liker bedre når kroppen er glatt da hun kan ligge og nappe hårstrå som popper opp på kroppen og hun blir mere kosete og tar mere på meg på sengekosen om det er glatt. Anonymkode: 3be77...0f9 2
Sugerøret Skrevet 18. januar 2024 #52 Skrevet 18. januar 2024 Tenner ikke på menn som barberer brystkasse og nedover. Dritsexy med hårete kasse, veiviser.. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå