Gå til innhold

Intimbarbering hos menn

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hår. Man vil jo ha en mann, ikke en prepubertal gutt? Pedofile tendenser holder jeg meg unna.

Anonymkode: 7e4c8...1ea

Ganske ekstremt å påstå at noen har pedofile tendenser fordi de ikke har en preferanse som står i stil med sine egne. 

Jeg synes det kan være fint og jeg liker også at det kun trimmes. Full afro er for mye.

Anonymkode: 79ac9...15a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ja men faen da damer, det er jo så sinnsykt vanskelig å barbere ryggen. Alt blir jo speilvendt der en står og kaver med høvelen i speilet 😄 shaver pungen med jevne mellomrom og trimmer rundt staken. Ellers kaver jeg litt med noen hår her og der på rygg og nakke. Kasse og mage får vokse fritt 😅

Anonymkode: d2309...838

Ikke barbere, vokse. Jeg gjør det på mannen. Ellers betaler ganske mange av oss kvinner for å fjerne hår på salong også. Fryktelig dyrt er ikke voksing. 

Anonymkode: ad816...d33

• Liker 2
Skrevet

Ja glatt men kun om han vokser, barberte milimeterstubber stikker for mye allerede etter et halvt døgn etter barbering. Det er også avgjørende at han har god hygiene da glattbarbert gir mer svette og bakterier. Aller mest foretrekker jeg trimmet til ca 0,5-1cm lengde rundt selve utstyret og glatt på V området

Anonymkode: 3462b...6cc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
DeLorean skrev (8 timer siden):

Klassisk kommentar. Kommer hver gang.

Kommer hver gang, Nettop fordi det er en svært vanlig assosiasjon mange får.

Sier ikke at deg er saklig osv, men det er like fullt en assosiasjon mange får.

Anonymkode: 86942...96e

• Liker 1
Skrevet

Foretrekker trimmet og stavet pung pga. Oralsex. Trimmer selv og shaver leppene.

Anonymkode: 1a8d7...aff

• Liker 1
Skrevet

Liker begge deler, men foretrekker hvis det er trimmet ovenfor pikken og glattbarbert pung 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Pedofile tendenser holder jeg meg unna.

Hvis du ser en voksen mann som er glattbarbert og du tenker på barn, da tror jeg nok du burde ta en tur til psykolog, for det er ikke normalt..

Anonymkode: bbe65...7b0

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du ser en voksen mann som er glattbarbert og du tenker på barn, da tror jeg nok du burde ta en tur til psykolog, for det er ikke normalt..

Anonymkode: bbe65...7b0

Det er ikke unormalt at mange assosierer glattbarberte underliv med barn. 
Bare ta en titt på de utallige trådene på KG om tema det.

Det er godt kjent at svært mange ikke liker glattbarbering av underliv grunnet assosiasjonene til barn.

Sier ikke at det er saklig etc, men det er vanlig.

grunnene til at jeg ikke liker glattbarberte underliv har ingen ting med barn å gjøre. Jeg syntes bare det ser komisk og usexy ut. Spesielt på menn.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kommer hver gang, Nettop fordi det er en svært vanlig assosiasjon mange får.

Sier ikke at deg er saklig osv, men det er like fullt en assosiasjon mange får.

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er ikke unormalt at mange assosierer glattbarberte underliv med barn. 
Bare ta en titt på de utallige trådene på KG om tema det.

Det er godt kjent at svært mange ikke liker glattbarbering av underliv grunnet assosiasjonene til barn.

Sier ikke at det er saklig etc, men det er vanlig.

grunnene til at jeg ikke liker glattbarberte underliv har ingen ting med barn å gjøre. Jeg syntes bare det ser komisk og usexy ut. Spesielt på menn.

Bunnløs og merkelig assosiasjon. Fysj. Har aldri vært i en setting hvor jeg ser en barbert penis og så mye som tenkt på seksuelt misbruk av barn.

Anonymkode: 79ac9...15a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Menn som fjerner kroppshår, blir ikke guttunger eller barn. De er fremdeles voksne menn.

Kvinner som fjerner kroppshår, blir ikke jentunger eller barn. De er fremdeles voksne kvinner.

(Stakkars Frode Alnes, som ikke har noe hår på kroppen)

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det er estetisk penere med hår enn å være helt glattbarbert. Er fint om det trimmes litt så man ikke setter hårene fast mellom tenna. 

Veiviser og en litt hårete mannekropp er jo omtrent det mest sexy jeg kan se. 

Menn som glattbarberer alt er litt turn off for meg. Jeg får ikke assosiasjoner til barn, men jeg synes det er noe maskulint ved hår og kanskje da noe feminint med fjerningen av det? 

Anonymkode: a33da...92c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hallo til alle som har skrevet i denne tråden - det er TS som skriver. 

Jeg er heterofil mann. Jeg regnet med en del kommentarer av typen «æsj nei» men at det skulle være så bastant overrasket meg. Jeg er for tiden singel, så jeg skal holde meg glatt fordi jeg føler meg vel med det. 

Takk til brukeren som kommenterte at glattbarberte voksne ikke ligner på barn og at det å like glatte voksne har ingen ting med pedofili å gjøre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Burde menn være glattbarbert nedentil? Jeg synes det er flott ( er selv mann ), hva mener andre?

Anonymkode: 7735b...6e4

Jeg synes det ser teit ut, spesielt om mannen er generelt hårete fra før. 

Anonymkode: 1104b...c3e

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes trimmet er penest men gjerne ingenting på ryggen og full busk på kassa 🤭er så koslig ligge å pjuske med🤩for meg synes jeg jo alt det som gjør en mann mere mann og mer maskulin er flott ❤️🥰

Liker heller ikke stikkete stubber noen steder, au! 

Skrevet

Mannen foretrekker hår på seg selv nedentil, jeg mistenker det er fordi han er lat. Men da han ikke krever at jeg er helt shavet til en hver tid lar jeg det gå. Har aldri helt tenkt over hva jeg foretrekker rent estetisk, men vet jeg foretrekker glatt barbert/vokset underliv på menn, men det handler om sex og at jeg syns det er digg å slippe å plukke hår ut av munnen min.

Anonymkode: 2020d...d68

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

men det handler om sex og at jeg syns det er digg å slippe å plukke hår ut av munnen min.

Anonymkode: 2020d...d68

Jeg liker ikke å utføre oralsex. Slipper heldigvis det «problemet».

Rent estetisk ser glattbarberte menn litt komisk ut. Usexy.

Skrevet

For meg er det turn off med menn som er barbert nedentil eller på brystkassen. Liker hårete menn

Skrevet
DeLorean skrev (18 timer siden):

Klassisk kommentar. Kommer hver gang.

Fordi det stemmer kanskje?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg synes det ser teit ut, spesielt om mannen er generelt hårete fra før. 

Anonymkode: 1104b...c3e

Enig

Anonymkode: 166dc...1a3

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Hår. Man vil jo ha en mann, ikke en prepubertal gutt? Pedofile tendenser holder jeg meg unna.

Der kom den ja 😂 Alltid noen som kommer med den latterlige uttalelsen. At du liker hår i maten er flott for deg. Dog er det mange som ikke er fan av det 

Anonymkode: ad01c...907

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...