AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #41 Skrevet 29. november 2023 Selve den spontan tenningen og lysten jeg hadde i starten av forholdet er borte, men vi har fremdeles sex og det er godt og deilig. Men den lidenskapen og kåtskapen vi hadde i starten er borte, noe jeg tror er ganske vanlig for de fleste etter mange år sammen. Anonymkode: 4817a...98c 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #42 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (På 28.11.2023 den 22.05): Du vet at alderen setter preg også på deg selv? Anonymkode: 9b4b0...e20 Ja hvorfor antar du at jeg ikke vet det. Det var ikke det jeg spurte om Anonymkode: 0d6dc...34d
mammaemma Skrevet 29. november 2023 #43 Skrevet 29. november 2023 (endret) Jeg elsker mannen min og han er dritsexy men jeg er aldri kåt. Vært sammen i 7 år. Har to barn. Jeg er 25 år. Gjerne tips til å endre det.. for jeg forstår ikke at folk har ork, gidd og energi. Er ikke såååå spennende og viktig liksom. Helt ok hahaha. Foretrekker heller masse kos, nærhet og å sitte i armkroken, massasje osv<3 Endret 29. november 2023 av mammaemma
Fiske Skrevet 30. november 2023 #44 Skrevet 30. november 2023 13år sammen her. Og ja, vi tenner fortsatt på hverandre! Kjærligheten er like sterk som alltid. Lidenskapen er fortsatt tilstede. Sexen blir bedre for hvert år! Vi flørter daglig. Kysser. Kliner. Koser. Sexen blir ikke like hyppig som før, med 3 barn i alderen 3-10år er mulighetene og energien litt begrenset; men det blir fortsatt 1-2 ganger i uka. Forhåpentlig mer når minsten også begynner å være mer selvstendig. Men kvalitet over kvantitet, sexen er helt ubeskrivelig digg! Han tenner meg helt sykt. Og han er fortsatt vill etter kroppen min. Vi er fortsatt to turtelduer som er håpløst forelsket. 2 4
a l'orange Skrevet 30. november 2023 #45 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): 3-8 ganger i uka? Jeg er trådstarter og vi har sex ca 4 ganger i året. Årsaken til spørsmålet mitt er jo pga dette. Kona vil ikke, orker ikke, har ille tid, sliten, vondt i hodet blablabla…hun tar aldri initiativ, og klarer ikke å fortelle meg hva som tenner henne, men det er i alle fall avklart at hun ikke tenner på meg. Så når jeg da inviterer til sex så vil hun ikke. Så, det betyr at om vi skal ha sex så må alt klaffe, også er det liksom tilfeldigvis jeg som er der. Hun tenner jo ikke på meg, så jeg blir liksom bare som et objekt som tilbyr muligheter når hun tilfeldigvis er klar. Det er ubeskrivelig kjipt… Anonymkode: 93052...7be Skjønner den, ja. Så kommer du inn hit, og så snakker man enten om at man fortsatt er vill etter hverandre etter mange år, eller man snakker om at utseendet er det som betyr noe. Leser du derimot trådene til de som går ut av ekteskapet etter årevis, det vil si, det er typisk kvinner som har mistet respekten og lysten på sin mann, så er det nærmest utelukkende på grunn av personligheten hans. Det at han lar henne være den voksne, og selv oppfører seg som et barn. Det at han ikke engasjerer seg eller tar ansvar. Hadde han gjort det, så hadde det typisk vært rift om han blant kvinner, og da hadde kona blitt kåt for å ha et konkurransefortrinn i kampen om han. Dette er ren biologi. Kvinner blir kåt når de har noe de vil oppnå eller beholde. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #46 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (På 28.11.2023 den 22.00): Hei alle folk 😀 Bør man kunne forvente at man har «lidenskaplige følelser» for hverandre etter en tid. Hvordan opplever du kjærligheten, lidenskapen/gnisten, og sex etter så lang tid sammen? En ting er jo menn, men hva med kvinner. Tenner en kvinne på sin mann etter mange år sammen? Anonymkode: 93052...7be Vi har vært sammen i 30 år og fremdeles tuller, flørter, kliner vi i heiser når vi er alene og har sex flere ganger i uka. Kroppene våre er litt forandret, noen flere rynker ja, men gnisten er der. Noen ganger bruker vi lang tid, andre ganger er det pang rett på i doggy. Føler meg privilegert😊 Anonymkode: ac15e...746 3 3
Mardina Skrevet 1. desember 2023 #47 Skrevet 1. desember 2023 Har vært sammen i snart 9 år og ja, jeg tenner fortsatt på han 😍 For meg er han den fineste jeg vet om og den eneste jeg vil være sammen med 😍
Jdz Skrevet 1. desember 2023 #48 Skrevet 1. desember 2023 Med eksen var det aldri noen mangel på tenning gjennom 20 år. Med min nåværende partner dabbet det av ganske raskt, men det har nok ikke noe med henne å gjøre da jeg rett og slett ikke er så gira på sex lenger. Veldig synd, men pt lever vi begge greit med det.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #49 Skrevet 1. desember 2023 Sammen i 17 år, tenner på han fortsatt men ikke alltid om det gir mening. Sexlysten går i bølgedaler, vi har begge lagt på oss, spesielt han. Men han er dritgod i senga så om han veier en del for mye går greit da han kompenserer på andre områder. Anonymkode: 77729...d92
flusa Skrevet 1. desember 2023 #50 Skrevet 1. desember 2023 JAA !! Nå har vi 'bare' vært sammen i 12 år,men tenner på hverandre enda,ja! Lidenskapen har fått en ny gnist,faktisk. Og vi har det mye bedre enn noensinne❤️ Føler oss som nyforelsket(klissklass,men sant) Vi er flinke til å komplimentere,gi gode,lange klemmer,kysser,holde rundt hverandre,sette pris på hverandre mange ganger hver eneste dag. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #51 Skrevet 1. desember 2023 Nei, tenner ikke lenger dessverre. Anonymkode: f26b3...d73
Ulla Ullsokk Skrevet 1. desember 2023 #52 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 29.11.2023 den 15.04): Det er vanvittig hva slags mentalgymnastikk folk klarer å gjøre for å overbevise seg selv om at det livet de lever er et godt valg er bemerkningsverdig. Det er rett og slett en biologisk anomali at dere fortsatt tenner på hverandre etter 19 år. HVORFOR skulle det være sannsynlig at dere trosser 4 millioner år med evolusjon? Anonymkode: f6078...629 Hva? Jeg tente på eksen min etter 20 år, selv når jeg ville skilles fra han. Jeg ville ikke leve med han, men han var mandig og flott likevel, syntes jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #53 Skrevet 1. desember 2023 Hvis man har det bra sammen så. Var samboer i 12 år, trodde vi skulle bli gamle sammen. Han behandlet meg ikke bra. Klarte ikke sette grenser for meg selv da jeg var ung, så lot meg manupilere og herskes med, ble gaslightet og behandlet svært dårlig. Klarte ikke å føle ordentlig tiltrekning mot han, samtidig som jeg ville være med han. Ble eldre og mer moden, og skjønte etterhvert at forholdet var svært destruktivt, og at livet har mer å by på. Mistet følelsene, og klarte ikke å se på han som attraktiv selv om han er "kjekk". Er i dag singel,og er sjeleglad for det. Dater igjen nå, og vet hva jeg trenger og vil ha. Vet hvilke røde flagg jeg skal se etter. Det viktige for meg er at et fremtidig partner er trygg, god, omsorgsfull, kjekk i mine øyne, opptatt av relasjoner rundt seg, ser meg og også seg selv, har hatt et god og stabil oppvekst, og er trygg i seg selv. Anonymkode: 14525...0c6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #54 Skrevet 1. desember 2023 Individuelt. Jeg tenner fortsatt på min fantastiske kone etter 25 år, men hun har dessverre ikke tent på meg de siste 15-20 årene selv om jeg både holder meg i form, er slank, i godt humør, gir henne masse oppmerksomhet, tar min del av ansvaret hjemme og alt annet som damer sier de setter pris på. Anonymkode: cb170...b1a 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #55 Skrevet 2. desember 2023 mammaemma skrev (På 30.11.2023 den 0.35): Jeg elsker mannen min og han er dritsexy men jeg er aldri kåt. Vært sammen i 7 år. Har to barn. Jeg er 25 år. Gjerne tips til å endre det.. for jeg forstår ikke at folk har ork, gidd og energi. Er ikke såååå spennende og viktig liksom. Helt ok hahaha. Foretrekker heller masse kos, nærhet og å sitte i armkroken, massasje osv<3 Det er ikke "sex" som er sexy og spennende, men mannen som er det, om man er forelska eller betatt. Bare å lukte på eller kysse mannen min er utrolig deilig og fint, og så går det over i klining og tafsing hvor alt det forsterkes i en miks av trygghet og spenning, og sex er som det bare enda mye bedre. Har aldri tenkt på sex som å ha ork/gidd. Kun at det iblant kan mangle energi hvis jeg er helt utslitt fysisk eller mentalt men da får jeg lyst bare jeg hviler først. Anonymkode: c1592...392 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå