AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #1 Skrevet 28. november 2023 Hei alle folk 😀 Bør man kunne forvente at man har «lidenskaplige følelser» for hverandre etter en tid. Hvordan opplever du kjærligheten, lidenskapen/gnisten, og sex etter så lang tid sammen? En ting er jo menn, men hva med kvinner. Tenner en kvinne på sin mann etter mange år sammen? Anonymkode: 93052...7be 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #2 Skrevet 28. november 2023 Min mann og jeg har vært gift i 19 år og tenner fortsatt på hverandre. Faktisk blir sexen bare bedre og bedre etter som årene går, fordi vi kjenner hverandre bedre. Vi vet hva vi liker og ikke liker, vi er 100% trygge på hverandre og utforsker mer og mer sammen. Anonymkode: 9b4b0...e20 8
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #3 Skrevet 28. november 2023 Tenner fortsatt etter 40 år. Han er fortsatt den beste blant menn. Lysten var klart lavere i perioden med mange små barn og lite overskudd. Anonymkode: 32874...52e 5 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #4 Skrevet 28. november 2023 Det lurer jeg også på. Tenker spesielt utseendemessig når alderen setter preg..? Anonymkode: 0d6dc...34d 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #5 Skrevet 28. november 2023 Absolutt, etter over 30 år. Kroppen hans har endret seg noe, men det har min også. Og han viser tydelig at han tenner like mye på meg etter så mange år. Kunne ikke tenke meg noen annen mann. ❤️ Anonymkode: fab5b...89b 4 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #6 Skrevet 28. november 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det lurer jeg også på. Tenker spesielt utseendemessig når alderen setter preg..? Anonymkode: 0d6dc...34d Du vet at alderen setter preg også på deg selv? Anonymkode: 9b4b0...e20 11 1 3
Helene Skrevet 28. november 2023 #7 Skrevet 28. november 2023 Jeg tenker dette går i perioder. Gjennom mange år har man litt mindre sex, og andre mere sex. 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #8 Skrevet 28. november 2023 Gift i 20 år. Ja han tenner meg ja. Ingen problemer i hele tatt. Og når ungene flyttet ut som blomstret det veldig. Ble tenåringer igjen i sexlivet. Sex hver dag og noen ganger flere sagnet om dagen å. For da kunne vi med en gang vi følte en tenning. Var bare å si. Skal vi ha sex? Ejaa fikk man til svar da. Anonymkode: 42fa7...cd6 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #9 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det lurer jeg også på. Tenker spesielt utseendemessig når alderen setter preg..? Anonymkode: 0d6dc...34d Han ser bedre ut nå enn når jeg møtte han. No trenger han hver dag og har fått en del gråe hår. Så sexy. Mens jeg har slitt med litt overvekt. Men det stopper ikke han. Hvis jeg trykker meg ned og sier æsj til meg selv så sier han deilig er du. Anonymkode: 42fa7...cd6 4 1 1
IkkeStudentLenger Skrevet 28. november 2023 #10 Skrevet 28. november 2023 Absolutt! Vært sammen i snart 12 år, og han er fortsatt sexy og verdens beste mann. Jeg kommer nok til å synes han er sexy når vi begge er over 80 også.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #11 Skrevet 28. november 2023 Ja, men jeg tror det har mye med personlighet å gjøre. Jeg har vært sammen med mannen i over 10 år og er egentlig helt utslitt pga småbarnslivet, men klarer allikevel å tenne veldig på mannen og vi har sex ca.annenhver dag. Jeg er en veldig lidenskapelig person med mye følelser, så jeg får forelskelsesrus ganske ofte, selv etter mange år med samme partner. Samtidig er de fleste venninnene mine sånne som er fornøyde med at forelskelsen har roet seg og syns den er slitsom. De foretrekker tryggheten forholdet, men er lite lidenskapelige og trenger at veldig mye skal være på plass for å en gang innimellom ha lyst på sex med mannen. En del menn er også sånn, så det er jo ikke noe problem når de finner hverandre. Anonymkode: 88985...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #12 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det lurer jeg også på. Tenker spesielt utseendemessig når alderen setter preg..? Anonymkode: 0d6dc...34d Men den setter jo preg på begge. Det er så latterlig med gamle folk som skal ha seg unge og sexy folk. Anonymkode: 375c5...701 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #13 Skrevet 28. november 2023 Det er jo åpenbart enkelte som aldri slutter å sammenlikne partneren med andre, eller med hvordan han/hun så ut tidligere, med skjønnhetsidealer osv. Og da blir det jo fort vanskelig. For begge. Tror hvis det er virkelig stor kjærlighet at man heller ikke nødvendigvis er så overfladisk og visuell i hva man tenner på, at det da er de varme følelsene som blir det viktigste. Eller trygghetsfølelsen man gir hverandre, eller også at man har klart å beholde gnisten over tid. For vår del har vi hatt sex flere ganger i uken i 16 år, aldri hatt noen tørke, og nyter det minst like mye som før. Vi har alltid passet på å være kjærester også, samme hvor travel og kaotisk hverdagen er. Men vi er også sånne hjemmekjære typer som tilbringer mye tid sammen og aldri går lei av hverandre. Gresset er også grønnest der man vanner det, som noen sier. Så tenker at det kommer an på hva slags typer man er hver for seg som par, og hva slags forhold man har (hatt). Hvis forholdet var mest basert på utseendemessig tiltrekning i utgangspunktet, vil jeg tro det før eller siden kan komme på gyngende grunn. Enkelte som poster her (både menn og kvinner, kanskje litt flere menn) hevder jo at de går lei av sex med samme person over tid og gjør det tydelig at de tåler dårlig at kropper og utseende kan endre seg med tiden. Kanskje ikke alle er skapt for langvarige parforhold hvor følelser og lidenskap alltid har en plass? Har ikke hatt noe så langt forhold før dette, og har jo også erfart de forholdene som bare brant ut alt for fort, av forskjellige grunner. Litt umulig å vite på forhånd hva man kan vente seg, dessverre. Anonymkode: 18ddf...431 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #14 Skrevet 28. november 2023 Absolutt!🤩🤩 Sammen i 17 år, og han er fortsatt superdeilig for meg 🔥🤤 Anonymkode: 5b629...8c5 2
Helene Skrevet 28. november 2023 #15 Skrevet 28. november 2023 (endret) Noen mennesker blir late. Min x var min faste elsker i flere år før vi ble sammen. Hver gang vi møttes hadde han brukt flid på å ta vare på meg. Dvs, rene sengeklær, god hygiene. God elsker. Vi ble etterhvert sammen. Hans ønske. Jeg visste ikke om jeg var klar for det, men prøvde. Jeg ble jo glad i han etter flere år. Som ekte kjærester og samboer trodde han visstnok at da var jeg fanget. Han kunne gjøre som han ville. Joda, fortsatt god hygiene på kroppen. Derimot glemte han alt som het forspill. Ta vare på kjæresten. Han snakket om det hele tiden, men glemte at ting skulle gjennomføres. Må bare si at jeg tente på x til siste stund. Men sex kan ikke bære et forhold. Jeg vet at i et forhold kan man ikke være et menneske som er på topp hele tiden. Jeg støttet han i hans opp og nedturer. Han sluttet å stille opp for meg. Vi hadde et forhold gjennom 18 år, og vi hadde et godt sexliv. Glemte å si at vi begge hadde passert 50 år. Endret 28. november 2023 av Helene Glemte en setning. 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #16 Skrevet 28. november 2023 Ja det gjør jeg. Han og hans kropp representerer ren nytelse for min del, og det har aldri blitt kjedelig. Til sammenligning sluttet jeg med å tenne på mine ekser etter henholdsvis 2 og 4-5 år, fordi de utviket seg til å bli ego i senga. Motivasjonen for sex forsvant for meg da, og når ikke samtaler om det førte frem ble de ekser. 20 år sammen nå. Anonymkode: 5f66a...157 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #17 Skrevet 28. november 2023 Ja! Han trener og tar vare på kroppen sin og ser like bra ut etter 19 år sammen. Anonymkode: 4d772...190
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #18 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan opplever du kjærligheten, lidenskapen/gnisten, og sex etter så lang tid sammen? Anonymkode: 93052...7be Kjærligheten er sterkere en noen gang. lidenskap og sex er det mye mindre av etter 20 år sammen, men det handler ikke om hennes attraktivitet. Anonymkode: 43072...220
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #19 Skrevet 29. november 2023 Ja! Men det kommer ikke nødvendigvis av seg selv. Man må "slå på" og åpne opp for å være seksuell. Jeg tror mange kvinner forsømmer seg litt etter fødsler og småbarnsliv. At en går litt i dvale og ikke leter frem sin seksuelle side igjen. Og jeg tror mange menn forsømmer kvinnene sine. At de ikke setter seg inn i kvinnelig seksualitet gjennom ulike faser som graviditet, småbarnsperiode og menopause. Og så er jo vi voksne kvinner oppdratt i en kultur som i stor grad skamlegger kvinnelig seksualitet. En skulle være frigjort, men utrolig mye handlet om å "gi" sex til mannen. Ikke om kvinnens egen seksualitet. Hvor mange jenter snakket egentlig om onanering på 80-90-tallet? Vi bare fniste da guttene spurte, og snakket ikke om det oss i mellom. Mens guttene utforsket egen seksualitet både alene og sammen. Vi har tidenes beste sex nå når barna er større og vi er i 40-årene. På alle måter. Lidenskapelig, lekende, åpent og trygt. Anonymkode: a1b89...17f 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #20 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Min mann og jeg har vært gift i 19 år og tenner fortsatt på hverandre. Faktisk blir sexen bare bedre og bedre etter som årene går, fordi vi kjenner hverandre bedre. Vi vet hva vi liker og ikke liker, vi er 100% trygge på hverandre og utforsker mer og mer sammen. Anonymkode: 9b4b0...e20 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det lurer jeg også på. Tenker spesielt utseendemessig når alderen setter preg..? Anonymkode: 0d6dc...34d Preg av alder kan være sjarmerende. Mannen min har fått kråketær og aldri har øynene vært så fine som nå. Han har blitt tynnere i håret, men har omfavnet det, så han barberer alt og han kler det. Han har alltid vært sterk og muskuløs, men de siste årene har han lagt på seg en god del, så han har muskler som er godt polstret med fett. Likevel har jeg aldri tent så mye på ham som jeg gjør nå. Han representerer nytelse. Når jeg ser han naken vet jeg hva han er i stand til å gjøre med meg. Tidligere har jeg gått lei av partner ganske raskt (han også), men vi blir bare mer og mer knyttet sammen med årene. Vi har fjernet mange av konfliktkildene våre og har blitt veldig flinke til å kommunisere med hverandre, så kan ikke huske sist vi kranglet. Vi har selvfølgelig ikke like mye sex som tidligere, men sexen er uten tvil bedre og lidenskap er ikke mangelvare. 3 barn og fulltidsjobber setter en liten stopper for å ha sex flere ganger om dagen hver dag, men vi har sex 3-8 ganger i uka og resten av dagene er det mye nærhet. Jeg er heller ikke i tvil om at jeg tenner ham også. Anonymkode: 4b28f...208 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå