AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #1 Del Skrevet 28. november 2023 Og hva skjedde med usa etterpå? hilsen sliten mor som fikk disse spm fra 10.klassebarn som faktisk ikke har en eneste lærebok på skolen! Skandaløst... vanskelig å finne gode svar på nettet og.. Anonymkode: 8e299...a10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #2 Del Skrevet 28. november 2023 kritisert av hvem? Russland? For USA har vel selv ALDRI kritisert seg selv på noen som helst måte Anonymkode: 2013a...036 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #3 Del Skrevet 28. november 2023 godt spørsmål! Det var nok ikke av seg selv, nei! Poden hadde 37 spm om kald krig, hvorav det ene bare lød "Hva ble USA og vesten kritisert for etter den kalde krigen?". Jeg tenkte vel opprinnelig at kritikerne da var ettertiden, sånn i et historisk perspektiv, hva kunne de blitt kritisert for. Jeg vet jeg hadde om dette på vgs men den kunnskapen er glemt nå.. 💁♀️ Anonymkode: 8e299...a10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Del Skrevet 6. desember 2023 On 11/28/2023 at 8:42 PM, AnonymBruker said: godt spørsmål! Det var nok ikke av seg selv, nei! Poden hadde 37 spm om kald krig, hvorav det ene bare lød "Hva ble USA og vesten kritisert for etter den kalde krigen?". Jeg tenkte vel opprinnelig at kritikerne da var ettertiden, sånn i et historisk perspektiv, hva kunne de blitt kritisert for. Jeg vet jeg hadde om dette på vgs men den kunnskapen er glemt nå.. 💁♀️ Anonymkode: 8e299...a10 Har gått en uke nå. Fant dere det ut? Spurte sønnen din læreren om hva spørsmålet siktet til og hva som var svaret? Synes det var et temmelig upresist spørsmål. Anonymkode: af383...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå