Gå til innhold

Hvor ofte tar dere Paracet eller Ibux?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og mot hva?

Selv tar jeg kanskje et par Paracet én gang i året

Anonymkode: c969a...339

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere ganger i måneden. Sterke pms og menstruasjonssmerter.

Anonymkode: f54ea...db4

• Liker 1
Skrevet

Tar Ibux ved behov, noen ganger hver måned, andre ganger 1 gang i året. Paracet tåler jeg ikke så det tar jeg aldri.

Anonymkode: cdcf7...6b0

Skrevet

Hele uka under mensen i allefall. Og endel før. Tenker ofte på før sånt noe fantes. Jeg er veldig glad for at jeg lever nå.

• Liker 1
Skrevet

Én eller to ganger i året, kanskje. Sist var etter en operasjon. 

Anonymkode: a1917...6d6

Skrevet

Så og si aldri, husker ikke sist. I ungdommen de første to dagene av mensperioden. Har sjelden så store smerter at jeg anser det nødvendig, og er får dårlig til å ta pillene før smerter utvikler seg. 

Skrevet

Ved mensen eller forkjølelse hodepine, dvs jevnlig over dager en gang i mnd, samt kanskje en pille hver 3 uke

Skrevet

Aldri ibux. Jeg har en smertetilstand, og tar mye sterkere smertestillende, som ikke kan kombineres med ibux.

Tar paracet innimellom, hvis mine vanlige smertestillende ikke er helt nok.

Anonymkode: 0457c...f78

Skrevet

Tar ikke ibux da jeg har dårlig mage. 

Paracet tar jeg noen ganger i uka, mot hodepine, eventuelt andre tilfellige smerter, pms-smerter og menssmerter. 

Anonymkode: 7a8ed...1fe

Skrevet

Ibux mot spenningshodepine, i dårlige perioder fort 4-5 dager i uka 😬 ja, det er helt krise. Men etter at jeg starta å gå til kiro er det betraktelig redusert, så kanskje 1 gang i uken. Paracet 1 dagen med mens. 

Anonymkode: be6f5...e6f

Skrevet

1-2 ganger i året. Når jeg er skikkelig fyllesyk.

Anonymkode: aeece...24a

Skrevet

Hver dag..

Dvs, ikke Ibux da jeg står fast på andre smertestillende som ikke kan kombineres med Ibux. Men jeg trenger ofte Paracet daglig likevel. 

skulle ønske det ikke var slik..

Anonymkode: 4a6e9...4ac

• Hjerte 2
Skrevet

Aldri, ikke tatt på kanskje 15 år. Tok det mye før pga pms/smerter, men disse smertene ga seg etter kostholdsomlegging. Får sjeldent vondt i hodet, men skjer det så puster jeg meg gjennom det. 

Anonymkode: 54a14...3c6

Skrevet

Jeg tar ikke Ibux, bare Paracet. Tar det ved behov, men det er ikke så ofte. En gang annenhver måned, kanskje. Som regel for hodepine eller hvis jeg er syk.

Anonymkode: 6486e...beb

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

1-2 ganger i året. Når jeg er skikkelig fyllesyk.

Anonymkode: aeece...24a

Har du forsøkt å ta en Zyrtec før evt efter du har drukket? Jeg blir veldig fort fyllesyk og bruker Zyrtec med veldig heldig utfall, samt bare drikke Rignes øl om mulig, hvis det er det du drikker! 

Skrevet

Ved høy feber og veldig kraftig hodepine. 

Tok tidligere naproxen pga menssmerter, men minipillen fikset det. 

Anonymkode: 98481...100

Skrevet

Ibux omtrent hver dag. Nesten alltid mot hodepine, men også en del vondt i kroppen. 

Anonymkode: 56dbd...e1c

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg tar "fast" én hver måned, og flere hvis jeg blir syk eller får migrene. Tar 1 på første mensdag. Det holder heldigvis med den ene, smertetoppen varer akkurat så lenge som en paracet. Eller Ibux da, spørs hva vi har.

Anonymkode: e1c4a...7de

Skrevet

Sjelden. 1 gang i måneden kanskje. Enten for hodepine eller murringer nederst i magen/UVI plager. 

Er sjelden sjuk og har behov for smertestillende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...