Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å kjøpe noe fin julebelysning å henge opp ute på veranda, hva går dere andre for? Batteri eller strøm, og hvor henter dere i så fall strømmen fra? Inne eller har dere egen utekontakt? Tror ikke jeg har det her jeg bor nå (enebolig). Gjerne også tips til butikker og produkter, jeg liker varmhvit og koselig, ikke blinkende og multifarget.

Anonymkode: 2469e...aab

Skrevet

Vi har lange lenker med små lys som vi henger rundt busker i hagen.  De går på strøm.  Mener de er kjøpt på Europris.  Jeg liker heller ikke hvitt lys, og mener det står "varmhvitt" på pakkene når du kjøper.  Spør for sikker hets skyld.  

Bor også i enebolig.  Har hagebelysning som er koplet til utelysene på huset slik at de slås på samtidig, og etter lys/mørke.  Men vi har ikke e.kontakt ute for julelys.  Faktisk bruker vi to lange skjøteledning til julelysene.  Den ene går inn vinduet på gjesterommet og i el.kontakt der. Den andre går fra garasjen.  Er usikker på om det er som det skal være. Vi kommer nok til å ordne noe annet.  

Lyslenker på batteri bruker jeg  på julepynten som står ved inngangen.  De er mindre og passer godt på grankvister, krukketrær o.l.  Batteriene holder ikke så lenge, så jeg slår av dem på dagtid.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har lyst til å kjøpe noe fin julebelysning å henge opp ute på veranda, hva går dere andre for? Batteri eller strøm, og hvor henter dere i så fall strømmen fra? Inne eller har dere egen utekontakt? Tror ikke jeg har det her jeg bor nå (enebolig). Gjerne også tips til butikker og produkter, jeg liker varmhvit og koselig, ikke blinkende og multifarget.

Anonymkode: 2469e...aab

Biltema, Jula, Nille  og Claes Ohlson. Mye fin utebelysning.

Skrevet

Lyslenker med batteri bruker jeg. Går masse batteri i desember men er så knotete å bruke strøm, med batteri kan jeg henge opp hvor jeg vil. 

Anonymkode: 08082...716

Skrevet

Kjøpt varmhvit lyslynge, tror den er 19 meter, fra Clas Ohlson. Lagt den oppå hele thujahekken som omringer hagen vår. Har og kjøpt en lyslenke med sånne lyslenker som henger nedover i "tapper" fra Clas Ohlson og hengt på gelenderet på verandaen. 

Bruker utekontakter, da.

Anonymkode: 13452...c9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...