AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #1 Skrevet 28. november 2023 Dette skjedde i krangel med tidligere kjæreste, som var beruset. Han kastet meg i veggen tre ganger og ned på sofaen en gang. Jeg fikk ingen skader annet en blåmerker etter hånden hans på armen og et på hofta der jeg traff kanten på sofaen. Kom meg ut etter dette. Er dette noe som vil være "vits" å anmelde? Er eventuelt redd henleggelse og at jeg bare hisser han enda mer opp.. Anonymkode: 93ac2...d99
Topsi Skrevet 28. november 2023 #2 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette skjedde i krangel med tidligere kjæreste, som var beruset. Han kastet meg i veggen tre ganger og ned på sofaen en gang. Jeg fikk ingen skader annet en blåmerker etter hånden hans på armen og et på hofta der jeg traff kanten på sofaen. Kom meg ut etter dette. Er dette noe som vil være "vits" å anmelde? Er eventuelt redd henleggelse og at jeg bare hisser han enda mer opp.. Anonymkode: 93ac2...d99 Skjedde det nå? Eller da dere var sammen? Hvis du har blåmerker nå kan du jo det, vil jo være aktuelt med beviser hvis du på et tidspunkt trenger besøksforbud
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #3 Skrevet 28. november 2023 Det skjedde nå ja. Jeg har tatt bilder av merkene. Veldig i tvil om jeg bare skal la det gå og håpe at han vil la meg være i fred. Om jeg gjennomfører annmeldelse får jeg nok IKKE være i fred, uansett om han får besøksforbud. Anonymkode: 93ac2...d99
Topsi Skrevet 28. november 2023 #4 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det skjedde nå ja. Jeg har tatt bilder av merkene. Veldig i tvil om jeg bare skal la det gå og håpe at han vil la meg være i fred. Om jeg gjennomfører annmeldelse får jeg nok IKKE være i fred, uansett om han får besøksforbud. Anonymkode: 93ac2...d99 Du kan jo gå på voldsmottaket og få dokumentert skadene, og evt anmelde senere om det er aktuelt? Jeg kan ikke så mye om disse tingene, men alltid bedre med dokumentasjon, uansett hva du velger 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #5 Skrevet 28. november 2023 Det kommer jo helt an på din rolle i dette og om du faktisk følte deg truet. En mann dreper enkelt en kvinne om han går til fysisk angrep på kvinner. Hvorfor omgåes dere når det blir krangling av det? Det er jo slutt. Så hvorfor ikke holde seg unna hverandre? Anonymkode: 8006f...2b6
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #6 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det kommer jo helt an på din rolle i dette og om du faktisk følte deg truet. En mann dreper enkelt en kvinne om han går til fysisk angrep på kvinner. Hvorfor omgåes dere når det blir krangling av det? Det er jo slutt. Så hvorfor ikke holde seg unna hverandre? Anonymkode: 8006f...2b6 Vil ikke dele for mye, men det ble slutt i går etter dette. Krangelen var angående utroskap ( fra hans side) Det har vært et ustabilt, men ikke voldelig forhold.Jeg ble veldig redd ja,og er redd fremdeles. Han truet med å slå meg med knyttet neve.Men jeg vet også at han helt klart kunne skadet meg mye mer om han ville. Anonymkode: 93ac2...d99
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #7 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vil ikke dele for mye, men det ble slutt i går etter dette. Krangelen var angående utroskap ( fra hans side) Det har vært et ustabilt, men ikke voldelig forhold.Jeg ble veldig redd ja,og er redd fremdeles. Han truet med å slå meg med knyttet neve.Men jeg vet også at han helt klart kunne skadet meg mye mer om han ville. Anonymkode: 93ac2...d99 Ring politiet. Vær så snill. Anonymkode: c6cbf...b4b 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #8 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ring politiet. Vær så snill. Anonymkode: c6cbf...b4b Jeg vurderer selvsagt det.. men er redd det gjør større skade for min egen del om dette ikke er nok og saken blir henlagt. Jeg har fått jevnlige trussler de siste dagene, men de er ikke blitt gjennomført. Politanmelder jeg uten at det skjer noe, kommer han nok til å gjøre alvor ut av trusslene. Anonymkode: 93ac2...d99
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #9 Skrevet 29. november 2023 Jeg anmeldte en mann som gikk til angrep på meg 1 gang. Politiet kom og han fikk besøksforbud. Noe han brøt hele tiden med meldinger, fikk veldig ubehagelige sms,er. Saken ble henlagt, what a surprise. Anonymkode: e8841...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå