AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #1 Skrevet 28. november 2023 Jeg har en venninne, vi er greie venninner men vi er ikke super close. Først og fremst så lurte jeg på om hun ville være med på noe, men jeg hadde bestilt litt dyrere billetter og hun ønsket ikke betale så mye. Var bare en billett igjen, så jeg sa jeg kan godt betale det ekstra det koster. Da skulle hun først sjekke om noen andre skulle samme plassen, før evt hun bestemte seg. Da når ingen andre skulle det og jeg følte da var jeg bra nok, da var billetten utsolgt. Etter vi har vært der så spør jeg om hun har noe videoer/bilder fra den kvelden. Da har hun sendt antageligvis til andre med tanke på skriften som står på de «er med en jævlig kjedelig gjeng liksom» jeg var ikke på den videoen selv. «Jeg syntes egentlig dette suger» med en video der hun tilsynelatende kjeder seg ekstremt, med meg som koser meg masse. Jeg opplevde hun som ett helt annet menneske som koste seg masse den kvelden, av det jeg så. Og vet ikke om videoen bare er gjort seg til. Men høres dette ut som en god venninne? 😅 Anonymkode: ba15f...6f2
Rødstrupa Skrevet 28. november 2023 #2 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har en venninne, vi er greie venninner men vi er ikke super close. Først og fremst så lurte jeg på om hun ville være med på noe, men jeg hadde bestilt litt dyrere billetter og hun ønsket ikke betale så mye. Var bare en billett igjen, så jeg sa jeg kan godt betale det ekstra det koster. Da skulle hun først sjekke om noen andre skulle samme plassen, før evt hun bestemte seg. Da når ingen andre skulle det og jeg følte da var jeg bra nok, da var billetten utsolgt. Etter vi har vært der så spør jeg om hun har noe videoer/bilder fra den kvelden. Da har hun sendt antageligvis til andre med tanke på skriften som står på de «er med en jævlig kjedelig gjeng liksom» jeg var ikke på den videoen selv. «Jeg syntes egentlig dette suger» med en video der hun tilsynelatende kjeder seg ekstremt, med meg som koser meg masse. Jeg opplevde hun som ett helt annet menneske som koste seg masse den kvelden, av det jeg så. Og vet ikke om videoen bare er gjort seg til. Men høres dette ut som en god venninne? 😅 Anonymkode: ba15f...6f2 Ja, en veldig god venninne!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #3 Skrevet 28. november 2023 Er dere veldig unge (under 25?)? Høres ut som hun skal tøffe seg. Men nei, det er inge ngod venninne. Jeg ville nok drppet å be henne med på ting, og hvis hun kommenterte det ville jeg sagt at det var fordi hun tydeligvis syned vi er kjedelige. Livet er for kort til å være sammen med folk som ikke liker deg. Anonymkode: df865...b6b 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #4 Skrevet 28. november 2023 Hun er umoden og jeg hadde ikke spurt om å finne på noe med henne igjen, spesielt når hun gjør det så tydelig at hun vil undersøke alle andre muligheter før hun takket ja til ditt svært generøse tilbud. Hadde heller prøvd å finne noen likesinnede å være med. Anonymkode: acf71...2b9 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #5 Skrevet 28. november 2023 Høres ut som hun tror hun er så jævla über-kul at hun bare kjeder seg i alle andre vanlige folks selskap, for ingen er jo så kul som henne. Hadde droppet å be henne med på noe igjen. Og ikke betal noe mer for henne!! Utakknemlige kjerring som skriver sånt. Anonymkode: 2b914...835 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #6 Skrevet 28. november 2023 Du fortjener virkelig ikke en sånn venn. Du virker sympatisk og hyggelig som tilogmed tilbød deg å betale ekstra for at hun skulle få være med. Nei uff. Drop henne.. får helt avsmak av sånne folk. Anonymkode: e2190...75d 4 1
Phoenix Heart Skrevet 28. november 2023 #7 Skrevet 28. november 2023 Ex-venninne kalles sånne mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #8 Skrevet 28. november 2023 Hun er jo falsk som faen. Dropp henne! Anonymkode: 3b728...d3a 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #9 Skrevet 28. november 2023 Blækk, dropp henne. Det er faktisk veldig tragisk å bli med noen også etterpå klage over personen. Anonymkode: 6ee9d...18b 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #10 Skrevet 28. november 2023 Takk for gode tilbakemeldinger, ser vell ut som jeg kanskje burde ta avstand ja. Men har ikke så mange venner, så prøver jo se litt positivt på ting. Kanskje hun bare gjorde seg til ect. Men ja er vell best avslutte det vennskapet, vil vell bare gjøre meg mere vondt enn godt. Anonymkode: ba15f...6f2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #11 Skrevet 29. november 2023 Hade bra...👋...sier vi til denne personen. Anonymkode: 2ebdd...157
Gnå Skrevet 29. november 2023 #12 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Takk for gode tilbakemeldinger, ser vell ut som jeg kanskje burde ta avstand ja. Men har ikke så mange venner, så prøver jo se litt positivt på ting. Kanskje hun bare gjorde seg til ect. Men ja er vell best avslutte det vennskapet, vil vell bare gjøre meg mere vondt enn godt. Anonymkode: ba15f...6f2 Å kutte helt sånn uten videre, er jo ganske drastisk. Kan du ikke først spørre henne hva som skjedde, og fortelle at det såret deg? 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #13 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Takk for gode tilbakemeldinger, ser vell ut som jeg kanskje burde ta avstand ja. Men har ikke så mange venner, så prøver jo se litt positivt på ting. Kanskje hun bare gjorde seg til ect. Men ja er vell best avslutte det vennskapet, vil vell bare gjøre meg mere vondt enn godt. Anonymkode: ba15f...6f2 Det er faktisk bedre være uten venner enn å ha sånne venner. Fordi hun kommer altid til å ødelegge dine nye rekasjoner, fordi hun åpenbart kan gjøre som hun vil med deg. Det er tøft å kutte ut venner til man ikke har noen. Men samtidig så møter du andre som deg selv, og ikke med en som hvisker ting til dem bak ryggen din. Hobbyer er fine måter å bli kjent med andre på samme prinsipper. Feks en dansegruppe, kor, foto, trening, røde kors, vel fotening osv. Å kaste seg inn nye ting du ikke kan, bare åpner mulighetene for å lettere å bli kjent med de andre, da du trenger litt inføring. Så her kan du gjerne tenke at du kan kombinere aktivitet med andre, eller å lære deg noe nytt med andre. Eneste du trenger er litt godt humør. Har kuttet ut sånne venner selv, og funnet ut at de har jo ødelagt relasjoner jeg også hadde med andre. Og blitt venneløs. Men det er tøft i sarten, også innser man etterhvert, hvor fantastisk livet er uten dem også. Når man møter nye. Noe man også innser er lettere uten sånne rundt seg. Anonymkode: 2110d...eaa
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #14 Skrevet 29. november 2023 Hadde sendt bildet i retur med teksten. "Hvis jeg er så ille å være sammen med kan jeg la være å invitere igjen. Men husk du kunne bare sakt nei." Hun trodde sikkert hun bare sendte bildet slike det var før hun la på tekst... Anonymkode: 1d911...56f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå