AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #1 Skrevet 28. november 2023 Er blå eller grønne gardiner finest i rom med mye hvitt? Anonymkode: c7d0e...b6c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #2 Skrevet 28. november 2023 Jeg liker grønt best, synes blått fort blir kaldt. Så grønt om du vil ha det varmt og koselig, blått om du vil ha det stilrent og kaldt?🤷♀️ Er vel ingen fasit, men sånn føler jeg det. Anonymkode: 0f6c8...853 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #3 Skrevet 28. november 2023 Blått helt klart, for min del. Jeg liker ikke grønt, så grønt vil aldri vinne over blått for meg. Jeg skulle hatt veldig godt betalt for å henge opp grønne gardiner i min bolig. Anonymkode: fb2e0...b71
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #4 Skrevet 28. november 2023 Enig i at blått kan bli kaldt. Velger du en naturlig grønnfarge uten blått i så er det nydelig mot hvitt og blir veldig pent sammen med grønne planter om du er glad i det 🌱 Anonymkode: 81ca1...fd3 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #5 Skrevet 29. november 2023 Kommer helt an på lyset i boligen din, og de andre fargene du har. Der jeg bodde før var blått finest, så flyttet jeg, og oppdaget at lyset i den nye boligen gjorde at blått ble helt feil. Den forrige boligen kledde ikke grønt, her er grønt derimot skjønt. Anonymkode: f5ca1...cf6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #6 Skrevet 29. november 2023 Til hvite vegger hadde jeg nok kanskje valgt en variant av grønt. Men dette er smakssak selvfølgelig. Synes også grønt kan være veldig fint dersom du har innslag av tre. Men det er jo så mange forskjellige nyanser av grønt som fort vil forandre inntrykket. Du har jo salvie, som gjør det lyst, lett og litt kjølig: Oliven som er mer eklektisk og kunstnerisk, og passer nydelig til messingdetaljer og mer dempet, varm belysning: Smaragdgrønn som gir en mer klassisk og rolig atmosfære: Eller lime-grønn som er som en vitamin-innsprøytning. Et modig og kanskje litt uventet valg: Anonymkode: 4ec73...f18 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #7 Skrevet 29. november 2023 Men du har også mye fint i blått. Petroleum som er en av mine absolutt favoritt farger. Mystisk, magisk, skimrende og helt nydelig til tre og andre naturlige materialer: Kongeblå som definitivt vil bli sett og skaper drama mot det hvite. Også en magisk farge: Lys, nesten sølvaktig blå som skaper en florlett, ren og kjølig atmosfære. Er også en fin kontrastfarge til tre: Også har du jo klassisk denim, som er rolig, litt lunere enn de andre og veldig stilig til røffere tredetaljer og jernpynt for eksempel: Anonymkode: 4ec73...f18 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå