Gå til innhold

Hva skal man finne på i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 19 år, og han har en kjæreste på 18. De har vært kjærester i 2år, så jeg må jo selvsagt kjøpe julegave til henne også. De bor hver for seg, han bor hjemme med oss, og hun hjemme hos sine foreldre. Vi har bare gutter i familien vår, så jeg aner ikke hva jeg kan finne på til en jente på 18år. Kan jeg få noen forslag?

Anonymkode: 8ea2a...5b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan spørre sønnen din hva han tror hun ønsker seg? Samler hun på noe som du kan kjøpe en del til? Noen forslag: Gavesett fra Rituals, Happy Hoodie, et pent armbånd, skjerf/lue/hansker, Kähler lyshus, et deilig pledd, lag en liten kurv med f.eks. en god håndkrem, ansiktsmasker, leppepomade, god sjokolade osv. 

Skrevet

Må du kjøpe julegave til henne å? Hva med kjøpe en fellesgave til dem?😊

Anonymkode: 5740c...d21

Skrevet

Hva med å spørre om det er noe hun ønsker deg? Eller spørre sønnen din om han har noe forslag?

Anonymkode: f9953...0b6

Skrevet

Jeg ville og kanskje kjøpt en felles gave til dem. Ellers hadde jeg ikke gitt julegave til henne.

Skrevet

Et lite kasjmirplagg, lue, vanter eller sokker. Alltid deilig.

Anonymkode: 36ff7...b2f

• Liker 2
Skrevet

Vinflaske? Håndkrem og håndsåpe fra rituals, bodylotion eller ansiktsmasker fra the body shop.. er hun en frysepinne? Strikkede votter eller lester. Skjerf? 

Varme, gode innetøffler.

• Liker 1
Skrevet
exictence skrev (1 time siden):

Jeg ville og kanskje kjøpt en felles gave til dem. Ellers hadde jeg ikke gitt julegave til henne.

Er det ikke vanlig? Både foreldrene og besteforeldrene mine har gitt egne gaver til kjæreste

Anonymkode: 22978...ba9

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid fått egen gave fra mine svigerforeldre og Mamma gir også egen gave til min mann. Jeg opplever det som vanlig hos andre også. Selvfølgelig er det jo også vanlig å gi fellesgaver, særlig om paret faktisk ønsker seg det, men jeg ville synes det var veldig rart å ikke gi en gave til sine barns kjærester. 

• Liker 2
Skrevet

Gavekort på spisested?

Anonymkode: 0f10d...177

• Liker 1
Skrevet

Man gir absolutt ikke felles gaver til kjærester som ikke er samboere (unntaket kan være en ferie eller en opplevelse). 

Jeg ville kjøpt noe pent superundertøy, eller votter, ørevarmere eller tøfler fra Ugg eller et annet ok merke. Med byttelapp! 

Eventuelt en bok eller gavekort på nærmeste kjøpesenter. 

Anonymkode: 23165...656

• Liker 2
Gjest CSe0gvmY2b
Skrevet

Hva med en liten pynteting, en engel, en fin ting til å henge på treet, ting i serie det går ann å begynne å samle på? Ser mange nevner rituals, mange liker nok det men de lukter jo veeeeldig mye.. kanskje ull undertøy med byttelapp er bedre 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Man gir absolutt ikke felles gaver til kjærester som ikke er samboere (unntaket kan være en ferie eller en opplevelse). 

Jeg ville kjøpt noe pent superundertøy, eller votter, ørevarmere eller tøfler fra Ugg eller et annet ok merke. Med byttelapp! 

Eventuelt en bok eller gavekort på nærmeste kjøpesenter. 

Anonymkode: 23165...656

Helt vanlig å gjøre det rundt her jo

Anonymkode: 8d722...509

Skrevet

Vi gir armebånd i år

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt vanlig å gjøre det rundt her jo

Leste feil

Skrevet

Armbånd fra merket Anni Lu, noe fra Maanesten, en god oljerens og vannbasert rens for huden. Putetrekk i ekte silke. 

Aner ikke budsjettet ditt og hva slags smak/stil hun har. Støtter også en fin lue, vanter, skjerf i kasjmir. Sånn luksus man sjelden unner seg selv.

• Nyttig 1
Skrevet

Klær fra bik bok eller junkyard, bare gå inn i butikken og spør hva som er populært blant 18-åringer 😄 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Reisegavekort sammen til et enten eklusiv sted eks Dubai, Maldivene, eller en reise til Paris. Siden dere er to må dere gi dobbelt så mye og da kan dere legge ved noen tusen lapper til lommepenger :) 

Anonymkode: af965...fd7

Akkurat:) 

Ville gitt gavekort til de på Ticketmaster. Så kan de velge arrangement.

Skrevet

Unge jenter blir glad for hudpleieprodukter, skjerf, hansker, duftlys/duftpinner og slike ting. 

Skrevet

Det kommer an på hvilken type hun er?

Er hun veldig miljøbevisst liker hun kanskje gjenbruk/bruktkjøp fra Tise, liker hun sminke er gavekort på Lyko, Kicks/Fredrik & Louisa alltid nyttig, eller om hun bruker parfyme kan man kjøpe produkter i samme serien. Ellers er lue og hansker og slikt supert, eller en søt julepysj, varmeflaske med pelstrekk, kosesokker eller lignende.

Ungdommen her i huset er veldig spesifik på hva hun liker og ikke (og det er masse hudpleie og sminke hun ikke tåler) men du kjenner kanskje denne jenten godt nok til å vite smaken hennes?

Der viktigste er at du oppriktig har lyst til å være hyggelig med henne, du kommer til å bli en bra svigermor 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...