AnonymBruker Skrevet 3. februar #81 Del Skrevet 3. februar Husker jeg fikk sjokk da jeg hørte navnet Ansgar første gang. Anonymkode: f855a...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #82 Del Skrevet 3. februar Finn ut hva xtippoldeforeldre het, så kan det hende du finner et fint navn. Eldste min er oppkalt etter sin tippoldemor. Eldste gutten har deler av et navn som flere i familien min og mannen har. Minste fikk sitt pga av antall bokstaver. Anonymkode: ba630...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #83 Del Skrevet 3. februar Talette, Tonette, Randine, Remine, Ågunn, Larsinius, Tønnes, Selmer, Algot. Anonymkode: 63c10...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #84 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Husker jeg fikk sjokk da jeg hørte navnet Ansgar første gang. Anonymkode: f855a...1bd Gammelt navn, vet om flere som heter/har hett det.Er opphavelig tysk og betyr "gud" og "spyd" i følge Wikipedia! Anonymkode: 3ee8b...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #85 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): men har inntrykk av at flertallet fortsatt er opptatt av at navnet kan uttales greit på engelsk. Det er ikke dét som er hovedgrunnen til at folk velger internasjonale navn... Anonymkode: 5e621...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaskaljeghete? Skrevet 3. februar #86 Del Skrevet 3. februar (endret) Feil. Slett Endret 3. februar av hvaskaljeghete? . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 3. februar #87 Del Skrevet 3. februar Grüner skrev (3 timer siden): Mannenavn hvor de har slengt på endelsen - ine for å lage et jentenavn. Eksemplene du ramser opp er verken urnorske eller særlig fine. Neivel, det er vel smak og behag hva man synes er fint. Typiske norske kvinnenavn på slutten av 1800-tallet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #88 Del Skrevet 3. februar - Harry - Alarik - Orvar - Arnketil - Þórðr - Leifur - Ívarr - Óláfr - Hákon - Ingimundr - Gudbrand - Skule Anonymkode: 843da...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. februar #89 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 28.11.2023 den 13.30): Forslag på noen gamle sjeldne fine navn? Anonymkode: 1f4d7...95d Er det guttenavn eller jentenavn du er ute etter? Med gamle navn mener du så gamle som tilbake til norrøn tid eller bare sånn 200 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #90 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Gammelt navn, vet om flere som heter/har hett det.Er opphavelig tysk og betyr "gud" og "spyd" i følge Wikipedia! Anonymkode: 3ee8b...d42 Sikkert samme som de norske navnene Åsgeir/Asgeir som nettopp betyr ås og geir. Anonymkode: 5e621...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #91 Del Skrevet 6. februar Hallkatla Massi Alet Godtfred Elseber Magdali Magdela Mindre Abelene Nelle Gunnhilda Sissilja Besse Fra slektstreet mitt. Anonymkode: 51630...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #92 Del Skrevet 6. februar Hildur Josefa Anonymkode: f641e...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #93 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 28.11.2023 den 13.36): Min datter heter Hedvig....bare rundt 1000 som heter det i Norge Anonymkode: 150d2...bd8 Du må nok doble det. Per 7. feb -24 er det 1919 som heter Hedvig. Anonymkode: a03b7...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marleah Skrevet 7. februar #94 Del Skrevet 7. februar Bonsak Ditmar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #95 Del Skrevet 7. februar Størk Anonymkode: 41dac...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå