AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #1 Skrevet 28. november 2023 Vi har nylig slått opp og bor fortsatt i samme hus frem til vi får solgt det. Kort etter beslutningen om bruddet ble tatt, traff jeg en fantastisk person som jeg begynner å få veldige følelser for. Vi har datet litt og har det veldig koselig sammen (ingen sex ennå). Er det noen fallgruver her jeg må passe meg for? Hvilke hensyn skal jeg ta til ex og barn? Jeg orker jo ikke bare å sitte hjemme og stirre i veggen sammen med ex. (Må legge til at jeg ikke har barn sammen med nåværende ex.) Anonymkode: 4a841...b3e
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #2 Skrevet 28. november 2023 Så du har altså én eks som du har barn med og en annen eks som du ikke har barn med, og nå kan du ikke komme fort nok i gang med å finne en tredje person som du kan date? Her er det ikke eksene dine du bør ta hensyn til, men ungene dine. De veldige følelsene er fallgruven. Hvorfor utvikler du raskt veldige følelser for mennesker. Hvorfor tenker du at disse følelsene er noe å navigere etter. Anonymkode: 05567...661 5 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #3 Skrevet 28. november 2023 Klassisk reboundfelle. Du bør få orden på bruddet/barna/livet før du begynner med noe nytt er nå mitt tips. Anonymkode: 6e5cb...6f2 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #4 Skrevet 28. november 2023 Man begynner i hvertfall ikke å date så lenge man fortsatt bor sammen! Anonymkode: 69993...74f 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #5 Skrevet 28. november 2023 Half hour (c) Joey Tribbiani Anonymkode: 60ff4...979
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #6 Skrevet 28. november 2023 Øh.. om det er snakk om å date som i å treffe folk og ha det gøy, ha digg sex og ellers bare uforpliktende morro så kan du starte omgående. Om det er snakk om å date for å havne i en fast relasjon burde du ta en prat med deg selv. Hva i pokker er vitsen med det? Det bør du vente med til du har hatt det gøy i en god stund. Anonymkode: 1d4c3...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #7 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klassisk reboundfelle. Du bør få orden på bruddet/barna/livet før du begynner med noe nytt er nå mitt tips. Anonymkode: 6e5cb...6f2 Jeg ser at det kanskje ikke er lurt å hoppe rett ut i det, men jeg orker ikke å bure meg inne heller. Utgangspunktet var å bare finne en å finne på ting med. Kan legge til at jeg hadde lange forhold (10 år +++) både til barnas forelder og nye ex. Anonymkode: 4a841...b3e
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #8 Skrevet 28. november 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Så du har altså én eks som du har barn med og en annen eks som du ikke har barn med, og nå kan du ikke komme fort nok i gang med å finne en tredje person som du kan date? Her er det ikke eksene dine du bør ta hensyn til, men ungene dine. De veldige følelsene er fallgruven. Hvorfor utvikler du raskt veldige følelser for mennesker. Hvorfor tenker du at disse følelsene er noe å navigere etter. Anonymkode: 05567...661 TS later til å ha er bekreftelsesbehov og MÅ ha noe i livet som vil være sammen med henne. Anonymkode: 1d4c3...c7e 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #9 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man begynner i hvertfall ikke å date så lenge man fortsatt bor sammen! Anonymkode: 69993...74f Er dette en nedskrevet regel? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Øh.. om det er snakk om å date som i å treffe folk og ha det gøy, ha digg sex og ellers bare uforpliktende morro så kan du starte omgående. Om det er snakk om å date for å havne i en fast relasjon burde du ta en prat med deg selv. Hva i pokker er vitsen med det? Det bør du vente med til du har hatt det gøy i en god stund. Anonymkode: 1d4c3...c7e Hmm, forholdet var dødt lenge, så jeg har hatt det mye gøy det siste året og føler meg ferdig med den biten. Ingen av dem har vært noe kjæreste materiale. Nå har jeg bare lyst til å roe meg ned og nyte tosomhet. Anonymkode: 4a841...b3e
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #10 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Half hour (c) Joey Tribbiani Anonymkode: 60ff4...979 Moo point Anonymkode: 05567...661
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #12 Skrevet 28. november 2023 Hei, bare overse alle sure svar. Man vet aldri når man møter den rette. Hvor mange er det ikke som finner en ny partner, til og med bak ryggen til sin nåværende partner? Og fortsetter lykkelig med dem! Jeg er absolutt ikke for utroskap, men det skjer jo dessverre veldig ofte. Jeg ser ingenting galt i det du gjør. Bare ta det med ro, gjør det som føles bra, dag til dag. Plutselig er dette mannen i ditt liv, kanskje ikke, det finner du uansett ut av. Man trenger jo ingen måte å involvere barna. Og så lenge man faktisk føler at ting går bra, ser jeg ingen grunn til å la være. Jeg personlig har to barn, ble bedratt og sveket, hvor min eks samboer flyttet rett inn med ny partner. Det går veldig bra med de to tror jeg, eller sånn egentlig vet jeg jo ikke, men tilsynelatende. Jeg møtte min nye kjæreste mens jeg og min eks samboer fortsatt delte hus til vi fikk solgt. Vi har vært sammen i 16 måneder nå. Alt går veldig fint. Barna ble involvert etter cirka ett år, og også det har gått bra. Jeg tenkte akkurat som deg, og stolte ikke helt på meg selv i forhold til om dette var ekte eller ikke. Men så langt føles det veldig bra, fantastisk bra faktisk 😊 Anonymkode: d18f7...649 1
lillevill Skrevet 28. november 2023 #13 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har nylig slått opp og bor fortsatt i samme hus frem til vi får solgt det. Kort etter beslutningen om bruddet ble tatt, traff jeg en fantastisk person som jeg begynner å få veldige følelser for. Vi har datet litt og har det veldig koselig sammen (ingen sex ennå). Er det noen fallgruver her jeg må passe meg for? Hvilke hensyn skal jeg ta til ex og barn? Jeg orker jo ikke bare å sitte hjemme og stirre i veggen sammen med ex. (Må legge til at jeg ikke har barn sammen med nåværende ex.) Anonymkode: 4a841...b3e Når du kjenner at du er på rett plass mtp følelser. Altså at du er klar for å date noen, og ikke bare dater dem for å få en ego boost. Jeg hadde personlig ikke datet noen som bor med eksen sin, så det var litt spess. Bor du med eksdama di liksom? Og vet hun du dater dette?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #14 Skrevet 28. november 2023 Greier du ikke være alene eller hvor er det det brenner? Anonymkode: ef6bf...1c6 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #15 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ser at det kanskje ikke er lurt å hoppe rett ut i det, men jeg orker ikke å bure meg inne heller. Utgangspunktet var å bare finne en å finne på ting med. Kan legge til at jeg hadde lange forhold (10 år +++) både til barnas forelder og nye ex. Anonymkode: 4a841...b3e Ikke vits å komme med unnskyldninger ihvertfall. Du er vel en ansvarlig voksen. Jeg snakket med en på tinder for 4-5 mnd siden som bodde med eksen og ikke har jobb og råd til en egen bolig. Så de bor annahver uke i huset og i en hybel. Og når han skriver med meg så lurer jeg på ja hva er planen da? Nei han vil jo ha kjæreste da, kjenner på følelser og kose seg. Jammen hva er planen i livet? Åja øø vel han bor med eksen nå... og så egentlig er han ikke ute etter noe seriøst fordi han har jo ikke mulighet til å finne en bolig som er stor nok for han og barna på egen hånd så det må bli den løsningen for nå. Ja men hvorfor vil han date da? Å øø han er ensom og ville føle en connection og ville bli sett av noen, stakkars, han har det jo ikke så lett. Jeg synes det er så utrolig turn off med sånn oppførsel, og unnskyldninger "jammen jeg vil jo bare.. jammen jeg vil jo kose meg og stakkars meg jeg har jo vært i et langt forhold." Og så blir det til at 6 mnd etter så bor man fortsatt med eksen og så har man en sur kjæreste som er sjalu, irritert, og et kaotisk liv. plutselig kjører du forholdet i grøfta. Nei ta deg sammen. Få orden på livet ditt før du involverer andre inn. Ikke date når livet ditt er kaos. Anonymkode: f3e24...b0b 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #16 Skrevet 28. november 2023 Date i vei, men hold det for deg selv til dere har bodd fra hverandre en stund og ikke involver barna Anonymkode: 6c6c8...f98
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #17 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): TS later til å ha er bekreftelsesbehov og MÅ ha noe i livet som vil være sammen med henne. Anonymkode: 1d4c3...c7e Ingenting som tilsier det. Vil heller si det høres ut som hun er heldig som tilfeldigvis har møtt en mann hun liker og som passer henne, og da er det selvfølgelig ingenting galt i å "slå til". Selvom enkelte menn gjerne vil ha kontrollen over kvinnen og eie henne så lenge som mulig, underkue henne til å ikke leve livet sitt og følge det som er riktig for henne, så ville det vært verre å bure seg inne bare for å ikke opprøre en mann med mindreverdighetskomplekser og kontrollbehov og sette livet på vent og snu seg vekk når gode ting kommer forbi. Man lever bare en gang og livet går fort, dere. Gjør det beste ut av alle muligheter og gode ting som kommer deres vei og ikke la andre stikke kjepper i hjulene. Det er DITT liv og ingen andre man lever for!❤️ Anonymkode: 6c6c8...f98 3
ennivk Skrevet 28. november 2023 #18 Skrevet 28. november 2023 Når du har funnet ut hvorfor du ikke har fått det til å fungere med de to eksene dine. Venner er lurt når du trenger noen å finne på ting med.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #19 Skrevet 28. november 2023 ennivk skrev (26 minutter siden): Når du har funnet ut hvorfor du ikke har fått det til å fungere med de to eksene dine. Venner er lurt når du trenger noen å finne på ting med. Herregud for en sjuk kommentar. Som om to ekser er mye? Som om det må være noe galt med noen fordi man ble ekser? Finnes tusen årsaker til at mennesker ikke får forhold til å fungere. Kvinneguiden ass.. Anonymkode: d18f7...649
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #20 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hmm, forholdet var dødt lenge, så jeg har hatt det mye gøy det siste året og føler meg ferdig med den biten. Ingen av dem har vært noe kjærestemateriale. Nå har jeg bare lyst til å roe meg ned og nyte tosomhet. Anonymkode: 4a841...b3e Sier du at du har vært utro det siste året?! Hvis ja, kan du bare brenne. Anonymkode: 09b1d...283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå