AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #1 Del Skrevet 28. november 2023 Er de egnet til både sommer og vinter også? At de ikke blir for varme eller for kalde? Har så masse sko at det hadde vært kjekt med noen som er litt hybrid for å redusere antall😅 Anonymkode: e3332...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #2 Del Skrevet 28. november 2023 Jeg bruker mine året rundt, ja. Anonymkode: 0a0dd...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #3 Del Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg bruker mine året rundt, ja. Anonymkode: 0a0dd...877 Er de like varme som cherrox om vinteren? Anonymkode: e3332...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #4 Del Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er de like varme som cherrox om vinteren? Anonymkode: e3332...9ef De er varmere. De beskytter godt mot kulde. Anonymkode: 0a0dd...877 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #5 Del Skrevet 28. november 2023 Mannen bruker sine hele året. Ullsokker om vinteren, klager aldri over at de er kalde. Anonymkode: 83370...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helt uperfekt Skrevet 28. november 2023 #6 Del Skrevet 28. november 2023 Eldste har brukt sine alle årstider, men mest fordi vi har bomma og ikke hatt andre ting tilgjengelig. I -15 med hjemmestrikk ullsokker var hvertfall ikke føttene blitt kalde, vi var ekstra obs på det fordi vi var usikre(men vi var ikke så lenge ute pga kulden heller). i nærmere 20 grader ble det litt for varmt, men han insisterte (viste seg at de vanlige støvlene var litt for små så han fikk nye dagen etter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 28. november 2023 #7 Del Skrevet 28. november 2023 Her i Bergen brukes de hele året. Kjøper de oftest på Obs der de er litt billigere enn i ordinær skobutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #8 Del Skrevet 28. november 2023 Brukte de hele året her, vestfold. Hadde ikke gummistøvler. Anonymkode: 3e4de...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 28. november 2023 #9 Del Skrevet 28. november 2023 Har dockboots gummistøvler. Jeg bruker dem stort sett på regnværsdager. På vinteren blir de altfor glatte 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #10 Del Skrevet 28. november 2023 Sorry men jeg klarer ikke å tro på at ett par sko ikke gjør føttene for varme om sommeren men likevel holder dem varme om vinteren. Kanskje om du bor et sted der det er 2 grader og regn hele året. Barn som skal leke ute lenge om vinteren må jo ha varmere sko som sitter godt på føttene. Og på sommeren kan man jo ikke ha fora regnstøvler når det er 15-20 varmegrader og allerede for varmt med vanlige gummistøvler?? Anonymkode: 65bbd...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helt uperfekt Skrevet 28. november 2023 #11 Del Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sorry men jeg klarer ikke å tro på at ett par sko ikke gjør føttene for varme om sommeren men likevel holder dem varme om vinteren. Kanskje om du bor et sted der det er 2 grader og regn hele året. Barn som skal leke ute lenge om vinteren må jo ha varmere sko som sitter godt på føttene. Og på sommeren kan man jo ikke ha fora regnstøvler når det er 15-20 varmegrader og allerede for varmt med vanlige gummistøvler?? Anonymkode: 65bbd...a23 Der jeg vokste opp på Vestlandet sank fort temperaturen fort til maks 13 grader med en gang det ble regnvær. Der kan jeg se for meg at det kan gå hvis man ikke er alt for varm på føttene. Her vi bor nå er der utenkelig. Den ene gangen eldste brukte dem i nærmere 20 grader var han helt svett på føttene etter å ha vært ute og lekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #12 Del Skrevet 28. november 2023 Vi har dockboots til jenta vår på 1,5 år og er så langt fornøyde med dem! Kjøpte dem sensommer/tidlig høst og brukte dem som gummistøvler (holdt fin temperatur i dem), og har så langt brukt dem som vinterstøvler. Det har så langt vært -6 her på det kaldeste, og da har føttene vært gode og varme! De gangene vi har gått lenger turer med henne hvor hun for det meste sitter i bæremeisen, har vi opplevd at føttene blir litt kalde. Det samme opplevde vi riktignok med fotposene også, som skulle tåle mye kulde. Men når hun er ute og leker/går er hun som sagt varm og god på beina😊 Anonymkode: b325b...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #13 Del Skrevet 28. november 2023 Jeg bruker mine om sommeren også, men ikke hvis det faktisk er varmt ute (18+ grader). Bruker lester eller ullsokker om vinteren, og tynne sokker om sommeren. Anonymkode: 18d8c...f06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #14 Del Skrevet 28. november 2023 Jeg syntes faktisk mine er kalde nå. Såvidt 0 grader. Hvordan de skal brukes i -15 skjønner ikke jeg Anonymkode: 13a4a...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå