Baktus2024 Skrevet 28. november 2023 #1 Skrevet 28. november 2023 Når skal det ende....? ikke før har vi fått førstesidene med at kvinnene i nav snoker på privatlivet til kjendiser og de nye kjæresten til eksene sine...så får vi trygdeskandalen der de får folk fengslet fordi de ikke kan eøs regeleverket....så kommer det frem at at datatilsynet gir nav bot på 20 millioner kroner for brudd mot personvernet fordi navansatte over hele landet kan benytte klientstatuser som renspika privat underholdning, der alle navansatte i norge har tilgang til alle klienter uten å kunne spores... at et kvinnesamfunn og forvaltningslovens krav til taushetsplikt og personvern er en selvmotsigelse, burde være en selvfølge at alle kjente til... hvis kvinner var de som alene lagde alle lovene i samfunnet så ville samfunnet vært dynket ned i lover ..som kvinnene selv hadde vært forbryterne mot... kvinner er bekvemmelighetsryttere... de hyler å skriker på lover og regler når det er mest bekvemmelig for seg seg selv at andre følger..og dritr i de lover og egeler som er mest bekvemmelig for seg selv ¨drite i.... når de blir tatt..ja så kommer griningen..ikke fordi de angrer , men håper på at skuespillet vil føre til mindre avstraffelse..... det er samfunnet vårt sin bærebjelke... halve ap regjeringens kvinner måte gå av pga inhabilitet...... greit å vite hvor vi har hverandre. 2
AntiBullshit Skrevet 28. november 2023 #2 Skrevet 28. november 2023 Kvinner og menn er bare folk, de trenger lover og regler for å sikre at man oppfører seg riktig. Det handler om at man er uperfekte, feilbarlige mennesker og har fint lite med kjønn å gjøre. Men jeg skjønner at du har noe uforløst med kvinnene i ditt liv og da ser man gjerne verden litt annerledes
Concert Skrevet 28. november 2023 #3 Skrevet 28. november 2023 NAV må stoppes helt skal man få orden på denne håpløse etaten.
Glufseguri Skrevet 28. november 2023 #4 Skrevet 28. november 2023 Synes Elisabeth Thoresen har et poeng; Når en sak er avsluttet bør den «fryses». Om det skulle være behov å gå inn i den burde brukeren få beskjed. At det er påfallende at hennes sak har blitt søkt opp lenge etter hun fikk varig ufør og ble synlig i AAP-aksjonen. https://www.nrk.no/norge/datatilsynet-slakter-navs-personvern-og-it-sikkerhet-1.16630825 3 1
Mufle Skrevet 28. november 2023 #5 Skrevet 28. november 2023 NAV er et eneste stort nederlag både for Norge og for alle som bor her. Vi er rystet over kinas poengsystem og overvåkning, men det er ikke noe bedre her. 1
Einus Skrevet 28. november 2023 #6 Skrevet 28. november 2023 Synes denne damen er litt bråkete og er lite troverdig for min del! Lurer på hvordan andre som kjenner henne opplever henne. Skulle ikke forundre meg om hun er ei bråkebøtte som samme hvor hun er, føler at et eller annet er galt, det være seg tannleger,bilverksted osv osv 5
himmeloghav Skrevet 30. november 2023 #7 Skrevet 30. november 2023 (endret) Einus skrev (På 28.11.2023 den 19.11): Synes denne damen er litt bråkete og er lite troverdig for min del! Lurer på hvordan andre som kjenner henne opplever henne. Skulle ikke forundre meg om hun er ei bråkebøtte som samme hvor hun er, føler at et eller annet er galt, det være seg tannleger,bilverksted osv osv Jeg synes hun er tøff som tør å stå opp mot urett og sette nav direktøren på plass. Synes ikke han egner seg til jobben. Virker lite ydmyk og har veldig dårlig holdning (fysisk). Endret 30. november 2023 av himmeloghav 3
Glufseguri Skrevet 30. november 2023 #8 Skrevet 30. november 2023 himmeloghav skrev (15 minutter siden): Jeg synes hun er tøff som tør å stå opp mot urett og sette nav direktøren på plass. Synes ikke han egner seg til jobben. Virker lite ydmyk og har veldig dårlig holdning (fysisk). Enig! Hun våger ta kampen for svært mange som nesten har gitt opp. Tror mange glemmer hun har selv bakgrunn fra NAV… 1
Bringebærsyltetøy Skrevet 30. november 2023 #9 Skrevet 30. november 2023 himmeloghav skrev (22 minutter siden): Jeg synes hun er tøff som tør å stå opp mot urett og sette nav direktøren på plass. Synes ikke han egner seg til jobben. Virker lite ydmyk og har veldig dårlig holdning (fysisk). Helt enig. Direktøren prøvde selvfølgelig å gå rundt grøten da han ble konfrontert, men dama ga seg ikke 😀 All respekt til henne! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå