AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #1 Del Skrevet 28. november 2023 Har noen tatt ett slikt kurs fra partolken? Som julekalenderen, hjertestarter,14 dagers kickstart, o.l. som har fått tilsendt mail med endringshjelp over en periode? Er det verd så mye penger? Jeg lurer på å prøve kurs fra partolken, men stusser veldig over ekstrem økning i pris for noen av Kursene. Nå får jeg veldig en dårlig følelse av ett firma som bare skal melke mest mulig ut av desperate mennesker med salg, som gir et veldig ambivalent forhold til om jeg ønsker å bestille noe derfra. Men jeg ønsker jo samtidig en endring. Jeg har fulgt henne over flere år - og synes at hun virker flink og kommer med nyttige tips/informasjon. Men prisen for ferdige nettbaserte hjelpemidler og "kurs" er blir veldig dyre - julekalender f.eks. var gratis først. Ser den kostet 249 kr i 2021. I år koster denne 1290 kr 🤯 For ferdige mail/videoer som sendes ut. Prisen vil jo gjerne være verd det om tipsene har god effekt på relasjonen - men jeg føler fortsatt at dette er en ekstrem pris, der det skal selges noe til mennesker som har det vanskelig og gjerne er veldig desperate på hjelp. Anonymkode: fec6e...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #2 Del Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har noen tatt ett slikt kurs fra partolken? Som julekalenderen, hjertestarter,14 dagers kickstart, o.l. som har fått tilsendt mail med endringshjelp over en periode? Er det verd så mye penger? Jeg lurer på å prøve kurs fra partolken, men stusser veldig over ekstrem økning i pris for noen av Kursene. Nå får jeg veldig en dårlig følelse av ett firma som bare skal melke mest mulig ut av desperate mennesker med salg, som gir et veldig ambivalent forhold til om jeg ønsker å bestille noe derfra. Men jeg ønsker jo samtidig en endring. Jeg har fulgt henne over flere år - og synes at hun virker flink og kommer med nyttige tips/informasjon. Men prisen for ferdige nettbaserte hjelpemidler og "kurs" er blir veldig dyre - julekalender f.eks. var gratis først. Ser den kostet 249 kr i 2021. I år koster denne 1290 kr 🤯 For ferdige mail/videoer som sendes ut. Prisen vil jo gjerne være verd det om tipsene har god effekt på relasjonen - men jeg føler fortsatt at dette er en ekstrem pris, der det skal selges noe til mennesker som har det vanskelig og gjerne er veldig desperate på hjelp. Anonymkode: fec6e...296 Jeg liker henne også veldig godt. Snakket med henne faktisk, men fikk ikke med meg samboer på dette. Håper du får noen svar ❤️ Anonymkode: 50f80...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #3 Del Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har noen tatt ett slikt kurs fra partolken? Som julekalenderen, hjertestarter,14 dagers kickstart, o.l. som har fått tilsendt mail med endringshjelp over en periode? Er det verd så mye penger? Jeg lurer på å prøve kurs fra partolken, men stusser veldig over ekstrem økning i pris for noen av Kursene. Nå får jeg veldig en dårlig følelse av ett firma som bare skal melke mest mulig ut av desperate mennesker med salg, som gir et veldig ambivalent forhold til om jeg ønsker å bestille noe derfra. Men jeg ønsker jo samtidig en endring. Jeg har fulgt henne over flere år - og synes at hun virker flink og kommer med nyttige tips/informasjon. Men prisen for ferdige nettbaserte hjelpemidler og "kurs" er blir veldig dyre - julekalender f.eks. var gratis først. Ser den kostet 249 kr i 2021. I år koster denne 1290 kr 🤯 For ferdige mail/videoer som sendes ut. Prisen vil jo gjerne være verd det om tipsene har god effekt på relasjonen - men jeg føler fortsatt at dette er en ekstrem pris, der det skal selges noe til mennesker som har det vanskelig og gjerne er veldig desperate på hjelp. Anonymkode: fec6e...296 Jeg har tatt testene hennes og jeg må si at hun er flink, både testene og samtalene hjalp meg og forholdet Anonymkode: 565cd...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #4 Del Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har tatt testene hennes og jeg må si at hun er flink, både testene og samtalene hjalp meg og forholdet Anonymkode: 565cd...1ae Kan jeg spørre hva disse testene går ut på og hva fant du ut? Anonymkode: be515...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå