Hoppetaujenta Skrevet 28. november 2023 #1 Del Skrevet 28. november 2023 Jeg var i veldig hemmelighet svært betatt av Paul Stanley i bandet KiZZ.... Har du en å innrømme mens vi er i det hjørnet kanskje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. november 2023 #2 Del Skrevet 28. november 2023 Melanie Thornton Da da da da da di ri raaaa Be my lovvah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godtepåse Skrevet 28. november 2023 #3 Del Skrevet 28. november 2023 Jeg var forelsket i Slash🥰🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. november 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 28. november 2023 Lurven skrev (1 time siden): Melanie Thornton Da da da da da di ri raaaa Be my lovvah Godtepåse skrev (1 time siden): Jeg var forelsket i Slash🥰🤣 Her er det sørvis i dag og vi finner frem en liten illustrasjon på herlighetene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. november 2023 #5 Del Skrevet 28. november 2023 I tidlig 20 årene så merket jeg at jeg ble ganske betatt av Selena Gomez 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. november 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 29. november 2023 Den sprettne vokalisten her var også min hemmelige... Jeg har visst en viss stil...lol.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. november 2023 #7 Del Skrevet 29. november 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. november 2023 #8 Del Skrevet 29. november 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Er A.J. Navnet hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. november 2023 #9 Del Skrevet 29. november 2023 Cid skrev (13 minutter siden): Er A.J. Navnet hans? A.J står for Alexander James. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. november 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 29. november 2023 @Athena Freyja Jeg ser med mitt langtdistansekamera at hennes kinn ikke helt har sluttet å rødme ved gjensynet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 7. desember 2023 (endret) Når hun har fri og er helt uten sminke, faller hun i tanker om en barsk kar som visst ikke ser til hennes kant. @Cid fra norge. Han virker så snill og er veldig søt når han tar godsmilet frem. *sukk* Får jeg treffe ham? Endret 7. desember 2023 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2023 #12 Del Skrevet 7. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Når hun har fri og er helt uten sminke, faller hun i tanker om en barsk kar som visst ikke ser til hennes kant. @Cid fra norge. Han virker så snill og er veldig søt når han tar godsmilet frem. *sukk* Får jeg treffe ham? Så vakker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. desember 2023 #13 Del Skrevet 7. desember 2023 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2023 #14 Del Skrevet 7. desember 2023 KnekkeBørre skrev (35 minutter siden): 😍 Halle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. desember 2023 #15 Del Skrevet 7. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Halle? Ser likheter, men nei. Det er Toni Braxton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. desember 2023 #16 Del Skrevet 8. desember 2023 TC i Pacific Blue Richard Gere MacGyver Jason Orange (Take That) Ja jeg var litt sånn kompleks med bred smak😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. desember 2023 #17 Del Skrevet 8. desember 2023 Kan også legge til at da jeg ble singel og fortapt etter et langt forhold da jeg var 26… gråt så mye at jeg fikk flass på kinna… 😳 .. så fikk jeg akutt crush på Frank Kjosås. På avstand på TV så klart. Det fikk meg litt ut av gråtegjørma😂 Jeg skjønner fortsatt det crushet da. Står for det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. desember 2023 #18 Del Skrevet 8. desember 2023 KnekkeBørre skrev (11 timer siden): Ser likheter, men nei. Det er Toni Braxton. Men du var altså ikke mann nok for henne, du med din spanske gitar, du burde uknuse hjertet hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. desember 2023 #19 Del Skrevet 8. desember 2023 Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Kan også legge til at da jeg ble singel og fortapt etter et langt forhold da jeg var 26… gråt så mye at jeg fikk flass på kinna… 😳 .. så fikk jeg akutt crush på Frank Kjosås. På avstand på TV så klart. Det fikk meg litt ut av gråtegjørma😂 Jeg skjønner fortsatt det crushet da. Står for det! Flass på kinna😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. desember 2023 #20 Del Skrevet 8. desember 2023 Lurven skrev (1 time siden): Flass på kinna😆 Heyyy måkke le av kjærleikksorgenFryd🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå