Gå til innhold

Hvem tar initiativ til sex i forholdet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veksler det litt eller er det stort sett ene partneren som alltid tar initiativ? 

Anonymkode: 18cb5...b42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Vanskelig å si faktisk.
Vi har veldig sjeldent sex. Når vi har sex, så «skjer det bare» på en måte😊

Anonymkode: b77ab...872

• Nyttig 2
Skrevet

Bare meg. Selv om gubben sier han får for lite sex. Hva med å ta insj selv å kanskje ? Nei det skjønner han ikke.

Anonymkode: 9cc40...734

Skrevet

70/30 i favør av meg (mann). Egentlig vanskelig å si sånn helt konkret hvem som starter, siden kvinnen har diverse lokkemetoder på lur (kalles kvinnelist).😌

Skrevet

Begge. Han kanskje litt mer enn meg.

Anonymkode: fcd29...cf6

Skrevet

Her er det mannen i 95% av tilfellene. 

Vi er midt i småbarnstiden. Jeg er i konstant søvnunderskudd, ting er stress og dritt på jobb, og jeg er helt ufattelig sliten hele tiden. Det gjør IKKE underverker for libidoet.. Så jeg har null sexlyst. 

Mannen tar initiativ så ofte at jeg aldri får gjort det.

Anonymkode: 098ac...b3b

Skrevet

Alltid meg. Jeg er gift med en mann som stort sett aldri initierer sex. Jeg tror ikke han skjønner at det går an. Han er på autismespekteret, så det er en del slike ting han bare ikke får til. Han er ALLTID med på moroa altså. Han må liksom bare få invitasjonen først. 🤣

Anonymkode: 473bc...639

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Alltid meg. Jeg er gift med en mann som stort sett aldri initierer sex. Jeg tror ikke han skjønner at det går an. Han er på autismespekteret, så det er en del slike ting han bare ikke får til. Han er ALLTID med på moroa altså. Han må liksom bare få invitasjonen først. 🤣

Anonymkode: 473bc...639

Hahaha 😅

Skrevet

Eg tror hun synes det er litt kleint å spørre, så nor vi kozer på sofan og er spør om vi skal gå på soverommet, er hun naken før eg får av men buksa.....

Hun har sakt nei 3 ganger på 4 år☺️

Skrevet

Nesten alltid samboer, for han har minst sexlyst, så da kan han ta initiativ når han har lyst. Orker ikke at han skal føle seg presset, eller å bli avvist, det har jeg blitt nok.Det skal sies at etter et par år med veldig lite sex har jeg fått han til å skjønne at det er viktig, så det har kommet seg litt (men det er langt unna hva som er ønskelig for meg). 

Anonymkode: 2b49c...18e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Begge. Men oftest meg. Det handler litt om at han er redd for å bli avvist (miljøskadet av eksen sin)

Anonymkode: 3d446...e77

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Her pleide det å være 95% han, og han fikk sjelden nei. Men etter graviditet og småbarnsliv har han fått mye nei og nå har han stoppet helt. Nå er det kun meg en sjelden gang. Han sier ikke nei takk. Men også litt usikker på om hvorvidt han er mindre interessert eller rett og slett har gitt opp litt.

Skulle ønske han tok mer initiativ igjen som før, men vet ikke hvordan jeg skal få skrudd han på igjen…

• Hjerte 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Bare meg. Selv om gubben sier han får for lite sex. Hva med å ta insj selv å kanskje ? Nei det skjønner han ikke.

Anonymkode: 9cc40...734

Om man blir avvist 9/10 ganger så synes menn ofte det er litt kjipt å ta initiativ. Den som avviser oftest bør gjerne ta initiativ. Høres ut som det er riktig slik det er hos dere. 

Anonymkode: 85dcb...251

• Liker 2
Skrevet

Aldri meg. Det tenner meg ikke.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Her pleide det å være 95% han, og han fikk sjelden nei. Men etter graviditet og småbarnsliv har han fått mye nei og nå har han stoppet helt. Nå er det kun meg en sjelden gang. Han sier ikke nei takk. Men også litt usikker på om hvorvidt han er mindre interessert eller rett og slett har gitt opp litt.

Skulle ønske han tok mer initiativ igjen som før, men vet ikke hvordan jeg skal få skrudd han på igjen…

Pass deg for det der. Jeg har vært mannen som gav opp, og det var ikke bra for noen - meg spesielt. 

Anonymkode: 7cb47...880

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Pass deg for det der. Jeg har vært mannen som gav opp, og det var ikke bra for noen - meg spesielt. 

Anonymkode: 7cb47...880

Men hvordan få han i gang igjen? Jeg er «endelig» klar igjen…

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tja. Vanskelig å si faktisk.
Vi har veldig sjeldent sex. Når vi har sex, så «skjer det bare» på en måte😊

Anonymkode: b77ab...872

Samme her, er sjeldent men når det skjer så skjer det bare. Vi er inne i en periode med mye sykdom så vi lever i grei forståelse begge to.

Anonymkode: 54573...e0f

Skrevet

95% han.

Anonymkode: 1d284...abb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...