AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #61 Skrevet 2. desember 2023 Himalaila skrev (På 28.11.2023 den 21.44): Er din mann lite attraktiv med ufaglært jobb? Folk som føler seg mindreverdige lyver mye om småting. Evt, som min eks var det ikke pga en slik situasjon, men hele oppveksten. Mellomst av 3 brødre, en streng far og en mor som ikke var veldig tilstedet. Det var vel der han lærte at han måtte lyve for å få oppmerksomhet. Desverre ble han aldri tatt for dette. Han fløyt forbi på skolen med ekstremt gode karakterer uten å behøve å øve noe særlig. Skyhøye tanker om seg selv, samtidig forsto han ikke hvorfor noen andre var negative til han. Han antok og sa faktisk at han ble ertet av noen andre fordi han var bedre enn de i alt. Han forsto kanskje ikke sine egne handlinger og ble aldri konfrontert med det. Alt hadde gått på skinner til han ble voksen og begynte å se brødrene klare seg bedre enn han. Brødrene fikk bedre til skole, utdanning og økonomi enn han. Selvhevdelse og løgn tok nye høyder. Der han ble konfrontert, der unnlot han å reise. De gangene han ble konfrontert av meg så kom et vanvittig sinne. Samtidig er han attraktiv i sitt yrke, med kun fagbrev og jobber seg stadig oppover har jeg hørt. Så jeg tror det handler om helt andre ting her og det kan være det samme for ts sin mann. Man må se på helheten rundt oppveksten og forutsetningene. Anonymkode: 66be2...ae9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå