Gå til innhold

Han følte på walk of shame etter sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en setting dette plutselig kom frem. Vi dater jo og har gjort det i litt over en mnd. Men noen dager etter sexen så sa han at han følte på dette ift nabolaget, tror jeg. Redd naboene skulle se i vinduene. Fikk aldri spurt han hvorfor han følte på det? Hva tenker dere? Dårlig sexopplevelser fra tidligere? Han holder ikke på med andre men han lider nok av angst kan det virke som. 

Anonymkode: 3a849...910

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjæreste sa også det en gang tidlig i forholdet. Det er bare en følese man kan få, ikke legg noe i det. Min kjæreste har ikke hatt andre enn meg og eksen på mer enn 15 år, så det har ikke noe med det å gjøre. 

Mann 40+.

Anonymkode: c8cb2...d36

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min kjæreste sa også det en gang tidlig i forholdet. Det er bare en følese man kan få, ikke legg noe i det. Min kjæreste har ikke hatt andre enn meg og eksen på mer enn 15 år, så det har ikke noe med det å gjøre. 

Mann 40+.

Anonymkode: c8cb2...d36

Okei, takk 😇😇

Skrevet

Tenker det var mer ment humoristisk. Jeg og han jeg dater kan også tulle med det, for vi er høylydte og noen ganger er vi ikke ute av døren på flere dager før den av oss som er på besøk skal hjem og går i skitne klær og nypult ut i bilen. Man føler at alle kan skjønne hva som har skjedd, men det er ikke en direkte skam til det heldigvis hehe 😅

Anonymkode: 45bb3...33d

• Liker 3
Skrevet

Walk of shame har jo med at man går hjem med bustete hår, sminken til alle kanter, partyklærne fra i går og oser alkohol og bakrus lang vei, forbi folk som jogger og er ute med barna og er uforskamma friske. 

Ja, det er noe knyttet til at det er åpenbart for alle og enhver at du har pult i går, og gjerne et one night stand. Men altså.. det trenger ikke bety man har skammet seg over sexen.

Selv har jeg NULL skam knyttet til sex, angrer intet, men selv jeg hadde ikke likt å gå gjennom Oslo sentrum 18. mai i bunad og spritånde og ketchup på skjorta og sennep i ræva liksom, eller ta bussen med glitterkjole og glitter i hele trynet 1. januar. 

Det har jo nesten ikke med at man har hatt sex å gjøre engang, det er like walk of shame om man bare var på nach og sovnet på sofaen. 

Og det er HELT vanlig, trenger ikke ha angst for det, det er et vanlig begrep å bruke for folk helt uten dårlige sexopplevelser eller angst.

Anonymkode: d122d...edf

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Homoerotikk 💜❤️🌈

Anonymkode: 33cf0...494

Skrevet

Homoerotikk 💜❤️🌈

Han er ikke homo😁

Skrevet

Homoerotikk 💜❤️🌈

Jeg også fikk dette inntrykket🤭

Anonymkode: 22f12...ff9

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg også fikk dette inntrykket🤭

Anonymkode: 22f12...ff9

Hva mener dere med homoerotikk i denne settingen?☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Homoerotikk 💜❤️🌈

Mener du han kan være homofil? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...