AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #1 Skrevet 28. november 2023 Har begynt på wegovy og "matstøyen" er borte. Glemmer å spise. Men jeg er blitt så følsom, tenker mer over livet, tar meg mer nær av ting. Lurer på om det kan være en sammenheng mellom dette, at jeg har spist for å dekke over følelser, og nå som jeg ikke lenger har behov for å spise, så kommer alt opp til overflaten? Noen andre som har tenkt noe over dette? Eller vil synse med meg? Anonymkode: b9fe4...996
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #2 Skrevet 28. november 2023 Alt misbruk dreier seg vel stort sett om å dempe eller kontrollere følelser og tanker. Jeg bruker drikke. Jeg syns ikke det er vanskelig å være edru, men det er vanskelig å takle at jeg får det dårligere og ikke bedre av det. Anonymkode: 05627...8a8
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #3 Skrevet 28. november 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Har begynt på wegovy og "matstøyen" er borte. Glemmer å spise. Men jeg er blitt så følsom, tenker mer over livet, tar meg mer nær av ting. Lurer på om det kan være en sammenheng mellom dette, at jeg har spist for å dekke over følelser, og nå som jeg ikke lenger har behov for å spise, så kommer alt opp til overflaten? Noen andre som har tenkt noe over dette? Eller vil synse med meg? Anonymkode: b9fe4...996 Høres veldig riktig ut. Anonymkode: c56ef...2f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå