AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Skrevet 27. november 2023 Når en man liker veldig godt påstår å like deg veldig godt tilbake, men kan ignorere meldinger i to uker eller svare kaldt, for så å komme med kjempesøt melding og komplimenter og kyss også går det fint en uke eller to før han blir fraværende noen dager igjen. Når jeg har tatt det opp og sier jeg tviler på intensjonen hans så kommer han med forsøk på å forsikre meg om at han liker meg, "jeg er jo her med deg nå og det burde bety noe for deg" "jeg møter ingen andre, det er deg jeg møter så skjønner ikke hvorfor du tviler". Men er det ikke sånn at actions speaks louder than words? Fader jeg hater at jeg liker han så godt. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 0ba89...9b5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #2 Skrevet 27. november 2023 Jeg hadde aldri kasta bort et minutt til på noen som ignorerer meg, og ihvertfall ikke i 2 uker. Blokker rævva hans, og gå videre. Anonymkode: db5c1...0ae 2 3
Blueberrymuffin Skrevet 27. november 2023 #3 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Når en man liker veldig godt påstår å like deg veldig godt tilbake, men kan ignorere meldinger i to uker eller svare kaldt, for så å komme med kjempesøt melding og komplimenter og kyss også går det fint en uke eller to før han blir fraværende noen dager igjen. Når jeg har tatt det opp og sier jeg tviler på intensjonen hans så kommer han med forsøk på å forsikre meg om at han liker meg, "jeg er jo her med deg nå og det burde bety noe for deg" "jeg møter ingen andre, det er deg jeg møter så skjønner ikke hvorfor du tviler". Men er det ikke sånn at actions speaks louder than words? Fader jeg hater at jeg liker han så godt. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 0ba89...9b5 Du går. Du stikker. Du kommer deg vekk fra han. Sånne er virkelige ikke verdt å bruke tiden på. 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #4 Skrevet 27. november 2023 Les boken "Hekta på et håp om kjærlighet" og innse at du dater en "Frank". Og så blokkerer du og lever videre. Anonymkode: f1701...783 3 2
Gjest Mannonym20 Skrevet 27. november 2023 #5 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Når en man liker veldig godt påstår å like deg veldig godt tilbake, men kan ignorere meldinger i to uker eller svare kaldt, for så å komme med kjempesøt melding og komplimenter og kyss også går det fint en uke eller to før han blir fraværende noen dager igjen. Når jeg har tatt det opp og sier jeg tviler på intensjonen hans så kommer han med forsøk på å forsikre meg om at han liker meg, "jeg er jo her med deg nå og det burde bety noe for deg" "jeg møter ingen andre, det er deg jeg møter så skjønner ikke hvorfor du tviler". Men er det ikke sånn at actions speaks louder than words? Fader jeg hater at jeg liker han så godt. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 0ba89...9b5 Kan det være at han kanskje har hatt mye å gjøre på jobb i det siste? Og at han kan være litt sløv på meldinger bare av og til? Du merker vel fort om han er interessert når dere møtes fysisk
TB1895 Skrevet 27. november 2023 #6 Skrevet 27. november 2023 Prøve å holde meg til topic denne gangen. Jeg hadde skrevet et langt innlegg nettopp men det ble mest en rant/klaging over hvordan exn hadde behandlet meg. Må nevne litt av det. Jeg følte at når jeg tok kontakt med henne så føltes det som at jeg forstyrret henne. Hun ble ofte irritert, så ikke rart at samtalene våres bare var konflikter. (Ikke min feil at du var sliten etter jobb). Etter noen turbulente uker med lykke først så masse konflikter satte hun oss på pause. Iløpet av den tiden gled vi mer og mer fra hverandre, mindre og mindre kontakt. Men hun påsto at det var håp om at vi kunne bli kjærester igjen, men tok bort det håpet like fort som hun ga det. Sa feks at hun var klar for å kalle meg for kjæresten sin igjen, kalte meg en gang for kjæresten sin, ved et uhell sa hun rett etter. Og når jeg tok det opp igjen senere så latterliggjorde hun meg bare. Til slutt ble hjertet mitt enig med hodet, at hun ikke var bra for meg. Joa, jeg var ikke noe engel jeg heller, men det var ikke hun heller. Kanskje for ung til å skjønne at hun og var toxic. Virket som at hun manglet selvinnsikt. Noe jeg også gjorde i 20 årene mine. Men ja, dropp sånne folk. Folk som kan ignorere deg i 2 uker når de sier at de liker deg. Eller som i mitt tilfelle, fortsatt bryr seg, elsker meg eller lignende er ikke noe man bør ta vare på.
Trolltunge Skrevet 27. november 2023 #7 Skrevet 27. november 2023 Du tar kjappeste vei ut av dette, som er å kutte kontakt fullstendig. 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #8 Skrevet 28. november 2023 Okei dere, her er dagens melding fra han. Bakgrunn er at han har vært stille i to uker, ikke svart meg på melding hvor jeg skrev at det var kaldt så skulle ønske han var her å spoonet og jeg spurte hvordan det gikk med han. Så sendte han meg melding plutselig etter to uker stillhet "Hei søta! Skulle selvfølgelig ønske jeg var der med deg jeg også 😍 Hvordan har du det? Overlever du kulden? 😀" Så svarte jeg tilbake at jeg hadde det fint, litt kort om uken min og helgeplaner og spurte på nytt igjen hvordan han hadde det. Så blir jeg ignorert i tre dager igjen, og i dag sendte han bare en meme... Hvorfor stille meg spørsmål når han ikke selv vil svare? Jeg blir ødelagt av de periodene hvor jeg går med klump i magen og han er off og jeg føler at det når som helst kan komme en melding om at "Sorry dette funker ikke lenger, lykke til videre", men istedet kommer en melding hvor han høres interessert og på ut og jeg blir glad og innbiller meg at han liker meg alikevel. Som han påstår at han gjør når jeg har konfrontert han med oppførselen 😵💫 Dette er ikke en 22 år gammel sweettalker og player men en voksen enstøing og "loner". Anonymkode: 0ba89...9b5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #9 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Okei dere, her er dagens melding fra han. Bakgrunn er at han har vært stille i to uker, ikke svart meg på melding hvor jeg skrev at det var kaldt så skulle ønske han var her å spoonet og jeg spurte hvordan det gikk med han. Så sendte han meg melding plutselig etter to uker stillhet "Hei søta! Skulle selvfølgelig ønske jeg var der med deg jeg også 😍 Hvordan har du det? Overlever du kulden? 😀" Så svarte jeg tilbake at jeg hadde det fint, litt kort om uken min og helgeplaner og spurte på nytt igjen hvordan han hadde det. Så blir jeg ignorert i tre dager igjen, og i dag sendte han bare en meme... Hvorfor stille meg spørsmål når han ikke selv vil svare? Jeg blir ødelagt av de periodene hvor jeg går med klump i magen og han er off og jeg føler at det når som helst kan komme en melding om at "Sorry dette funker ikke lenger, lykke til videre", men istedet kommer en melding hvor han høres interessert og på ut og jeg blir glad og innbiller meg at han liker meg alikevel. Som han påstår at han gjør når jeg har konfrontert han med oppførselen 😵💫 Dette er ikke en 22 år gammel sweettalker og player men en voksen enstøing og "loner". Anonymkode: 0ba89...9b5 Fordi han holder deg varm for å ikke miste tilgangen på sex. Anonymkode: db5c1...0ae 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #10 Skrevet 28. november 2023 Run🏃♀️ Anonymkode: 69794...53f 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #11 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi han holder deg varm for å ikke miste tilgangen på sex. Anonymkode: db5c1...0ae Han er ikke så veldig opptatt av sex egentlig. Det er jeg som er mere kåt enn han og det er ca 50/50 med de gangene vi treffes hvor vi har sex og ikke sex. Kan jo være du har rett, men jeg har sagt til han at jeg ikke vil bli brukt og har blitt såret nok før og han sier at han ikke bruker meg eller skal såre meg. Er noen som fremstår gentlemen (på sitt beste) virkelig så onde at de kan lyve om sånt når han vet hva jeg har vært gjennom før? Anonymkode: 0ba89...9b5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #12 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er ikke så veldig opptatt av sex egentlig. Det er jeg som er mere kåt enn han og det er ca 50/50 med de gangene vi treffes hvor vi har sex og ikke sex. Kan jo være du har rett, men jeg har sagt til han at jeg ikke vil bli brukt og har blitt såret nok før og han sier at han ikke bruker meg eller skal såre meg. Er noen som fremstår gentlemen (på sitt beste) virkelig så onde at de kan lyve om sånt når han vet hva jeg har vært gjennom før? Anonymkode: 0ba89...9b5 Drittsekker uavhengig av kjønn kan si de utroligste ting når de har noe å vinne på det. Kutt han ut, han regelrett pisser på deg når han ignorerer deg. Det er så respektløst, så hvorfor skal han fortjene din energi? Anonymkode: db5c1...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #13 Skrevet 28. november 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Okei dere, her er dagens melding fra han. Bakgrunn er at han har vært stille i to uker, ikke svart meg på melding hvor jeg skrev at det var kaldt så skulle ønske han var her å spoonet og jeg spurte hvordan det gikk med han. Så sendte han meg melding plutselig etter to uker stillhet "Hei søta! Skulle selvfølgelig ønske jeg var der med deg jeg også 😍 Hvordan har du det? Overlever du kulden? 😀" Så svarte jeg tilbake at jeg hadde det fint, litt kort om uken min og helgeplaner og spurte på nytt igjen hvordan han hadde det. Så blir jeg ignorert i tre dager igjen, og i dag sendte han bare en meme... Hvorfor stille meg spørsmål når han ikke selv vil svare? Jeg blir ødelagt av de periodene hvor jeg går med klump i magen og han er off og jeg føler at det når som helst kan komme en melding om at "Sorry dette funker ikke lenger, lykke til videre", men istedet kommer en melding hvor han høres interessert og på ut og jeg blir glad og innbiller meg at han liker meg alikevel. Som han påstår at han gjør når jeg har konfrontert han med oppførselen 😵💫 Dette er ikke en 22 år gammel sweettalker og player men en voksen enstøing og "loner". Anonymkode: 0ba89...9b5 Og du synes det er greit å bli behandlet slik? Anonymkode: 21e7f...c51 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #14 Skrevet 28. november 2023 23 hours ago, AnonymBruker said: Når en man liker veldig godt påstår å like deg veldig godt tilbake, men kan ignorere meldinger i to uker eller svare kaldt, for så å komme med kjempesøt melding og komplimenter og kyss også går det fint en uke eller to før han blir fraværende noen dager igjen. Når jeg har tatt det opp og sier jeg tviler på intensjonen hans så kommer han med forsøk på å forsikre meg om at han liker meg, "jeg er jo her med deg nå og det burde bety noe for deg" "jeg møter ingen andre, det er deg jeg møter så skjønner ikke hvorfor du tviler". Men er det ikke sånn at actions speaks louder than words? Fader jeg hater at jeg liker han så godt. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 0ba89...9b5 Ikke noe vits å kaste bort tid på han. Kald fisk Anonymkode: 58852...0ec
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #15 Skrevet 28. november 2023 Blokker han, dn mann som er intresert holder ikke på sånn. Finn en som ikke kan få nok av deg, ikke en tulling du må kjempe for skal se deg. Anonymkode: 4d54a...488 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #16 Skrevet 28. november 2023 Kanskje du bare leser for mye inn i situasjonen. Anonymkode: 935fd...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå