AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Skrevet 27. november 2023 Ikke latterlig gjør meg her, men jeg hoppet til køys med daten på tredje date og har aldri gjort det så fort før. Følte meg løs og ble veldig redd for at han skulle tenke det om meg. Nei han forsikret meg om at han ikke ser sånn på damer og syns man kan ha sex når man har lyst, og det var jo bra. Vi har datet en stund nå og med jevne mellomrom synger han på en sang som går sånn Cant make a hoe a housewife. Første gang han sang på den var rundt femte date når vi hadde hatt sex noen ganger og fortsatt kan han synge på den sånn helt merkelig sammenheng hvis vi går i butikken for å kjøpe mat eller når han sitter i sofaen og det er reklamepause på tvserien vi ser på. Jeg har bare oversett det men nå begynner jeg å lure på om han prøver å få meg til å føle meg dårlig og liksom rakker ned på meg fordi vi hadde sex tidlig?! Det er ingen andre sanger enn denne han noen gang har sunget rundt meg. Jeg begynner å bli usikker på om han ser meg som kjæresteemne eller ikke Anonymkode: bbed6...03d
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #2 Skrevet 27. november 2023 Finn en liknende sang om menn og gjør det samme! Anonymkode: 2d1c3...fca 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #3 Skrevet 27. november 2023 Hvor gammel er han? Er det den "without you" aka "can't make a wife outta a hoe" ? Isåfall henger han jo veldig etter, den er jo ikke populær lenger. Hadde spurt han om det. "hvorfor synger du på den sangen hele tiden?" og etter han svarer "det er en skikkelig fæl sang, og den er jo så ut og gammel nå, dropp å syng den rundt meg er du snill - er som at jeg skal synge gamle justin bieber sanger rundt deg elns" Men jeg hadde uansett ikke giddi å data en fyr som hørte på sånn musikk, det er cringe og flaut med sånne "menn". Anonymkode: 2763c...732 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #4 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er han? Er det den "without you" aka "can't make a wife outta a hoe" ? Isåfall henger han jo veldig etter, den er jo ikke populær lenger. Hadde spurt han om det. "hvorfor synger du på den sangen hele tiden?" og etter han svarer "det er en skikkelig fæl sang, og den er jo så ut og gammel nå, dropp å syng den rundt meg er du snill - er som at jeg skal synge gamle justin bieber sanger rundt deg elns" Men jeg hadde uansett ikke giddi å data en fyr som hørte på sånn musikk, det er cringe og flaut med sånne "menn". Anonymkode: 2763c...732 Jeg vet ikke hvilken sang det er for jeg hører ikke på sånn musikk, men jeg sa en gang "ikke kall kvinner det" og da smålo han litt og stoppet. Men han har sunget på den etter det. Føler meg sprø som har begynt å føle at han retter beskjeden til meg 🙈 Anonymkode: bbed6...03d
Pawn Hearts Skrevet 27. november 2023 #5 Skrevet 27. november 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor gammel er han? Er det den "without you" aka "can't make a wife outta a hoe" ? Isåfall henger han jo veldig etter, den er jo ikke populær lenger. Hadde spurt han om det. "hvorfor synger du på den sangen hele tiden?" og etter han svarer "det er en skikkelig fæl sang, og den er jo så ut og gammel nå, dropp å syng den rundt meg er du snill - er som at jeg skal synge gamle justin bieber sanger rundt deg elns" Men jeg hadde uansett ikke giddi å data en fyr som hørte på sånn musikk, det er cringe og flaut med sånne "menn". Anonymkode: 2763c...732 Makan til tøvesvar. Jeg skjønner godt at du poster som anonym. Fortsett med det. 7 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #6 Skrevet 27. november 2023 Pawn Hearts skrev (Akkurat nå): Makan til tøvesvar. Jeg skjønner godt at du poster som anonym. Fortsett med det. Hva faen? Utdyp gjerne kommentaren din Anonymkode: bbed6...03d
Pawn Hearts Skrevet 27. november 2023 #7 Skrevet 27. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva faen? Utdyp gjerne kommentaren din Anonymkode: bbed6...03d Du synes han er idiot fordi han synger på en sang du synes er gammel og ut. TS er lei seg fordi budskapet i sangen kanskje er rettet mot henne. Du mener åpenbart at den musikken som ikke er populært lenger, ikke er verd å høre på. I got some bad news for you, sunshine: Det som er mest populært i dag, blir det mest ultratreige i morgen. Men noe blir også stående. https://www.youtube.com/watch?v=4bbk0i1vuhk For øvrig synes jeg nok at TS bør spørre ham om hva han mener med å synge på den sangen. Kanskje han ikke har tenkt over det. Kanskje han ikke engang skjønner teksten. 13 1
Danka Fushi Skrevet 27. november 2023 #8 Skrevet 27. november 2023 Svar : "Å!? Og er det noen som vil det fra deg, siden du gjentar det hele tiden ?"
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #9 Skrevet 27. november 2023 Å synge hele teksten på Badebussen hver gang han gjør det tror jeg vil hjelpe🙂 Anonymkode: af812...f10 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #10 Skrevet 27. november 2023 Hvis det var slik at han så ned på deg, så ville han nok trolig ikke brukt tid på å date deg. Du overtenker dette. Hvis du syns sangen er ubehagelig så kan du fortelle han dette. Så blir det nok slutt på sånt. Anonymkode: c5914...d20 8
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #11 Skrevet 28. november 2023 Nå er det slik at flertallet av menn begynner å bli lei av feminismen, så du kan bare føle deg støtt så mye du vil. Har lagt merke til de siste årene at begeret har rent over for en del menn, inkludert de som også får seg dame til sex, ganske så lett. Vi gidder ikke gå med bøyd rygg og være "oppdratt" til å bare komme med riktige pro-feministiske uttrykk. Statistisk sett er menn på høyresiden, politisk sett, bare så du vet det. Flertallet selvsagt. Mulig at du ikke liker ordet "Hoe", men jeg tipper at du føler deg støtt av at du oppfatter det slik at du ikke er aktuell som "wife" i hodet hans. Vel, det er ditt problem - du får lære deg å drite i å hige etter tradisjonelle - og ironisk nok - konservative-style forhold. Anonymkode: 7b162...057 6 1
Lee Jones Skrevet 28. november 2023 #12 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Nå er det slik at flertallet av menn begynner å bli lei av feminismen, så du kan bare føle deg støtt så mye du vil. Har lagt merke til de siste årene at begeret har rent over for en del menn, inkludert de som også får seg dame til sex, ganske så lett. Vi gidder ikke gå med bøyd rygg og være "oppdratt" til å bare komme med riktige pro-feministiske uttrykk. Statistisk sett er menn på høyresiden, politisk sett, bare så du vet det. Flertallet selvsagt. Mulig at du ikke liker ordet "Hoe", men jeg tipper at du føler deg støtt av at du oppfatter det slik at du ikke er aktuell som "wife" i hodet hans. Vel, det er ditt problem - du får lære deg å drite i å hige etter tradisjonelle - og ironisk nok - konservative-style forhold. Anonymkode: 7b162...057 HAHA. Dette har jo ingenting med feminisme å gjøre. Snakk til han skikkelig om dette TS. Ikke gå å tenk, da er ikke forholdet liv laga. Det kan være mange grunner til at han synger på den sangen. Så lyricsen til "Without you" nå og den er jo helt på jordet. 12
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #13 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nå er det slik at flertallet av menn begynner å bli lei av feminismen, så du kan bare føle deg støtt så mye du vil. Har lagt merke til de siste årene at begeret har rent over for en del menn, inkludert de som også får seg dame til sex, ganske så lett. Vi gidder ikke gå med bøyd rygg og være "oppdratt" til å bare komme med riktige pro-feministiske uttrykk. Statistisk sett er menn på høyresiden, politisk sett, bare så du vet det. Flertallet selvsagt. Mulig at du ikke liker ordet "Hoe", men jeg tipper at du føler deg støtt av at du oppfatter det slik at du ikke er aktuell som "wife" i hodet hans. Vel, det er ditt problem - du får lære deg å drite i å hige etter tradisjonelle - og ironisk nok - konservative-style forhold. Anonymkode: 7b162...057 Hva med bare helt vanlig mellommenneskelig respekt? Eller er det for mye forlangt, det også? Skal vanlige kvinner på generell basis "straffes" for det en liten gruppe ekstremfeminister sier og gjør? Anonymkode: c4ff7...7de 6 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #14 Skrevet 28. november 2023 Hva skal du med han der respektløse fyren?? Og nei, du skal ikke unnskylde deg for å være «løs». Makan. Anonymkode: 58d74...d30 3 3
Macro Skrevet 28. november 2023 #15 Skrevet 28. november 2023 Man burde ikke beholde ei dame som er så uptight når det kommer til sex tenker jeg. Sex er ikke en valuta i forhold. Jeg tror heller ikke han bør gjøre wife av deg, men det er pga holdningene dine, ikke sexen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #16 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nå er det slik at flertallet av menn begynner å bli lei av feminismen, så du kan bare føle deg støtt så mye du vil. Har lagt merke til de siste årene at begeret har rent over for en del menn, inkludert de som også får seg dame til sex, ganske så lett. Vi gidder ikke gå med bøyd rygg og være "oppdratt" til å bare komme med riktige pro-feministiske uttrykk. Statistisk sett er menn på høyresiden, politisk sett, bare så du vet det. Flertallet selvsagt. Mulig at du ikke liker ordet "Hoe", men jeg tipper at du føler deg støtt av at du oppfatter det slik at du ikke er aktuell som "wife" i hodet hans. Vel, det er ditt problem - du får lære deg å drite i å hige etter tradisjonelle - og ironisk nok - konservative-style forhold. Anonymkode: 7b162...057 Dette har ingenting med feminisme å gjøre. Jeg regner med at du ikke hadde akseptert at din kommende svigersønn sang denne sangen rundt din datter hele tiden. Anonymkode: 3c0df...89c 7
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #17 Skrevet 28. november 2023 Hvorfor tilbringer du tid med han løken der? Finn deg en mann med fin personlighet som ikke kommer med «stikk» i sangform Anonymkode: 7b1d8...941 10 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #18 Skrevet 28. november 2023 Legendarisk Anonymkode: c1fe8...00b 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #19 Skrevet 28. november 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Hva med bare helt vanlig mellommenneskelig respekt? Eller er det for mye forlangt, det også? Skal vanlige kvinner på generell basis "straffes" for det en liten gruppe ekstremfeminister sier og gjør? Anonymkode: c4ff7...7de Er jo det kvinner gjør mot menn. Et lite knippe mannfolk oppfører seg som de vil, og så roper kvinner at "Nå må menn...". Måtte det være menn som dominerer i arbeidslivet og økonomisk, eller menn de dater. Så jeg syns det er helt på plass at vanlige damer også skal straffes for det ekstremfeministene driver med. Det er deres feil at dere ikke har satt de på plass tidligere og at dere lar dem ødelegge for dere. Anonymkode: c5914...d20 1 2
ClausSaus Skrevet 28. november 2023 #20 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er jo det kvinner gjør mot menn. Et lite knippe mannfolk oppfører seg som de vil, og så roper kvinner at "Nå må menn...". Måtte det være menn som dominerer i arbeidslivet og økonomisk, eller menn de dater. Så jeg syns det er helt på plass at vanlige damer også skal straffes for det ekstremfeministene driver med. Det er deres feil at dere ikke har satt de på plass tidligere og at dere lar dem ødelegge for dere. Anonymkode: c5914...d20 Ding-ding! 🔔 Riktig svar. Hvis kvinner ønsker å oppfattes som "noe annet" enn moderne feminister får de faktisk ta avstand fra moderne feminister. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå