AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Skrevet 27. november 2023 Hei! Det ene barnet mitt har fått barnemark, slikt smitter jo ekstremt fort og derfor tror jeg at jeg har det uten å enda ha fått symptomer.. Barnemarken var litt lang så tydelig at barnet ikke nettopp har fått det heller 😬 Jeg har møtt en i ca 3 måneder og må jo nå si til han at han må ta kur også.. sånt smitter lett og jeg har jo ligget over der noen ganger.. MEN synes det er ekstremt ubehagelig å skulle si.. Selv om jeg vet at sånt kommer jo med å ha barn.. Han har ingen barn fra før av.. Noen tips?😅 Anonymkode: a74f7...877
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #2 Skrevet 28. november 2023 Det bør være uproblematisk, hvis det er et stort issue ikke er ikke mannen noe å samle på. Sånn er det med barn, synes du har litt overdreven respekt ansvarsfølelse, jeg hadde ikke hatt samme problemet om det var en veninne av meg, hvis det var et big issue hadde det vært et red flag fra min side. Er man i risikosonen er det vel bare en pille ingen big deal, ikke akkurat som du har påført han en kjønnssykdom eller noe men en av flere ting som kan skje når en har små barn. Mann Anonymkode: 938d9...6bd
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #3 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei! Det ene barnet mitt har fått barnemark, slikt smitter jo ekstremt fort og derfor tror jeg at jeg har det uten å enda ha fått symptomer.. Barnemarken var litt lang så tydelig at barnet ikke nettopp har fått det heller 😬 Jeg har møtt en i ca 3 måneder og må jo nå si til han at han må ta kur også.. sånt smitter lett og jeg har jo ligget over der noen ganger.. MEN synes det er ekstremt ubehagelig å skulle si.. Selv om jeg vet at sånt kommer jo med å ha barn.. Han har ingen barn fra før av.. Noen tips?😅 Anonymkode: a74f7...877 Jeg skjønner at det er flaut og litt tabu, men du er pliktig til å informere. Får han fnatt og dumper deg over dette, er han ingen mann for deg i utgangspunktet. Anonymkode: edb0b...7c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå