Gjest Mannonym20 Skrevet 27. november 2023 #21 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aller helst en tynn kvinne med falske pupper da altså? Det finnes nok noen få tilfeller med kvinner som er så heldige at de er tynne med store sprettpupper, men det er sjeldent er min erfaring. Og jeg har sett mange tusen pupper i mitt 45 år lange liv. Anonymkode: a3803...a84 Men de finnes altså? Herlig!!
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #22 Skrevet 27. november 2023 Hva er store pupper? Jeg tror det som er typisk kjendispupper er det som er mest populært. Som regel 70-80-c-dd Anonymkode: 61a48...1ca
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #23 Skrevet 27. november 2023 Mannonym20 skrev (1 minutt siden): Men de finnes altså? Herlig!! 🤦🏻♀️ Anonymkode: 61a48...1ca
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #24 Skrevet 27. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Selv om de er så store at de henger? Det gjør mine😕 Anonymkode: ee0c6...aaf Hva ellers er det de gjør hvis de er store og vi har tyngdekraft? Hadde vært skremt om de begynte å flyte som objekter i vektløs tilstand gjør. Slapp helt av og vær glad du har meloner Anonymkode: 591b5...0a8 2 1
Brunello Skrevet 27. november 2023 #25 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørs på kroppsform hvor stort utslag det vil gi. Anonymkode: b710e...ca9 Jada, sikkert. Poenget er uansett at store pupper ikke er spesielt fint når det skyldes fedme. 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #26 Skrevet 27. november 2023 Brunello skrev (1 minutt siden): Når du legger på deg, vil fettet som oftest legge seg på dine kvinnelige former først, som brystene. Brystene er også en av de første delene av kroppen hvor man mister vekt når man slanker seg. Jo slankere eller tyngre du blir, jo mindre eller større vil brystene dine bli, forklarer Middleberg videre. Kvinner fettdeponerer først og fremst på rumpe, lår, mage, ikke på puppene selv om det er riktig at pupper har en del fett. Puppene er ikke det første som ryker hos en kvinne ved anoreksi f.eks, selv om de skrumper inn ved alvorlig undervekt. Anonymkode: ca3db...83b
Brunello Skrevet 27. november 2023 #27 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kvinner fettdeponerer først og fremst på rumpe, lår, mage, ikke på puppene selv om det er riktig at pupper har en del fett. Puppene er ikke det første som ryker hos en kvinne ved anoreksi f.eks, selv om de skrumper inn ved alvorlig undervekt. Anonymkode: ca3db...83b Det er selvsagt individuelt. Som sagt er poenget helheten. Det holder ikke å ha store pupper om du ikke er spesielt attraktiv. 1
Kryneren Skrevet 27. november 2023 #28 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Selv om de er så store at de henger? Det gjør mine😕 Anonymkode: ee0c6...aaf Ja. Ikke vær lei for det 💕 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #29 Skrevet 27. november 2023 Brunello skrev (1 minutt siden): Det er selvsagt individuelt. Som sagt er poenget helheten. Det holder ikke å ha store pupper om du ikke er spesielt attraktiv. Jeg tror det hjelper godt på..🤭 Det er jo noe svært feminint med en god kløft. Jeg tror helt oppriktig at jeg ville dratt flere menn på en god c til d-cup, enn det jeg gjør på en svak b. Men om du mener det er tull, lever jeg greit med, jeg altså! Anonymkode: ca3db...83b
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #30 Skrevet 27. november 2023 Menn liker pupper med en fin fasong, dette med store pupper er et 80-talls fenomen. Men det er også sånn agt puper er topp uansett, det skal veldig mye til for at pupper blir feil. Anonymkode: 753aa...597
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #31 Skrevet 28. november 2023 43 minutter siden, AnonymBruker said: Menn foretrekker vel stort sett store pupper? Anonymkode: ca3db...83b Kvalitet over kvantitet. Men ja takk til begge deler. Noe man kun får på super unge damer - dersom heldig. Problemet med store pupper er at de ofte hører til store damer. Og store damer er ikke attraktive. Store pupper veier ikke opp for å være overvektig eller lubben. Ikke i nærheten. Overvektige damer med store pupper vil normalt ha hengepupper. Overvekt er kjempe negativt. Hengepupper er ikke positivt. Så store pupper er ikke i nærheten av å veie opp for disse faktorene. Tar heller ei slank dame med hva enn som hører til av puppestørrelse. Er veldig lei chubby og overvektige damer som prøver å rettferdiggjøre vekten sin med at menn liker former. Joda, former er flott det. På ei slank dame. Anonymkode: 5740e...af2 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #32 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvalitet over kvantitet. Men ja takk til begge deler. Noe man kun får på super unge damer - dersom heldig. Problemet med store pupper er at de ofte hører til store damer. Og store damer er ikke attraktive. Store pupper veier ikke opp for å være overvektig eller lubben. Ikke i nærheten. Overvektige damer med store pupper vil normalt ha hengepupper. Overvekt er kjempe negativt. Hengepupper er ikke positivt. Så store pupper er ikke i nærheten av å veie opp for disse faktorene. Tar heller ei slank dame med hva enn som hører til av puppestørrelse. Er veldig lei chubby og overvektige damer som prøver å rettferdiggjøre vekten sin med at menn liker former. Joda, former er flott det. På ei slank dame. Anonymkode: 5740e...af2 Er enig om menn, ser få deilige karer. Har aldri hatt en med stor pikk før, kjedelig. Anonymkode: b710e...ca9
LadeJarl Skrevet 28. november 2023 #33 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes selvsagt mine store pupper er helt topp, men jeg opplever stadig at både kvinner og menn synes små pupper er mer attraktivt. Er vi programmert til å like små pupper? Blir sex bedre dersom puppene er små? Jeg tror ikke det. Anonymkode: d8812...62b Nei jeg er iallefall programmert til å like svære pupper..
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #34 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kvalitet over kvantitet. Men ja takk til begge deler. Noe man kun får på super unge damer - dersom heldig. Problemet med store pupper er at de ofte hører til store damer. Og store damer er ikke attraktive. Store pupper veier ikke opp for å være overvektig eller lubben. Ikke i nærheten. Overvektige damer med store pupper vil normalt ha hengepupper. Overvekt er kjempe negativt. Hengepupper er ikke positivt. Så store pupper er ikke i nærheten av å veie opp for disse faktorene. Tar heller ei slank dame med hva enn som hører til av puppestørrelse. Er veldig lei chubby og overvektige damer som prøver å rettferdiggjøre vekten sin med at menn liker former. Joda, former er flott det. På ei slank dame. Anonymkode: 5740e...af2 Syns det er skremmende at du som voksen mann favoriserer svært unge kvinners kropp. Jenter begynner å utvikle bryster på barneskolen liksom.. Anonymkode: ca3db...83b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #35 Skrevet 28. november 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Syns det er skremmende at du som voksen mann favoriserer svært unge kvinners kropp. Jenter begynner å utvikle bryster på barneskolen liksom.. Anonymkode: ca3db...83b Unødvendig å dra jenter og slikt inn i dette. De fleste menn favoriserer unge kvinners kropp over eldre kvinners kropp. Anonymkode: 5740e...af2 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #36 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvalitet over kvantitet. Men ja takk til begge deler. Noe man kun får på super unge damer - dersom heldig. Problemet med store pupper er at de ofte hører til store damer. Og store damer er ikke attraktive. Store pupper veier ikke opp for å være overvektig eller lubben. Ikke i nærheten. Overvektige damer med store pupper vil normalt ha hengepupper. Overvekt er kjempe negativt. Hengepupper er ikke positivt. Så store pupper er ikke i nærheten av å veie opp for disse faktorene. Tar heller ei slank dame med hva enn som hører til av puppestørrelse. Er veldig lei chubby og overvektige damer som prøver å rettferdiggjøre vekten sin med at menn liker former. Joda, former er flott det. På ei slank dame. Anonymkode: 5740e...af2 Æsj for en beskrivelse av damer da! Ser du så vanvittig flott ut da..? 🙄 Anonymkode: ee0c6...aaf 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #37 Skrevet 28. november 2023 Brunello skrev (9 timer siden): Jada, sikkert. Poenget er uansett at store pupper ikke er spesielt fint når det skyldes fedme. Du er klar over at pupper ER fett? Uansett små eller store. Anonymkode: b0fa0...2fe
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #38 Skrevet 28. november 2023 Puppene skal passe med kroppen. Hverken for store eller for små. Falske pupper er aldri pent uansett. Foretrekker en nett jente med passe små pupper. Anonymkode: e0382...9d7
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #39 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du er klar over at pupper ER fett? Uansett små eller store. Anonymkode: b0fa0...2fe Fett er ikke fedme...alle har fett på kroppen, men alle har ikke fedme. Anonymkode: e0382...9d7
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #40 Skrevet 28. november 2023 Brunello skrev (10 timer siden): Menn foretrekker fine damer. Mange damer med store pupper har det fordi de er overvektige og ikke fordi de er fine. Veldig enig. Som dame selv ser jeg jo i svømmehallgarderoben hvem som VIRKELIG har fin kropp. Og jeg kan love at det er stooor forskjell på pupper med og uten BH/klær, er mange som ser ganske flotte ut til tøyet tas av.. Jeg er selv veldig slank (172 cm, 57 kg) og bruker 70D i BH-størrelse, altså relativt store pupper i forhold til resten, og er sjeleglad for at de ikke er større! Bare upraktisk under fysisk aktivitet, og de ville "holdt seg" dårligere med alderen. Jeg ser jo av og til 30-åringer med svære hengepupper, huff. Det er veldig tidlig. Anonymkode: 5e99a...eea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå