Gå til innhold

Store pupper er helt topp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes selvsagt mine store pupper er helt topp, men jeg opplever stadig at både kvinner og menn synes små pupper er mer attraktivt. Er vi programmert til å like små pupper? Blir sex bedre dersom puppene er små? Jeg tror ikke det. 

Anonymkode: d8812...62b

Skrevet

Man ser fort tjukkere ut med store pupper. De er tyngre når man trener. Man ser vulgær ut i enkelte topper. Osv. Små pupper er rett og slett mer praktisk. Det handler neppe om programmering.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Syns store pupper er finest, og kunne ønske mine var større. At de er praktiske er greit, men vil føle meg sexy. 

Anonymkode: b710e...ca9

• Liker 1
Skrevet

Menn foretrekker vel stort sett store pupper? Syns det er penest med medium om jeg kunne valgt størrelse selv.

Anonymkode: ca3db...83b

Skrevet

De aller fleste heteroseksuelle menn syns store pupper er finest. Man har jo noen som liker mindre, men de aller fleste liker store pupper.

De som gang på gang roper at små er fine gjør det for å skåne enkelte kvinners følelser, eller å være i overkant politisk korrekte. De prøver å vise at "nei, jeg er annerledes enn andre menn, jeg bryr meg mest om dama". 

Anonymkode: 591b5...0a8

Skrevet

Jeg synes store pupoer er nydelig 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De som gang på gang roper at små er fine gjør det for å skåne enkelte kvinners følelser, eller å være i overkant politisk korrekte. De prøver å vise at "nei, jeg er annerledes enn andre menn, jeg bryr meg mest om dama". 

Gjelder det de samme som du sa liker små pupper, eller er dette en egen kategori du har funnet opp? 

Anonymkode: b0c00...f21

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Menn foretrekker vel stort sett store pupper? Syns det er penest med medium om jeg kunne valgt størrelse selv.

Menn foretrekker fine damer. Mange damer med store pupper har det fordi de er overvektige og ikke fordi de er fine. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Gjest Mannonym20
Skrevet
Brunello skrev (4 minutter siden):

Menn foretrekker fine damer. Mange damer med store pupper har det fordi de er overvektige og ikke fordi de er fine. 

Enig her. Heller en tyn dame med små pupper enn en stor dame med store pupper. Men aller helst en tynn dame med store pupper som ikke henger

Skrevet
Brunello skrev (2 minutter siden):

De fleste kvinner får litt større pupper av å gå opp i vekt men ikke dramatisk mye større. Damer med store pupper: har store pupper og kvinner med små pupper: har små pupper. Graviditet er egentlig det eneste som kan gi dramatisk større pupper, fra naturens side så lenge det varer..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De fleste kvinner får litt større pupper av å gå opp i vekt men ikke dramatisk mye større. Damer med store pupper: har store pupper og kvinner med små pupper: har små pupper. Graviditet er egentlig det eneste som kan gi dramatisk større pupper, fra naturens side så lenge det varer..

Nei, det kan skille mange bh størrelser for en dame som har gått ned 15 kilo.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes selvsagt mine store pupper er helt topp, men jeg opplever stadig at både kvinner og menn synes små pupper er mer attraktivt. Er vi programmert til å like små pupper? Blir sex bedre dersom puppene er små? Jeg tror ikke det. 

Hmm…jeg kan bare snakke for meg selv, og jeg ble nok programmert til å like store pupper 🤔. Når det er sagt er det andre ting som teller mer, er bare at jeg liker å se/ta på de 🤪,  men kan ikke si at det er noen forskjell på sexen om de er små eller store. Pupper er nice uansett 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mvh

Gutt14

Anonymkode: a3803...a84

Skrevet
Brunello skrev (Akkurat nå):

Nei, det kan skille mange bh størrelser for en dame som har gått ned 15 kilo.

Bher har to tall. Ett for omkrets rundt bringen, og ett for cup. Cup er størrelsen på brystet. En slanker må som regel bare ned i omkrets ikke cup. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

De aller fleste heteroseksuelle menn syns store pupper er finest. Man har jo noen som liker mindre, men de aller fleste liker store pupper.

Jeg vil bare kommentere at dette er feil. Og jeg tipper du ikke har snakket med hver eneste heterofil mann på planeten . Det er ingen fasit på dette

• Nyttig 2
Skrevet
Mannonym20 skrev (6 minutter siden):

Enig her. Heller en tyn dame med små pupper enn en stor dame med store pupper. Men aller helst en tynn dame med store pupper som ikke henger

Aller helst en tynn kvinne med falske pupper da altså?

Det finnes nok noen få tilfeller med kvinner som er så heldige at de er tynne med store sprettpupper, men det er sjeldent er min erfaring. Og jeg har sett mange tusen pupper i mitt 45 år lange liv.

Anonymkode: a3803...a84

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bher har to tall. Ett for omkrets rundt bringen, og ett for cup. Cup er størrelsen på brystet. En slanker må som regel bare ned i omkrets ikke cup. 

Når du legger på deg, vil fettet som oftest legge seg på dine kvinnelige former først, som brystene. Brystene er også en av de første delene av kroppen hvor man mister vekt når man slanker seg. Jo slankere eller tyngre du blir, jo mindre eller større vil brystene dine bli, forklarer Middleberg videre.

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjelder det de samme som du sa liker små pupper, eller er dette en egen kategori du har funnet opp? 

Anonymkode: b0c00...f21

Hva mener du

1 minutt siden, rfcjjkkugdwschkiuy said:

Jeg vil bare kommentere at dette er feil. Og jeg tipper du ikke har snakket med hver eneste heterofil mann på planeten . Det er ingen fasit på dette

Hvis det ikke var slik at store pupper er attraktivt så hadde ikke skjønnhetsindustrien tjent milliarder på kvinner som vil ha større.

• Liker 1
Skrevet
Brunello skrev (Akkurat nå):

Når du legger på deg, vil fettet som oftest legge seg på dine kvinnelige former først, som brystene. Brystene er også en av de første delene av kroppen hvor man mister vekt når man slanker seg. Jo slankere eller tyngre du blir, jo mindre eller større vil brystene dine bli, forklarer Middleberg videre.

Spørs på kroppsform hvor stort utslag det vil gi. 

Anonymkode: b710e...ca9

Skrevet
Haugmannen skrev (23 minutter siden):

Jeg synes store pupoer er nydelig 

Selv om de er så store at de henger? Det gjør mine😕

Anonymkode: ee0c6...aaf

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...