Gå til innhold

Comittment issues?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Jeg er en kvinne på 26 år som for det meste har vært singel utenom ett seriøst forhold og mange små relasjoner på 3-6 mnd. Jeg er altså vant og trives som singel, men har behov for nærhet fra tid til annen. Jeg har det siste året datet mye rare menn, noen fine, men også noen ikke fullt så fine. Det siste året har jeg vurdert meg selv mye, og prøvd å kreve mer av mennene jeg dater, det har endt så som så. Mange av mennene har spilt "spillet" man ofte gjør man dater, man gir litt interesse, men ikke nok til å gjøre den andre sikker. Dette har jeg sett meg litt lei av, og tenkt at man kan vel bare ha en åpen kommunikasjon om hva man føler. I en lengre periode har jeg også bare vært ute etter å ha en seksuelle relasjoner uten at det nødvendigvis blir noe mer enn det. Så jeg er altså veldig vant til å ha seksuelle relasjoner uten at det nødvendigvis er involvert følelser.

I høst hadde jeg en «kvartlivskrise» og prøvde ut hobbyer som jeg har hatt lyst lenge til å prøve. Jeg holdt meg også i høst en del unna gutter fordi jeg rett og slett ville fokusere på meg selv. Har hatt Tinder, men ikke møtt noen. For et par uker siden matchet jeg med en gutt jeg pratet litt med. Etter hvert gikk praten så lett, og var morsom at jeg måtte møte han. Møtet var veldig hyggelig, og det er første gang jeg har hatt det så gøy på en første date. Fire timer gikk unna uten at jeg merket det. Han var respektfull, snill og fin mot meg hele daten. Ba meg til og med si ifra når jeg kom hjem. Problemet nå er at jeg egentlig har litt sommerfugler i magen, men at jeg etter jeg begynte med hobbyene mine så for meg hvordan mannen i mitt liv skulle være. Han er muligens ikke like aktiv som jeg hadde foretrekker eller like muskuløs. Dette er så overfladiske ting, men samtidig dukker det opp ting som gjør at jeg ser for meg at vi ikke passer sammen. 

Er jeg redd for å bli knyttet til noen og gå inn i noe seriøst? 
Eller har jeg bare vært for lenge singel og dermed blitt for kresen på hva jeg forventer av en potensiell kjæreste? 
Har virkelig aldri følt en sånn connection med noen jeg bare har møtt i noen timer. 

Har noen noe svar eller noen samme erfaring, og kan gi meg noe råd? 

Hilsen rådvill forever singel 26 åring

Anonymkode: 6330a...328

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle er redd for å bli tilknyttet for så å bli såret. Men du legger for mye i det om du tenker at det må bli noe langvarig med den første du dater. Senk skuldrene og tenk at du skal bli kjent med nye mennesker, og etter å ha blitt godt kjent kan du begynne å tenke om det kan være en potensiell partner eller ikke. Det er helt i orden å ha preferanser for utseende og livsstil, og du vet selv best hva du tenner på og har til felles. Men man vil også oppdage når man dater og blir kjent med forskjellige menn at en bra personlighet løfter utseendet også når man har tatt seg tid til å bli godt kjent

Anonymkode: 58063...dbd

Skrevet

Du er nok litt skadet av å ha hatt for mange forhold med "bare sex". Dette kommer til å bli en folkesykdom. 

Anonymkode: dc5fc...b54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...