AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Skrevet 27. november 2023 Med laser. Dro til en klinikk for å fjerne 6-7 stk i ansikter, små føflekker, men utstikkende og har hatet de i mange år. Legen kommenterte at jeg hadde mange utvekster også som jeg kunne få pakkepris på. Han sa de var små vorter, men så ut som hudfargede nupper og 4 stk av de plaget meg. Men tror han har brukt laser sånn 30 steder i ansiktet mitt så jeg er litt sjokkert og livredd for masse arr. Han sa jeg skulle smøre meg med en antibakteriell salve og ikke ha noe form for plaster. Andre steder sier kun vaselin. Apoteket sa jeg kunne bruke sånn tape for arr på en helt nyfjernet føflekk (?). Når jeg drar av teipen igjen gjør jo dette vondt siden det er åpent sår? Andre steder står det arrsalve osv osv? Noen sier silikonplaster. Hva er riktig behandling her? Anonymkode: eca5f...48a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #2 Skrevet 27. november 2023 Jeg gjorde ingenting med det jeg fjernet med laser. Jeg tok både føflekk i ansiktet og slike nupper ett annet sted, fikk ingen arr. Anonymkode: a2b93...5d8
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #3 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg gjorde ingenting med det jeg fjernet med laser. Jeg tok både føflekk i ansiktet og slike nupper ett annet sted, fikk ingen arr. Anonymkode: a2b93...5d8 Men ble ikke huden rosa etterpå? Fjernet en i februar og det er jo en stund siden og der er det en rosa flekk nå Anonymkode: eca5f...48a
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #4 Skrevet 28. november 2023 Hvis du setter på en tape for å få fint arr så må denne nesten dette av seg selv før den byttes. Eller så gjør det vondt som du selv har opplevd. Men jeg trodde at ved bruk av laser så får man minimalt med arr? Anonymkode: 8360b...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå